همراهان عزیز در مقاله معرفی ارز دیجیتال متال MTL ما توضیحات کلی در مورد این ارز و نحوه عملکرد آن را در اختیار شما قرار دادیم. در این مقاله می خواهیم توضیحات کامل تری را در مورد این ارز دیجیتال بیان کنیم، تا افرادی که می خواهند در این ارز سرمایه گذاری کنند را راهنمایی کنیم.

ارز دیجیتال متال، بر اساس توکن ERC20 و بلاک چین اتریوم کار می کنند. یعنی در واقع می توان گفت معاملات تجاری با استفاده از این ارز در بستر بلاک چین اتریوم انجام می شود. تمامی ارزها این ادعا را دارند که می توانند معاملات را به صورت غیر متمکز انجام دهند و تا جایی که امکان دارد می خواهند معاملات را با استفاده از ارز دیجیتال به صورت روزانه انجام دهند. در صورتی که در مورد تفاوت کوین و توکن سوالی دارید می توانید از مقاله مرتبط با آن استفاده نمایید. 

در حال حاضر که این مقاله در اختیار شما قرار می گیرد، ارزش هر کدام از توکن های ارز دیجیتال متال 5.34 دلار است و در بازار به میزان 103 میلیون دلار از این ارز وجود دارد. اما اولین سوالی که برای شما مطرح می شود این است که از کجا بخریم و کجا نگه داریم؟ نگران نباشید تراپی پاسخ تمامی سوالات شما را خواهد داد.

متال MTL

شما همچنین میتوانید برای خرید انواع ارزهای دیجیتال روی باکس زیر کلیک کنید!

خرید ارز دیجیتال از تراپی

 

ارز دیجیتال متال MTL را از کجا می توان خریداری کرد؟

این ارز چون در ابتدای کار است، برای خرید آن نمی توان به وصرت مستقیم با استفاده از دلار، یورو و ... آن را خریداری کرد. بنابراین اگر مقاله های تراپی را دنبال کرده باشید، حتما می دانید که بهترین گزینه، استفاده از سرویس های اکسچنجینگ است. سرویس های اکسچنج زیر می تواند گزینه های مناسبی برای خرید توکن متال باشند :

  • Binance : می توانید تبدیل بیت کوین و اتریوم به متال و یا برعکس داشته باشید.
  • Cryptopia : با استفاده از این سرویس تنها تبدیل بیت کوین به متال و برعکس امکان پذیر است.
  • Livecoin : می توانید تبدیل بیت کوین و اتریوم به متال و یا برعکس داشته باشید.
  • EtherDelta : با استفاده از این سرویس تنها تبدیل اتریوم به متال و برعکس امکان پذیر است.

متال MTL

کیف پول ارز دیجیتال متال :

چون این ارز دیجیتال بر اساس توکن ERC20 کار می کند گزینه های متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد. در این قسمت تنها اسامی بهترین و امن ترین کیف پول ها را در اختیار شما قرار می دهیم. اما در صورتی که نیاز به اطلاعات تکمیلی دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

  1.  انواع کیف پول ارز دیجیتال اتریوم
  2. نرم افزار کیف پول اتریوم
  3.  سخت افزار کیف پول اتریوم
  4. بهترین کیف پول توکن ERC-20

متال MTL
  • کیف پول موبایل : Coinomi (سازگار با اندروید) ، Jaxx (سازگار با اندروید و ios)
  • کیف پول وب : Jaxx (توسعه یافته برای کروم)
  • کیف پول نرم افزاری : Jaxx (سازگار با ویندوز، مک، لینوکس) ،  MyEtherWallet
  • کیف پول سخت افزاری : Ledger Nano S ، Ledger Blue ، Trezor

 

تراپی به شما پیشنهاد می دهد اگر می خواهید امنیت ارز خریداری شده شما تحت هر شرایطی به خودتان بستگی داشته باشد، از کیف پول های سخت افزاری استفاده نمایید. شما باید برای داشتن این نوع کیف پول هزینه کنید ولی این هزینه کردن می تواند خیال شما را راحت کند. همچنین زمانی که ارز دیجیتال خود را توسط سرویس اکسچنجینگ خریداری کردید، (فرقی نمی کند کدام سرویس) حتما بلافاصله ارز را یکی از انواع کیف پول خود منتقل کنید.

این موضوع را در مورد تمامی ارزهای دیجیتال رعایت کنید و به هیچ عنوان ارز خود را در کیف پول سرویس های اکسچنجینگ نگه ندارید. مخاطبان عزیز امیدوارم با استفاده از نکات بیان شده تجربه سرمایه گذاری خوبی در رابطه با ارز دیجیتال متال MTL بدست آورید ...

 

تاریخ انتشار 26 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر