چه قصد داشته باشید تنهایی سفر کنید یا با دوستان و خانواده‌ی خود به خارج از کشور به مسافرت بروید، باید ابتدا نکاتی رادر مورد کشور مقصد بدانید، برای این منظور باید به مطالعه و تحقیق بپردازید و بررسی کنید بهترین و ارزان‌ترین کشورها کدامند؟ یا اگر کشور خاصی را برای سفر در نظر گرفته‌اید، نکات مربوط به سفر به آن کشور مثلا روسیه ، ارمنستان و ... را حتما مد نظر داشته باشید. آیا تا کنون به سفر آذربایجان فکر کرده‌اید؟ در این مقاله ما نکاتی را در مورد سفر به آذربایجان و دریافت e-visa برای شما گفته‌ایم. با تراپی همراه شوید.

درباره‌ی کشور آذربایجان

کشور آذربایجان، کشوری عجیب و بسیار جذاب است که در مرز بین آسیا و اروپا واقع شده است. ، جمهوری آذربایجان دارای فرهنگی است  که توصیف آن بسیار دشوار است ، زیرا جمهوری آذریابجان یک کشور قفقازی است که قبلاً جزئی از اتحاد جماهیر شوروی بوده است با تعداد زیادی شهروند از ترکیه و ایران. بنابراین این کشور دارای فرهنگی با ترکیب عجیب از فرهنگ‌های مختلف می‌باشد که ممکن است مسافران را بسیار گیج کند.

سفر به آذربایجان

    سفر به آذربایجان | بهترین زمان برای سفر

    به طور کلی 9 منطقه‌ی آب و هوایی مختلف در جمهوری آذربایجان وجود دارد. از یخچال‌های طبیعی گرفته تا بیابان‌های وسیع و داغ. در واقع منظره‌های موجود در آذربایجان پر از تضاد است. این بدان معنی است که شرایط آب و هوایی در این کشور بسیار متنوع است. بنابراین بسته به منطقه‌ای از آذربایجان که برای سفر انتخاب می‌کنید، این کشور، یک کشور مناسب برای سفر در سرتاسر سال می‌باشد.

    به عنوان مثال ، بازدید از کوهستان‌ها از آوریل تا اکتبر بسیار خوب است. اما اگر می‌خواهید پیاده رویی انجام دهید ، تابستان فصل ایده‌آلی برای سفر خواهد بود.

    منطقه اطراف باکو دارای آب و هوای قاره‌ای است ، به این معنی که تابستان بسیار گرم و زمستان بسیار سرد است ، اما می‌توان در تمام طول سال از آن جا بازدید کرد.

    با این حال باید گفت، اواسط بهار و اواسط پاییز زمان ایده‌آل برای سفر به آذربایجان خواهد بود.

    بیمه‌ی مسافرتی برای سفر به جمهوری آذربایجان

    باید بدانید که اگر جمهوری آذربایجان را برای سفر انتخاب می‌کنید، این کشور مکانی پر ماجراست و برای احتیاط، خوب است که بیمه‌ی سفر با خود داشته باشید.

    دریافت ویزا برای سفر به آذربایجان در سال 2020

    از سال 2017 تا کنون قانونی وضع شده است که برای سفر به این کشور، می‌بایست نوعی ویزا دریافت کنید به نام e-visa . برای دریافت این نوع ویزا باید هزینه‌ای به مبلغ 23 دلار آمریکا پرداخت کنید و پس از سه روز کاری ویزای شما آماده خواهد بود.

    چنانچه داوطلبان سفر به آذربایجان به هر دلیل مایل باشند که ویزای خود را زودتر از سه روز کاری دریافت کنند، می‌توانند هزینه‌ی بیشتری برای آن پرداخت کنند و ویزای خود را زودتر دریافت کنند. هزینه آن برابر است با 50 دلار آمریکا.

    توجه داشته باشید که برخی از کشورها مجاز به دریافت این نوع ویزا برای سفر به کشور آذربایجان نیستند، پس قبل از هر اقدامی بهتر است لیست کشورهای مجاز برای سفر به جمهوری آذربایجان را مطالعه کنید.

    سفر به آذربایجان

    دو نکته‌ی مهم برای سفر به آذربایجان

    • به طور کلی ویزای دو نفره برای سفر به آذربایجان وجود ندارد و ویزاها تک نفره هستند و برای 30 روز اعتبار دارد.
    • ثبت نام در آذربایجان. اگر قصد دارید به آذربایجان سفر کنید و مدت سفر شما 15 روزه می‌باشد. لازم است که برای این کار ثبت نام کنید. شما می‌توانید این کار را در هتل خود انجام دهید، یا در ایستگاه پلیس یا از طریق پر کردن فرم درخواست دهید.

    پرداخت هزینه‌ی دریافت e-visa توسط تراپی

    دوستان عزیز اگر برای پرداخت هزینه ویزای آذربایجان با مشکل مواجه هستید و به هر دلیل قادر به پرداخت هزینه‌ی آن نیستید، می‌توانید با خیال راحت این کار را به ما بسپارید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت هزینه‌ی e-visa را برای شما انجام خواهیم داد.

    سخن آخر

    کشور آذربایجان دارای یک منطقه‌ی جغرافیایی بسیار جالب است که دارای تنوع آب و هوایی و فرهنگی می‌باشد و یکی از مقاصد محبوب گردشگران برای  سفر است. برای سفر به این کشور باید e-visa دریافت کنید. از آنجا که سفر به این کشور با چالش‌های بسیاری همراه است و می‌تواند بسیار پر ماجرا باشد، توصیه می‌شود که حتما بیمه‌ی سفر همراه خود داشته باشید.

    از اینکه همواره ما را مورد لطف و توجه خود قرار می‌دهید از شما صمیمانه سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

    تاریخ انتشار 01 بهمن 1398
    نویسنده  پریسا رضایی
    دسته بندی
    مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
    تفاوت پی پال و وسترن یونیون
    حذف حساب وب مانی
    بهترین بروکرهای فارکس
    خرید با پی پال
    sendowl
    مدرک CMA
    Codeable
    اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
    Teespring
    فضای خالی
    فرم ارسال نظرات کاربر