یکی از پر طرفدارترین شبکه‌های اجتماعی که دارای مخاطبان بسیاری در سراسر جهان است، اینستاگرام می‌باشد. صاحبان کسب و کار به خوبی با اینستاگرام آشنا می‌باشند چرا که این پلتفرم را بستر بسیار خوبی برای انجام تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار خود می‌دانند. در مقالات قبلی برای شما نحوه‌ی انجام تبلیغات در اینستاگرام را آموزش دادیم و همچنین شما را با انواع تبلیغات در اینستاگرام و هزینه‌ی آن‌ها آشنا کردیم. همچنین گفتیم که راه های افزایش فروش در اینستاگرام چیست؟ در این مقاله نیز برخی از مهم‌ترین نکات تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام را برای شما بیان خواهیم کرد. لطفا با تراپی همراه باشید.

چگونگی تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام

همانطور که می‌دانید آنچه برای صاحبان کسب و کار بسیار اهمیت دارد این است که در انجام تبلیغات در اینستاگرام، هدف افزایش فالوورها و تعداد لایکها نیست بلکه آنچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این است که بتوانید تعاملات خود را با مشتریان بیشتر کنید و آن‌ها را به سمت محصولات، خدمات و به طور کلی کسب و کار خود جذب کنید. در این بخش از مقاله به بیان برخی از مهم‌ترین نکات مربوط به تبلیغات بهینه به منظور افزایش نرخ تعامل خواهیم پرداخت با ما همراه شوید.

تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام
  1. تمرین، تمرین و باز هم تمرین

اینستاگرام مانند هر شبکه‌ی اجتماعی دیگر یک جامعه‌ی مجازی محسوب می‌شود که اعضای آن را کاربران تشکیل می‌دهند و کسب و کار شما مهم‌ترین بخش این جامعه محسوب خواهدشد. باید بدانید تنها استفاده از عکس‌های جذاب و ویدئوها برای ارتقا کسب و کار شما در اینستاگرام کافی نیست و برای تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام شما باید بتوانید با فالو کردن اینفلوئنسرها در اینستاگرام و دیگر برندهای مطرح، یک سابقه‌ی فعالیت خوب برای خود در میان مخاطبان خود در اینستاگرام به دست آورید تا بتوانید نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری را افزایش دهید.

  1. هویت برند شما باید ثابت و استوار باشد

بیشتر مشتریان شما، برند شما را در کانال‌های مختلف دنبال می‌کنند بنابراین باید سعی کنید هویت خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی حفظ کنید که مشتریان هنگام بررسی برند شما در کانال‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی دچار سردرگمی نشوند و بتوانند با دیدن تبلغتات برندتان، کاملا شما را بشناسند.

  1. از ایجاد محتواهای تکراری و خسته کننده در کانال های مختلف شبکه های اجتماعی اجتناب کنید

با وجودی که همه‌ی تلاش خود را انجام می‌دهید تا بتوانید هویت استوار و ثابتی در شبکه‌‌های اجتماعی داشته باشید، باید بدانید که این به هیچ عنوان به معنای این نیست که شما در همه‌ی رسانه‌های اجتماعی که عضو آن‌ها هستید از محتواهای تکراری و خسته کننده استفاده کنید. به منظور تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام شما باید بتوانید در عین تنوع بخشیدن به کارتان، هویت برند خود را حفظ نمائید.

  1. با رویدادهای مهم مطابق با علاقه مندیهای کاربران همراه شوید

در رویدادهای مهم اجتماعی بیشتر مخاطبان به دنبال پیدا کردن اتفاقی نو هستند. شما باید بتوانید در روزهای خاص سال با تبلیغات خاص خود، مشتریان را بیش از پیش به سمت برند خود جذب نمائید. این نشان می‌دهد که شما کاملا به روز و به اصطلاح آپدیت هستید.

  1. تمرکز خود را بر محلی کردن هشتگ ها قرار دهید

برای اینکه تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام  داشته باشید باید بتوانید دسترسی به صفحه‌ی اینستاگرام خود را بهینه سازی نمائید. باید بتوانید بر محلی کردن هشتگ‌ها تمرکز داشته باشید. این باعث می‌شود که مخاطبان در فضای اینستاگرام، پست‌ها و کسب وکار شما را از طریق هشتگ های خاصی پیدا کنند.

تبلیغات بهینه و ارتقا کسب و کار در اینستاگرام
  1. لینک مربوط به بیوگرافی کسب و کار خود را در صفحه ی اینستاگرام تان قرار دهید

این یک نکته بسیار مهم است که شما حتما لینکی در خصوص حوزه‌ی کاری خود و موفقیت‌هایی که در زمینه‌ی کسب و کار خود کسب کرده‌اید قرار دهید تا مخاطبان با مطالعه‌ی آن‌ها بتوانند دید مناسبی نسبت به شما و کسب و کار شما پیدا کنند. اگر چنین لینکی در صفحه ی اینستاگرام تان قرار ندهید، ممکن است نرخ تبدل بازدیدکننده به مشتری شدیدا کاهش یابد.

  1. سعی کنید محتواهای کاملا حرفه ای و خلاقانه ایجاد کنید

شما قطعا شاهد صفحات بسیاری از افراد در اینستاگرام هستید که روزانه تعداد بسیار زیادی محتواهای عکس و فیلم در آن قرار دارد اما این محتواها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و به هیچ عنوان مخاطبان را به خود جذب نمی‌کنند. شما باید بتوانید با استفاده از خلاقیت‌تان و نیز مهارت‌های نوشتاری خود بتوانید محتواهایی در صفحه‌ی اینستاگرام‌تان قرار دهید که مطالعه و بازدید از آن‌ها برای مخاطبان بسیار جذاب باشد.

در این مقاله شما را با روش‌های انجام تبلیغات بهینه و موثر در اینستاگرام آشنا کردیم. در صورتی که شما دوست عزیز نیز تجربه‌ی مفیدی در زمینه‌ی انجام تبلیغات در اینستاگرام داشته‌اید از طریق کامنت‌ها با ما در میان بگذارید تا دیگران نیز از تجربیات شما بهره‌مند گردند. از توجه و همراهی‌تان تا پایان این مقاله بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 19 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر