بسیاری از افراد برای داشتن شرایط بهتر کاری به کشورهای خارجی مهاجرت می کنند. اما واقعا کشور برتر برای کار کجاست؟ در واقع چه معیاری باعث می شود تا یک کشور برای ماجرت به قصد کار مناسب باشد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با 10 کشور برتر برای کار آشنا شوید.

اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده می شوند بر اساس آمار سازمان HSBC است که با استفاده از یک جامعه 27 هزار نفری که از 190 کشور مختلف به قصد کار مهاجرت کرده اند، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید : 

10 کشور برتر برای کار :

10- بحرین :

کشور برتر برای کار

میانگین حقوق مهاجرین: 98،622 دلار

بر اساس آماری که HSBC اعلام کرده است، 65 درصد این مهاجران می توانند در طول سال کمک هزینه هایی مانند کمک هزینه برای سفر دریافت می کنند و 91 درصد از آن ها اعلام کرده اند قرار دادهایی که می بندند دارای مزیت های بسیاری برای آن ها است.

9- بریتانیا :

کشور برتر برای کار

میانگین درآمد مهاجرین: 83،227 دلار

جالب است بدانید که اولین بار است که انگلیس جزء کشور برتر برای کار قرار می گیرد. 64 درصد از مهاجران در این کشور معمولا شغل های جدیدی نسبت به شغل های کشور مادر انتخاب می کنند.

8- هنگ کنگ : 

کشور برتر برای کار

میانگین درآمد مهاجرین: 169،756 دلار

اگر تنها به دنبال بهتر شدن شرایط کاری خود هستید می توانید این کشور را انتخاب کنید چرا که 68 درصد از مهاجران اعلام کرده اند شرایط کاریشان بهبود پیدا کرده است ولی کیفیت زندگی آن ها تغییر چندانی نداشته است.

7- اتریش : 

کشور برتر برای کار

میانگین حقوق مهاجرین: 85،288 دلار

اتریش یکی از 10 کشور برتر برای کار محسوب می شود چرا که علاوه بر این که شرایط شغلی شما را بهبود می بخشد بلکه 71 درصد از مهاجران اعلام کرده اند که شرایط زندگی آن ها نیز رو به رشد است.

6- سنگاپور : 

کشور برتر برای کار

میانگین حقوق مهاجرین: 138،641 دلار

شرایط کشور سنگاپور نیز مشابه با کشور هنگ کنگ است. در یان کشور نیز شما می توانید بهبود شرایط شغلی داشته باشید اما بر اساس نظر 30 درصد از مهاجرین حداقل استاندارد های لازم برای زندگی در این کشور وجود ندارد.

5- نروژ : 

کشور برتر برای کار

میانگین درآمد مهاجرین: 97،486 دلار

نروژ به تازگی جزئی از 10 کشور برتر برای کارش ده است و بر اساس نظر 87 درصد از مهاجران در این کشور هم می توان سطح بالایی از کیفیت زندگی داشت و هم در کار پیشرفت کرد.

4- امارات متحده عربی : 

کشور برتر برای کار

میانگین درآمد مهاجرین: 112،820 دلار

بر اساس آمار سازمان HSBC ، 56 درصد از مهاجران اعلام کرده اند که برای مهاجرت کمک هزینه های زیادی را از سمت دولت دریافت کرده اند و 75 درصد از آن ها نیز از مزایای بهداشتی در حال بهره وری هستند.

3- سوئد : 

کشور برتر برای کار

میانگین حقوق مهاجرین: 84،802 دلار

71 درصد از مهاجران که به سوئد می روند اعلام می کنند علاوه بر بهره وری از فرهنگ کاری در این کوشر می توانند محیط خوبی برای تکامل رشد فرزندان خود فراهم کنند. سوئد به عنوان کشور برتر برای کار هم استاندارهای کار را برای شما فراهم می کند و هم زندگی را!

2- آلمان : 

کشور برتر برای کار

میانگین حقوق مهاجرین: 97،693 دلار

اگر به دنبال امنیت شغلی و استفاده از مهارت های جدید هستید می توانید آلمان را بر اساس نظر 70 درصد از مهاجران انتخاب کنید.

1- سوئیس : 

کشور برتر برای کار

میانگین حقوق مهاجرین: 188،275 دلار

متوسط درآمد در این کشور دو برابر میانگین جهانی است. این کشور برای دومین سال است که جزء 10 کشور برتر برای کار محسوب می شود. این کشور بهترین چشم انداز درآمد را با یک تعادل کار و زندگی خوب و یک فرهنگ کار عالی را ترکیب می کند.

همراهان عزیز امیدوارم در این مقاله اطلاعات مورد نظر خود را در رابطه با 10 کشور برتر برای کار بدست آورده باشید.

تاریخ انتشار 30 خرداد 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر