یکی از انواع سایتی که امروزه در فضای اینترنت بیشتر مواقع با آن سر و کار داریم، سایت های فروشگاهی هستند. همان طور که می دانید، پلتفرم های مختلفی برای ایجاد چنین سایت هایی استفاده می شوند، که بسته به میزان کاربر و مشتریانی که سایت دارد، یکی از آنها دارای عملکرد بهتری است. یکی از محبوب ترین این پلتفرم های متن باز، مگنتو است؛ که انعطاف پذیری زیادی در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا هم بتوانند به خواسته تعداد زیادی مشتری جواب بدهند و هم این که کالای خریداری شده را مستقیما برای آنها ارسال نمایند. علاوه بر این، با توجه به ویژگی سفارشی سازی که این پلتفرم دارد، می توانید ارتباط خوبی با کاربران خود ایجاد نمایید تا برندتان را از سایر رقبای خود متمایز سازید. در این مقاله همراه تراپی باشید، تا در مورد آینده تجاری و کاری مگنتو اطلاعات جالبی بدست آورید.

شاید شما اطلاعات زیادی در مورد مگنتو نشنیده باشید اما جالب است بدانید که چیزی حدود ۳۰۰ هزار توسعه دهنده وب سایت های فروشگاهی از این پلتفرم برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده می کنند. به گونه ای که در سال جاری، ۱۵۵ بیلیون دلار از طریق مگنتو به عنوان تجارت الکترونیکی کسب شده است. به همین دلیل است که صاحبان مگنتو، رشد اقتصادی خود را در حدود ۸۲ درصد می دانند. شاید بتوان دلیل این محبوبیت را ارتباط خوب این پلتفرم با موتورهای جستجو مانند گوگل دانست. طبیعتا هر که ارتباط بهتری با گوگل داشته باشد، احتمال موفقیت تجاری خود را در فضای اینترنت افزایش داده است.

مگنتو

چه کسانی باید از پلتفرم مگنتو استفاده کنند؟

طبیعی است برای فروش خدمات و کالاهای خود از طریق سایت، ندانید که از کجا باید شروع کنید و کدام انتخاب برای شما بهتر است. از طرف دیگر، جستجو در اینترنت نمی تواند به تمامی سوالات شما در این مورد پاسخ دهد. پس بهتر است که برای آشنایی با این پلتفرم به معرفی مزایای آن بپردازیم.

مزایای پلتفرم مگنتو چیست؟

  • با استفاده از این پلتفرم تجارت الکترونیک شما می توانید یک فروشگاه الکترونیکی به وب سایت خود اضافه کنید تا به کاربران خود امکان خرید انواع کالا را بدهید.
  • با استفاده از قابلیت های شخصی سازی که مگنتو در اختیار شما قرار می دهد، می توانید سایت خود را منحصر از سایر رقبای خود کنید.
  • امکان اضافه کردن خبرنامه، نظرسنجی، ردیابی کالاهایی که کاربر اخیرا مشاهده کرده، نحوه جستجو در سایت، نحوه نمایش لیست کالا و ... از جمله امکاناتی است که با استفاده از مگنتو می توانید برای خود انحصاری کنید.
  • علاوه بر این، شما می توانید لیستی در اختیار مشتریان خود قرار دهید که با استفاده از آن می توانند کالاهای بعدی را که قصد خریداریشان را دارند، تعیین نمایند.
  • می توانید قابلیت هایی که هر محصول تان دارد، مانند رنگ، ابعاد، جنس و ... را به تنظیماتش اضافه کنید تا موجب افزایش اعتماد در کاربر شده و به او کمک کنید تا انتخاب بهتری داشته باشد.
  • به کمک این پلت فرم می توانید محصولات مرتبط با هم را در دسته بندی های خاص قرار دهید تا به این ترتیب موجب افزایش فروش خود شوید؛ چرا که احتمال خرید کالاهای دیگر توسط یک مشتری افزایش پیدا می کند.
  • امکان جزئی کردن لیست کالاهای شما تا هر میزان که مد نظر داشته باشید، وجود دارد. به این ترتیب اگر شما یک فروشگاه لباس آنلاین داشته باشید، با استفاده از مگنتو می توانید لباس های خود را در دسته های مختلف، رنگ، جنس، سایز، مدل، برند و ... قرار دهید.
  • چون شما یک سایت فروشگاهی هستید، به احتمال زیاد برای جلب نظر مشتری به کدهای تخفیف نیاز دارید. نگران نباشید چرا که مگنتو این قابلیت را نیز دارد.

مگنتو

آینده تجاری مگنتو چگونه است؟

بر اساس آنچه که مسئولین این شرکت بیان کرده اند، هدف اصلی آنها پیشی گرفتن از رقیبان اصلیشان مانند آی بی ام، Shopify، Salesforce و اوراکل است. به همین دلیل است که تصمیم به توسعه این پلتفرم گرفته اند تا بتوانند این ابزار را در ۳ حالت مختلف به کاربران خود ارائه دهند تا هر کسی با هر بودجه ای قادر به استفاده از مزایای مگنتو برای فروشگاه آنلاین خود باشد. پس با توجه به رقابت شدیدی که وجود دارد، باید منتظر اتفاق های خوب از سوی این کمپانی باشیم.

همراهان عزیز شما می توانید انواع کالاها، چه فیزیکی، چه دیجیتالی مانند ایبوک، موسیقی و ... را از طریق پلتفرم مگنتو به فروش برسانید. پس اگر قصد خرید این پلتفرم فروشگاهی را دارید، می توانید از خدمات ارزی تراپی برای پرداخت هزینه آن استفاده فرمائید.

تاریخ انتشار 27 آذر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر