برای راه اندازی یکی استارت اپ موارد بسیار مهمی است که باید از آن‌ها اطلاع داشته باشید و یکی از مهم‌ترین آن‌ها این است در همان ابتدای کار باید یک مدیر مالی با تدبیر و درایت استخدام کنید تا بتوانید سرمایه و ذخایر مالی خود را به خوبی مدیریت کنید. نکته‌ی دیگر این است که چگونه می توان برای استارت اپ مشتری جذب کرد و مواردی دیگر. در قسمت اول این مقاله گفتیم که اولین موردی که یک کارآفرین را نگران می‌کند و ذهن او را در مورد استارت اپی که راه اندازی می‌کند به خود مشغول خواهد کرد، این است که چگونه می‌توان هزینه‌ها را کاهش داد و به حداقل رسانید؟ ابزارها و منابع بسیاری هستند که در این زمینه می‌توانند به شما کمک کنند. در این مقاله تا پایان با تراپی همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها آشنا کنیم.

ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها

ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها کدامند؟

در قسمت اول این مقاله برخی از منابع و ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها را به شما معرفی کردیم. در این بخش از مقاله نیز به معرفی دیگر ابزارها خواهیم پرداخت.

Asana

ابزار Asana یکی از ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها می‌باشد که بسیار قوی و قدرتمند و مبتنی بر موبایل و وب است که برای بهبود بخشی جریان کار در فیسبوک برنامه ریزی شده است. قدرتمندی و کارآیی این ابزار آن را در میان بسیاری از صاحبان استارت اپ ها بسیار مشهور نموده است. مشابه این برنامه‌ی مدیریت پروژه نیز می‌توان از برنامه‌ی Trello نام برد.

StockSnap.io

همانطور که می‌دانید در معرفی برند شما، عکس‌ها بسیار مهم هستند و به همین علت تمامی کسب و کارها از اهمیت استفاده از عکس‌های با کیفیت برای جذب بهتر مشتری استفاده می‌کنند. یکی از بهترین ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها StockSnap.io است که با استفاده از آن شما می‌توانید انباری از عکس‌های با کیفیت داشته باشید. در این وب سایت کلیه‌ی عکس‌ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

Wave

Wave یکی دیگر از بهترین ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها است که به صورت رایگان در اختیار صاحبان کسب و کار و برای استفاده در استارت‌اپ‌های کوچک ارائه شده است. این وب سایت به شما کمک می‌کند تا کلیه‌ی هزینه‌ها و درآمد های خود را پیگیری کنید و مورد حسابرسی قرار دهید و به شما کمک می‌کند تا بتوانید در بسیاری از هزینه‌ها و همچنین در منابع و زمان خود صرفه جویی کنید.

ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها

Recruiterflow

چنانچه استارت اپی راه اندازی کرده‌اید که در آن از منابع انسانی استفاده می‌کنید و یا اینکه به تنهایی به انجام کارهای کسب و کار خود پرداخته‌اید، به هر حال نیازمند مدیریت آسان کسب و کار خود هستید که این کار با استفاده از ابزار Recruiterflow امکان پذیر می‌باشد. این ابزار که یکی از بهترین ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها می‌باشد، به شما کمک می‌کند تا تمام فعالیت‌ها و برنامه‌ها را در استارت اپ خود مدریت کنید.

Freshdesk

این ابزار پاسخگوی تمام سوالات شما، در ارتباط با مشتریان می‌باشد. سوالاتی در زمینه تهیه بلیط و... Freshdeskمی‌تواند به شما کمک کند تا همزمان و بدون صرف زمان زیاد بتوانید به سیل سوالات بسیاری از مشتریان پاسخ دهید. استفاده از این ابزار برای 30 روز رایگان است.

Hootsuite

Hootsuite یکی از معروف‌ترین رسانه‌های اجتماعی مدیریت بازاریابی است که در زمینه استارت اپ ها بسیار کاربرد دارد. این ابزار جذاب و قدرتمند می‌تواند به شما کمک کند تا بیش از 35 شبکه اجتماعی معروف و محبوب را تنها از طریق یک داشبورد مدیریت نمائید.

Optimizely

نرخ تبدیل یکی از جنبه‌های هر کسب و کار است که از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است. همه‌ی ما می‌دانیم که تست A/B نیز برای تضمین استارت اپ شما در تجارت الکترونیک بسیار مهم است که به راندمان کار شما کمک می‌کند. ابزار Optimizely نیز چیزی شبیه تست A/B در دنیای کسب و کار است که به شما کمک می‌کند تا از نرخ تبدیل صفحات وب خود مطمئن شوید.

از دیگر ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها می‌توان از BetaList، SemRush، AngelList ، Hemingway و Canva می‌باشد.

 دوستان عزیز حال که با مهم‌ترین ابزارهای هوشمندسازی استارت اپ ها آشنا شدید، زین پس می‌توانید با انتخاب از میان این ابزارها علاوه بر اینکه در وقت و هزینه‌های استارت اپ خود صرفه جویی کنید، استارت اپ خود را هوشمندانه‌تر مدیریت کنید.

از توجه و همراهیتان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را از طریق تماس تلفنی با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 22 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر