همانطور که می‌دانید این روزها بسیاری از پرداخت‌های مالی از طریق اینترنت قابل انجام می‌باشد و افراد در سراسر جهان اکثرا پرداخت‌های خود را از به صورت آنلاین انجام می‌دهند و این سیستم‌های پرداخت آنلاین نیز همواره در حال رشد و پیشرفت هستند. به همین علت سیستم های پرداخت بسیاری ارائه شده‌اند با امکانات متفاوت که یکی از آن‌ها نیز سیستم پرداخت وب مانی (WebMoney) است که قطعا آن را می‌شناسید. با استفاده از سیستم پرداخت وب مانی (WebMoney) شما می‌توانید پول ارسال کنید، دریافت کنید و خرید و فروش آنلاین انجام دهید، همچنین سایر خدماتی که توسط سیستم پرداخت‌های الکترونیکی ارائه می‌شود، با استفاده از وب مانی (WebMoney) نیز می‌توان انجام داد. تراکنش‌ها در وب مانی (WebMoney) با سرعت بالا ، بسیار امن و ارزان انجام می‌شود. برای استفاده از خدمات بسیار خوب این سیستم پرداخت باید اکانت وب میل (webmail) ایجاد کنید. اما در این مقاله قصد داریم نحوه‌ی حذف حساب وب مانی را به شما آموزش دهیم. پس چنانچه به هر دلیل تصمیم گرفته‌اید اکانت خود را حذف کنید تا پایان این مقاله با تراپی همراه باشید.

حذف حساب وب مانی

حذف حساب وب مانی  (WebMoney)

در این بخش از مقاله به شما یاد خواهیم داد  که چگونه به حذف حساب وب مانی بپردازید. اما قبل از آن خوب است ابتدا به نکات مهمی که قبل از حذف اکانت خود باید بدانید اشاره کنیم. پس همچنان با ما همراه باشید تا با نکات مهمی که قبل از حذف حساب وب مانی باید بدانید آشنا شوید.

حتما بخوانید :

 تبدیل وب مانی به بیت کوین

واریز پول به حساب وبمانی

طریقه ساخت حساب وب مانی

دوستان قبل از اینکه به حدف حساب وب مانی (WebMoney) بپردازید :

  • باید بدانید که در صورتی می‌توانید حساب وب مانی (WebMoney) خود را حذف کنید که هیچ بدهی، وام یا مطالبه‌ای از وب مانی نداشته باشید. پس قبل از اینکه بخواهید حساب وب مانی خود را ببندید، باید تصویه حساب کنید و اگر بدهی دارید آن را بپردازید.
  • اگر درخواست یا مطالبه‌ای از وب مانی (WebMoney) دارید حتما سندی برای این کار تنظیم کنید و این مسئله را به اطلاع آن‌ها برسانید.
  • به این نکته‌ی مهم توجه کنید که چنانچه حساب وب مانی (WebMoney) خود را ببندید، دیگر به موجودی حساب خود دسترسی پیدا نخواهید کرد. بنابراین قبل از شروع فرایند حذف اکانت خود، کلیه‌ی موجودی خود را برداشت نموده یا به حساب دیگری انتقال دهید.

چنانچه نکات گفته شده را رعایت کرده‌اید، حال می توانید حساب وب مانی خود را بدون اینکه مشکلی برای شما پیش بیاید، را حذف کنید.

در ادامه شما را با انواع روش های حذف حساب وب مانی (WebMoney) آشنا خواهیم کرد.

حذف حساب وب مانی

آشنایی با روش‌های حذف حساب وب مانی (WebMoney)

به طور کلی سه روش برای حذف حساب وب مانی وجود دارد که در ادامه به بیان این روش‌ها خواهیم پرداخت.

  • روش اول : حذف حساب وب مانی (WebMoney) از طریق وب سایت
  • روش دوم : حذف حساب وب مانی (WebMoney) از طریق ایمیل
  • روش سوم : حذف حساب وب مانی (WebMoney) از طریق انجام تنظیمات

با استفاده از این سه روش شما می‌توانید به حذف حساب وب مانی (WebMoney) خود بپردازید. به منظور آشنایی با چگونگی حذف حساب وب مانی (WebMoney) به هر کدام از روش‌های گفته شده، ما را در قسمت دیگر این مقاله دنبال نمائید.

بیشتر بخوانید : 

تبدیل وب مانی به پی پال

دریافت وب مانی رایگان

در این مقاله سعی کردیم برای کاربرانی که به هر دلیل می‌خواهند به حذف حساب وب مانی (WebMoney) خود بپردازند، راه‌ها و روش‌های آن را معرفی کنیم. امید  است مطالب گفته شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم در این زمینه بر اطلاعات مفید شما بیافزائیم.

چنانچه بعد از مطالعه‌ی مقالات ما با سوال یا مشکلی مواجه شدید، با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما مطرح نمائید. همکاران ما در تیم تراپی آماده‌ی پاسخگوئی به کلیه‌ی سوالات شما عزیزان هستند.

اگر در گذشته تجربه‌ی استفاده از سیستم پرداخت آنلاین وب مانی (WebMoney) را داشته‌اید، لطفا تجربیات مفید خود را از طریق کامنت با دیگر دوستان در میان بگذارید تا آن‌ها نیز از این مطالب مفید و ارزشمند بهره مند گردند.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما صمیمانه تشکر می‌کنیم. لطفا با ما در تماس باشید، منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 14 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    اتنا ۲۹ امرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    ایا اگر حساب وب مانی خود را حذف کنیم ، کسی میتواند با دادن شماره کیف پول حذف شده آنرا ردیابی کند و بداند متعلق به چه کسی بوده است ؟

فرم ارسال نظرات کاربر