وسترن یونیون Western Union یکی از شناخته شده ترین شبکه های نقل و انتقالات ارزی بین المللی است و مهم ترین مزیت های آن نسبت به سایر سیستم های پرداخت، سرعت بالای انتقال و امنیت آن می باشد. با این وجود توصیه می شود هنگام انتقال وجه با وسترن یونیون جوانب احتیاط را رعایت کرده و به مهم ترین نکاتی که در این مقاله اشاره کرده ایم توجه کافی داشته باشید. در این مقاله تا انتها با تراپی همراه شوید تا با طریقه انتقال پول وسترن یونیون نیز به طور کامل آشنا شوید.

  ثبت سفارش وسترن یونیون 

متاسفانه به علت تحریم هایی که علیه کشور ایران وجود دارد خیلی از افراد نمی توانند انتقال پول وسترن یونیون را از ایران انجام دهند. بنابراین لازم است که این کار به واسطه شرکت های خدمات پرداخت ارزی در ایران انجام شود؛ از این طریق شما می توانید انتقال وجه با وسترن یونیون را انجام دهید بدون این که نیاز به حساب بانکی داشته باشید.

نکات مهم در ارتباط با انتقال پول وسترن یونیون

همانطور که می دانید، بیشتر سیستم های مالی و شبکه های پرداخت بین المللی، دارای زیرساخت های امنیتی بالایی هستند تا از کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری کنند و کاربران بتوانند با آسودگی خاطر از آن درگاه پرداخت استفاده کنند و وجوه مورد نظر را ارسال یا دریافت کنند.

انتقال پول وسترن یونیون

با این وجود بارها اتفاق افتاده است که بزرگ ترین شرکت های پرداخت نیز مورد هک و کلاهبرداری قرار گرفته اند. بنابراین نکاتی را که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم حتما مد نظر قرار دهید تا انتقال وجه با وسترن یونیون برای شما با امنیت بیشتری انجام شود.

  • با در دست داشتن اطلاعات کامل و صحیح از دریافت کننده، برای انتقال پول وسترن یونیون اقدام نمایید. برای مثال از صحت نام گیرنده و موقعیت مکانی آن اطمینان کامل داشته باشید و بدانید که حواله را دقیقا به کجای دنیا ارسال می کنید.
  • از آنجا که امکان مراجعه به شعب وسترن یونیون در ایران وجود ندارد؛ چرا که وسترن یونیون هیچ نمایندگی در ایران ندارد، اکیدا توصیه می شود یک شرکت پرداخت ارزی معتبر و مطمئن را برای انتقال پول وسترن یونیون انتخاب کنید.
  • یکی از راه های انتقال وجه با وسترن یونیون ، استفاده از اپلیکیشن موبایل وسترن یونیون است. از طریق این اپلیکیشن می توانید ارسال و دریافت حواله ارزی و همچنین پیگیری تراکنش ها را انجام دهید.

سقف انتقال وسترن یونیون

سقف انتقال وسترن یونیون بر اساس عوامل متعددی از جمله سابقه انتقال وجه با وسترن یونیون ، مبدا انتقال، مقصد انتقال و خدماتی که انتخاب می کنید، متفاوت خواهد بود.

اما در کل اگر به دنبال انتقال مبالغ بالا با این سیستم پرداخت هستید، وسترن یونیون برای کاربران از ایالات متحده این امکان را فراهم کرده است تا 50000 دلار به طور مستقیم از حساب بانکی خود به حساب بانکی گیرنده، انتقال دهند. اما در نظر داشته باشید که این مبلغ می تواند برای کشورهای گیرنده مختلف، متفاوت باشد.

انتقال پول وسترن یونیون

طریق انتقال پول با وسترن یونیون توسط تراپی

پیش تر گفتیم امکان انتقال وجه با وسترن یونیون به طور مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد. به دلیل وجود تحریم ها، این شرکت مالی ورود به سایت وسترن یونیون را برای ایرانیان محدود کرده است. بنابراین فرستادن پول با وسترن یونیون از ایران به کشوری دیگر، تنها به واسطه یک کشور ثالث قابل انجام است که تراپی به عنوان یکی از فعالان خدمات پرداخت ارزی در کشور، امکان انتقال پول وسترن یونیون را از این طریق برای کاربران فراهم کرده است.

برای این منظور کافیست مراحل زیر را با ما دنبال کنید :

مرحله اول : به وب سایت تراپی وارد شوید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس احرازهویت نمایید و به مرحله ی بعد بروید.

مرحله دوم : در این مرحله، درخواست انتقال وجه با وسترن یونیون را از طریق لینک زیر برای ما ارسال نمایید. ما پس از دریافت درخواست های ثبت شده توسط کاربران خود، آن ها را به دقت بررسی کرده و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

    ثبت سفارش وسترن یونیون 

به این نکته توجه کنید!

افرادی که قصد دارند انتقال پول وسترن یونیون را انجام دهند، بهتر است ابتدا از انواع واحدهای ارزی که توسط این شبکه پرداخت پشتیبانی می شود، اطلاعات کافی داشته باشند. به همین دلیل در بخش بعدی به این موضوع پرداخته ایم. لطفا همچنان همراه ما باشید.

انتقال پول وسترن یونیون

انتقال پول وسترن یونیون با چه نوع ارزهایی امکان پذیر است؟

به طور کلی می توان گفت وسترن یونیون از 90 درصد ارزهای موجود پشتیبانی می کند، اما مسئله ی مهم این است که شما نمی توانید ارز دلار را به هر کشوری ارسال کنید. به عنوان مثال اگر بخواهید برای فردی در کشور انگلستان مبلغی را ارسال کنید، باید مشخص کنید که گیرنده چه میزان یورو می تواند برداشت کند. بنابراین حتما باید ارز محلی مقصد را بدانید و به درستی آن را تعیین کنید. بنابراین پاسخی که می توان به این سوال داد این است که، باید ابتدا بررسی کنید آیا وسترن یونیون از ارز کشور مقصد شما پشتیبانی می کند یا خیر؟!

کلام پایانی : انتقال پول وسترن یونیون

در این مقاله شما را با نحوه انتقال پول وسترن یونیون آشنا کردیم و راهنمایی های لازم را جهت ارسال و دریافت حوالجات ارزی Western Union از طریق تراپی ارائه کردیم. همچنین گفتیم که نکات ضروری برای انتقال وجه با وسترن یونیون که لازم است به آن ها توجه داشته باشید شامل چه مواردی می شود. به علاوه، مطالبی را در مورد سقف انتقال وسترن یونیون ذکر کردیم. امید است آنچه گفته شد برای شما مفید واقع شده باشد.

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 10 امرداد 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر