یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان تا چند ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. این رویداد ورزشی باعث ملموس شدن بیشتر مردم با ارزهای دیجیتال نظیر بیت کوین و پرداخت های ارزی خواهد بود. در این مقاله قصد داریم مطالبی را در مورد سفر به روسیه با بیت کوین در جام جهانی 2018 در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

سفر به روسیه با بیت کوین در جام جهانی

علاقه مندان ورزش، به وب سایت ها مراجعه می کنند تا برای خود در روسیه صندلی رزرو کنند چرا که روسیه علاقه مندان جام جهانی را سورپرایز کرده است و سفر به روسیه با بیت کوین در جام جهانی 2018 برای آن ها فراهم شده است. دولت روسیه، تمام تلاش خود را می کند که توریست ها را به خود جذب کند. خوشبختانه برای افرادی که از ارز استفاده می کنند، کالینینگارد (Kaliningrad) ، پایتخت غربی ترین منطقه روسیه، یکی از شهرهایی که میزبانی مسابقات را بر عهده دارد، در حال حاضر برای رزرو هتل ها، امکان پرداخت های ارزی را فراهم کرده است. آپارتمان های مالینا در روسیه، به سیستم پرداخت آنلاین مجهز شده اند و برای مشتریان این امکان را فراهم کرده اند که بتوانند با استفاده از ارز دیجیتال، اتاق ها را رزرو نمایند. استفاده از پول دیجیتال در حال حاضر بسیار فراگیر شده است و به عنوان ابزاری برای پرداخت به کار برده می شود. روسیه نیز قوانینی را برای ارز دیجیتال برای مشتریان وضع کرده است.

سفر به روسیه با بیت کوین در جام جهانی

یازده شهر از شهرهای روسیه میزبان جام جهانی فوتبال می باشد. این شهرها عبارتند از : مسکو، کازان، سنت پترزبورگ، ولگوگراد، روستوف در دان، سوچی، نجومی نووگورود، سامرا، سارانسک و کالینینگراد. مهم ترین هتل ها در شهرها، با شرکت هایی همکاری می کنند که آماده انجام فرایندهای پرداخت ارزی می باشند. هدف از ارائه پرداخت های ارزی این است که یک تجربه بسیار خوب از پرداخت را برای توریست ها به ارمغان بیاورند.

دوستان، به گزارش از مدیر روابط عمومی Avisales Travels ، هم اکنون که شما در حال مطالعه این مقاله هستید هزینه ی اتاق درهتل ها، برای تاریخ برگزاری بازی های فوتبال در حال افزایش است و بهتر است که علاقه مندان هرچه زودتر برای رزرو اتاق های خود اقدام نمایند. 

سفر به روسیه با بیت کوین در جام جهانی ، برای شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال FIFA برای مردم اروپا و همچنین مردم کل دنیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. جام جهانی یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی در جهان است که توجه رسانه های مهم دنیا به خود جلب نمود است.

مسابقات جام جهانی در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه برگزار خواهد شد. این نخستین بار است که در روسیه، اروپای شرقی و دو قاره - اروپا و آسیا مسابقات جام جهانی برگزار می شود. کمک داور ویدئویی نیز برای اولین بار استفاده خواهد شد. بسیاری از استادیوم ها به تازگی ساخته شده یا بازسازی شده اند. Kaliningrad میزبان 4 بازی در میان 32 تیم ملی است که برای جام جهانی رقابت خواهند کرد.

روسیه در حال تلاش برای حرکت به سوی پرداخت های ارزی دیجیتال است و جام جهانی می تواند یک فرصت بزرگ باشد تا بیازماید که چگونه افراد مختلف از کشورهای گوناگون به افزایش پیشنهاد پرداخت پول ارزی واکنش نشان می دهند.

در سال جاری، مجلس روسیه به دو لایحه برای تنظیم جنبه های مختلف پرداخت های ارزی معرفی شده است. اولین قانون، "قانون دارایی های مالی دیجیتال، قانونی کردن تکنولوژی های زنجیره ای، عملیات استخراج معادن و ارائه ارزهای اولیه" است. دومین قانون، "استفاده از رمزنگاری ارز را تغییر می دهد و از حقوق سرمایه گذاران محافظت می کند". انتظار می رود تا تابستان، قبل از شروع جام جهانی، هر دو به تصویب برسد.

دوستان همراه، چنانچه مایلید اطلاعات بیشتری در مورد واحد ارزی بیت کوین کسب نمائید، مطالعه مقالات زیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

بایدها و نبایدهای بیت کوین (همه چیز در مورد بیت کوین (bitcoin))

پرداخت الکترونیکی با بیت کوین و بیت کوین کش

ارز بیت کوین چگونه کار می کند؟(همه چیز در مورد بیت کوین)

تاریخ انتشار 08 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر