معرفی ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها (قسمت اول)




تا کنون به این فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید یک استارت اپ راه بیندازید و اصلا بودجه ی استارت اپ را از کجا تامین کنید؟ آیا با استراتژی های رشد یک استارت اپ آشنا هستید؟ زمانی که یک کارآفرین تصمیم می‌گیرد یک کسب و کاری راه‌اندازی کند، اولین چیزی که به ذهن او خطور می‌کند این است که چگونه می‌تواند هزینه‌ها را به حداقل برساند. خیلی‌ها معتقدند که برای پائین آوردن هزینه‌ها باید یک وب سایت طراحی کرد، اما این همه چیزنیست؛ علت این است که موارد دیگری هستند که برای کارآفرین هزینه‌بر می‌باشد و غیر قابل اجتناب. به طور مثال ثبت دامنه، گرفتن سرور، ثبت کردن نام کسب و کار و مواردی ازاین قبیل. علاوه بر آنچه گفته شد، هزینه‌های مازاد دیگری هم وجود دارد که می‌توان با به کارگیری تکنولوژی، آن هزینه‌ها را کاهش داد و محدود کرد. ابزارها و منابع بسیاری وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا نه تنها هزینه‌ها را کاهش دهید، بلکه در زمان خود صرفه جویی کنید و استارت اپ خود را به یک کسب و کار هوشمند‌تر تبدیل کنید. در ادامه با تراپی همراه شوید تا برخی از ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها را به شما معرفی کنیم.

ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها

با برخی از ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها آشنا شوید

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان چند ابزار از برخی از ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

The Name App

برای داشتن نام کسب و کار یونیک و منحصر به فرد که به راحتی به خاطر افراد بیاید، باید در انتخاب نام برند خود دقت کافی به خرج دهید. The Name App که یکی از بهترین ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ می‌باشد، به شما در پیدا کردن نام دامنه‌ی مناسب کمک می‌کند. همچنین به شما در پیدا کردن نام‌های موجود برای نام کاربری جهت نمایش در شبکه‌های اجتماعی کمک خواهد کرد.

GrowthHacker.tv

ابزار GrowthHacker.tv محلی است که شما می‌توانید مصاحبه‌هایی را تماشا کنید که از کارآفرینان موفق به عمل آمده است. آن‌ها در مورد دلایل موفقیتشان در دنیای دیجیتال صحبت کرده‌اند. این ویدئوها دائما در وب سایت در حال تکرار هستند و به صورت رایگان در دسترس عموم کاربران قرار دارد.

Amazon Web Services

یکی دیگر از بهترین ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها Amazon Web Service است. این ابزار که با عنوان (AWS) نیز شناخته شده است، یک سرویس میزبانی وب هست که توسط مدیر تجارت الکترونیک شرکت آمازون ارائه شده است. این سرویس میزبانی وب بسیار انعطاف‌پذیر می‌باشد و بیش از 90 سرویس و خدمت ارائه می‌دهد از جمله : ذخیره‌سازی داده‌ها در پایگاه داده، ارسال محتوا و...

ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها

MailChimp

برای راه‌اندازی یک کمپین ایمیل مارکتینگ موفق و همچنین برای اینکه بازدید‌کنندگان خود را به روز نگه دارید، به یک سرویس خبرنامه کارا و موثر نیاز دارید. MailChimp یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای این کار می‌باشد. این ابزار تقریبا در کل دنیا شناخته شده است و یک پک استارت اپ رایگان نیز با تمامی ویژگی‌ها، برای کارآفرینان ارائه داده است.

Aytm

در حال حاضر ابزارهای بسیاری برای نظرسنجی در بازار ارائه شده است. اما Aytm دارای ویژگی‌هایی است که با سیار ابزارها متفاوت است. این ابزار که یکی از بهترین ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها به شمار می‌آید، نه تنها برای شما این امکان را فراهم می‌کند که فرم نظرسنجی ایجاد کنید، بلکه به شما کمک می‌کند از طریق این نظرسنجی‌ها به مخاطبان اصلی و هدف خود دست یابید.

Glasshat

یکی از قدرتمندترین ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها Glasshat است. این ابزار یکی از بهترین و کارآمدترین ابزارهای سئو به حساب می‌آید که به شما کمک می‌کند تا کلیه‌ی فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال خود را برنامه‌ریزی کنید. این ابزار یک لیست از فعالیت‌ها آماده کرده است و همچنین به کارآفرینان تازه کار آنچه لازم است برای استارت اپ خود بدانند را آموزش می‌دهد. همزمان با استفاده از این ابزار خوب است که از پلاگین سئو Yoast SEO  نیز برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید.

دوستان و همراهان همیشگی تراپی در این مقاله شما را با برخی از ابزارها و منابع هوشمندسازی استارت اپ ها آشنا کردیم. امید است مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شده باشد و با به کارگیری آن‌ها بتوانید علاوه بر صرفه جوی در وقت و هزینه‌های خود، استارت اپ خود را بسیار هوشمندانه‌تر مدیریت کنید. به منظور آشنایی با دیگر ابزارهای مفید و کاربردی در زمینه هوشمندسازی استارت اپ ها می‌توانید ما را در قسمت دوم همین مقاله دنبال کنید.  

سوالات خود را از ما بپرسید

مشاوره رایگان