MailChimp یک سرویس ایمیل مارکتینگ است که در سال 2001 آغاز به کار نموده است. این سرویس تا سال 2014، بیش از 10 بیلیون ایمیل را بصورت ماهیانه از طرف کاربران خود، ارسال کرده است. میل چیمپ (MailChimp) در ابتدا به عنوان یک سرویس پولی شروع به کار کرد و سپس در ادامه، 8 سال بعد از بنا نهاده شدن، نسخه رایگان آن به نام فریمیوم (freemium) به امکانات سایت افزوده شد. شرکت MailChimp مدعی است که در حال حاضر بیش از 15 میلیون کاربر و بیزینس و کسب و کار در سراسر دنیا از سرویس میل چیمپ جهت ارسال ایمیل های تبلیغاتی، پیغام های اتوماتیک و برگزاری کمپین های تبلیغاتی فروش استفاده می کنند. MailChimp تقریبا با تمام ارائه دهندگان تجارت الکترونیک ادغام شده است و شما را قادر می سازد تا از اطلاعات خرید خود برای تبلیغات استفاده نمائید. گزارش های MailChimp به شما نشان می دهد که چگونه با مخاطبین خود ارتباط برقرار کرده اید و چه مقدار درآمد کسب کرده اید. این گزارشات را می توانید از هر جایی در داشبورد تلفن همراه خود چک کنید. MailChimp همچنین میزبان نویسندگان، طراحان، کمدین ها، هنرمندان و سایر افراد جالب و جذاب در سری ساعت های قهوه هفتگی می باشد. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با سرویس MailChimp و استفاده آن در ایمیل مارکتینگ آشنا نمائیم. لطفا با ما باشید.

سرویس MailChimp و استفاده آن در ایمیل مارکتینگ

سرویس MailChimp و استفاده آن در ایمیل مارکتینگ

نحوه عضویت در MailChimp و هزینه مربوط به آن :

  • New Business : عضویت در MailChimp رایگان می باشد. همچنین شما می توانید به صورت رایگان، برای همیشه، از امکانات سایت استفاده نموده اما در نظر داشته باشید که در این صورت امکانات محدودتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با عضویت رایگان (Free Plan) در میلچیمپ می توانید حداکثر 2000 مشترک داشته باشید که امکان ارسال 12000 ایمیل در هر ماه برای این تعداد مشترک برای شما وجود خواهد داشت.
  • Growing Business: این نوع عضویت برای بیزینس و کسب و کارهای نو پا و در حال رشد مفید است. جدول قیمت این پلن به شرح زیر است:

    هزینه ماهیانه

    تعداد ایمیل قابل ارسال در ماه

    تعداد  مشترکین

    20 دلار

    نامحدود

    1001-1500

    25 دلار

    نامحدود

    1501-2000

    30 دلار

    نامحدود

    2001-2500

    35 دلار

    نامحدود

    2501-2600

     

  • Pro Marketer: این پلن برای بیزینس و کسب و کارهای بزرگ کاربرد دارد. بسته به تعداد مشترکینی که قصد دارید برای آن ها ایمیل ارسال کنید، می بایست حق عضویت ماهانه پرداخت کنید. میزان هزینه ماهیانه بر اساس تعداد مشترکین، متفاوت است. شما می توانید با مراجعه به سایت MailChimp و مشخص کردن تعداد مشترکین خود مبلغ قابل پرداخت برای بیزینس خود را مشاهده نمائید.

چگونه حق عضویت MailChimp را پرداخت کنیم؟

در صورتی که نسخه رایگان میل چیمپ برای بیزینس شما کافی نمی باشد و نیاز به پرداخت حق عضویت برای دارا بودن تعداد اشتراک بالاتر دارید، لازم است کردیت کارت (Credit Card)، دبیت کارت(Debit Card ، SEPA Direct Debit، SOFORT) و یا اکانت پی پال داشته باشید. در صورتی که قصد پرداخت حق عضویت دارید و قادر به پرداخت آن از طریق هیچ کدام از متدهای ذکر شده برای پرداخت نیستید، می توانید این کار را به همکاران ما در تیم تراپی بسپارید. با استفاده از اکانت پی پال تراپی، مبلغ حق عضویت شما به سادگی به کمک  تیم تراپی پرداخت می شود و شما می توانید از امکانات خوب MailChimp استفاده نمائید.

سروران ارجمند! از این که تا به این جا، با مقاله فوق در خصوص سرویس MailChimp و استفاده آن در ایمیل مارکتینگ ، با ما بودید از شما سپاسگزاریم.

عزیزان! هر گونه سوال یا اشکالی را از طریق چت آنلاین با ما در میان بگذارید. 

تاریخ انتشار 18 فروردین 1396
نویسنده  مهناز قانع
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر