افراد با توجه به مقصد سفر خود، اهداف سفر و نوع ذائقه‌شان سیستم‌های مختلف حمل و نقل را برای سفر بر می‌گزینند، عده‌ای ترجیح می‌دهند از طریق راه‌های ریلی سفر کنند، بنابراین قبلا برای رزرو بلیط قطار اقدام می‌کنند، عده‌ای سفرهای دریایی را ترجیح می‌دهند، پس بایستی بلیط کروز رزرو کنند. اما بسیاری از افراد هستند که به هر دلیل، دائما در سفر هستند و اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند تا برای صرفه جویی در وقتشان، هوایی سفر کنند. اگر شما دوست عزیز نیز جز این دسته افراد هستید قطعا رزرو بلیط هواپیما به صورت آنلاین را تجربه کرده‌اید. اما گاهی نیاز است که به برای رزرو بلیط هواپیما، بهترین گزینه را پیدا کنید. در این مقاله با تراپی همراه شوید تا به شما نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما را بیاموزیم.

معرفی مهم‌ترین نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما

این یک واقعیت است که همه‌ی افراد ترجیح می‌دهند با بهترین و ارازان‌ترین بلیط هواپیما سفر کنند. با وجود هزینه‌های بسیار متغیر، اما باز هم این امکان وجود دارد که بتوان برای سفر هوائی بلیط خوب و با قیمت مناسب رزرو کرد. تنها کافیست با برخی از نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما آشنا شوید که ما در این بخش از مقاله به ذکر این نکات برای شما خواهیم پرداخت.

نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما
  1. از موتورهای جستجوی سفر استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما  استفاده از موتورهای جستجوی سفر است. از طریق موتورهای جستجوی سفر، سایت‌های مختلف را جستجو کنید و هیچ کدام را از قلم نیاندازید. درست است که ممکن است زمان زیادی را برای این کار صرف کنید، اما در عوض می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید که هم متناسب با شرایط شما باشد و هم هزینه‌ی کمتری را برای آن بپردازید. برخی از این سایت‌ها که می‌توانید به آن مراجعه نمائید عبارتند از :

  • Travelocity
  • JetRadar
  • Orbitz
  • Wego
  • Skyscanner
  • Kayak
  • Momondo
  • Hipmunk
  • CheapOair
  • Airfarewatchdog
  • Dohop
  • Mobissimo
  • TripAdvisor
  • Google Flights
  • Expedia
  1. سفر از طریق مسیرهای هوایی غیر مستقیم

به طور مثال شما می‌توانید مدت زمان بیشتری را در سفر هوایی بگذرانید، اما هزینه‌ی کمتری برای آن بپردازید که این همان سفر از طریق مسیرهای هوایی غیر مستقیم است. بنابراین چنانچه در آن پروازی که انجام می‌دهید، زمان برای شما مهم نیست، می‌توانید از این طریق سفر کنید.

  1. به ایمیل‌های دریافتی توجه کنید.

از میان ایمیل‌هایی که دریافت کرده‌اید، اگر ایمیلی از آژانس‌های هوایی وجود دارد که قیمت‌ها را با تخفیف ارائه کرده است، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، چرا که ممکن است بتوانید در میان مورد های پیشنهادی یک مورد مناسب را انتخاب کنید.

نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما
  1. انعطاف پذیر باشید

شما بایستی در موارد مختلف انعطاف‌پذیر باشید تا بتوانید از میان موارد مختلف در سایت‌های مختلف آنچه را که مد نظر دارید را پیدا کنید. به طور مثال پروازهای وسط هفته و یا در ساعت‌های خاص با قیمت‌های ارزان‌تری ارائه می‌شود که اگر بتوانید شرایط خود را با شرایط آن پروازها وفق دهید، می‌توانید با هزینه‌ی بسیار کمتری سفر کنید.

  1. برای رزرو بلیط هواپیما زود اقدام کنید

زمانی که از تاریخ پرواز خود اطمینان پیدا کردید، هر چه سریع تر برای رزرو بلیط اقدام نمائید. تجربه نشان داده است که بهتر است 6 تا 8 هفته یا حدودا از 3 ماه قبل از پرواز برای رزرو بلیط اقدام نمائید.

  1. از انجام سفر در فصل‌های شلوغ بپرهیزید

ممکن است در ابتدا کمی غیر ممکن به نظر بیاید چرا که به علت مزایایی که در فصل‌های خاص برای مکان‌های خاص وجود دارد افراد ترجیح می‌دهند در آن فصول سفر کنند. اما در صورتی که انجام سفر در فصل خاصی برای شما ضرورت ندارد بهتر است برای کاهش هزینه‌ها در آن فصل از مسافرت صرفه نظر نمائید و سفر خود را به زمانی مناسب تر و خلوت‌تر موکول کنید.

همراهان همیشگی تراپی در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین نکات و ترفندها برای رزرو بهترین بلیط هواپیما اشاره کنیم تا با در نظر گرفتن این نکات بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی نمائید. امید است آنچه گفته شد مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

لطفا در صورتی که مایل هستید تجربیات مفید خود را در زمینه‌ی رزرو بلیط هواپیما با قیمت مناسب از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز بتوانند از تجربیات شما بهره‌مند شوند.

عزیزان چنانچه بعد از مطالعه‌ی مطالب ارائه شده در مقالات مختلف با مشکلی مواجه شدید یا به مسئله‌ای برخوردید، می‌توانید آن را از طریق تماس تلفنی با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 02 خرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر