اگر شما دارای یک کسب و کار هستید، پس حضور شما در شبکه اجتماعی لینکداین الزامی است! در غیر این صورت آماده باشید تا فرصت های زیادی برای رشد و معرفی خود به دیگران از دست بدهید. در گذشته از این شبکه اجتماعی تنها برای ارائه پیشنهاد های شغلی مختلف استفاده می شد ولی اکنون این شبکه اجتماعی به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه که در رابطه با کسب و کارتان است را در اختیار کاربران خود قرار دهید. اما متاسفانه بسیاری از افراد روش های مختلف استفاده از لینکداین را نمی دانند. در این مقاله همراه ما باشید تا مانند همیشه تراپی بهترین ها را در اختیار شما قرار دهد.

روش های مختلف استفاده از لینکداین :

با  استفاده از اطلاعات پروفایل خود برندتان را به دیگران معرفی کنید.

شما با استفاده از اطلاعاتی که در پروفایل خود قرار می دهید باید هر آنچه که کاربر باید در رابطه شما بداند را در اختیارش بگذارید بلکه خودتان را به عنوان یک برند مصمم در مسیر موفقیت معرفی نمایید. بنابراین سعی کنید در این قسمت در مورد کارهایی که انجام می دهید و ارزش هایتان قرار دهید. در این حالت است که شما می توانید اعتماد آنها را به خود جلب نمایید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل نمایید. بنابراین سعی کنید اطلاعاتی واقعی و درست از اینکه چگونه کمپانی خود را ایجاد کرده اید و قصد ادامه چه مسیری را دارید در اختیارشان قرار دهید.

لینکداین

با کسب و کارهایی که شبیه شما هستند ارتباط برقرار کنید.

همان طور که گفته شد لینکداین تنها برای ایجاد و معرفی فرصت های شغلی جدید نیست بلکه شما می توانید از این طریق با همکاران خود در این زمینه ارتباط برقرار کنید تا بتوانید ایده های جدید پیدا کنید و علاوه بر اینکه  از میزان رقابت با سایرین مطلع شوید تا استراتژی های جدیدی پیاده سازی کنید.

ارائه محتواهای مرتبط برای برقراری ارتباط با کاربران

برای اینکه بتوانید به درستی خودتان را به دیگران معرفی نمایید باید محتوای مرتبط با کارتان در اختیارشان قرار دهید. به شما پیشنهاد می کنیم که محتوای لینکداین را به صورت روزانه قرار دهید. بهتر است که این محتوا در ارتباط با به روز رسانی هایی باشد که در رابطه با کسب و کارتان است. بهتر است که محتوایی که برای اشتراک گذاری انتخاب می کند به صورت منحصر به فرد برای شما باشد تا کاربر متوجه ارزش کار شما شود. بر اساس آمار رسمی که توسط مسئولین این شبکه منتشر شده است اگر محتوای شما دارای عکس باشد احتمال اشتراک آن 99 درصد افزایش پیدا می کند و اگر ویدئو باشد 75 درصد.

استفاده از ابزار آنالیز لینکداین را فراموش نکنید

برای اینکه مطمئن شوید که استراتژی شما برای استفاده از این شبکه اجتماعی به درستی پاسخ می دهد باید از ابزار آنالیز لینکداین استفاده کنید. با استفاده از این ابزار می توانید متوجه شوید که کاربران شما به دنبال چه نوع محتوایی هستند و به کدام یک از محتواهای شما علاقه بیشتری دارند. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی کاربران بیشتری را به صفحه خود جذب نمایید.

لینکداین

شرکت در گروه های مرتبط کاری

گروه های مختلفی در لینکداین ایجاد شده اند که همگی دارای عملکرد مشابه با هم هستند تا ایده ها و اطلاعات جدیدی که در زمینه های مختلف دارند را با هم به اشتراک بگذارند. با شرکت در این گروه ها می توانید بیشتر در دید افراد مختلف قرار بگیرید و در نتیجه پست های شما بیشتر به اشتراک گذاشته شده و معرفی برند بهتر انجام شود.

استفاده از لینکداین برای بسیاری از کسب و کارها مناسب است. پس سعی کنید از همان ابتدا که در فضای مجازی حضور پیدا می کنید استفاده از این شبکه های اجتماعی را مد نظر داشته باشید. شاید در ابتدا انجام این کار برای شما مشکل باشد اما در طول زمان قطعا کارآمد است.

 

تاریخ انتشار 13 آبان 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر