شما قطعا سیستم پرداخت وب مانی را می‌شناسید، چرا که کاربران بسیاری هستند که از وب مانی در ایران استفاده می‌کنند. این سیستم پرداخت الکترونیک امکان پرداخت به صورت آنلاین را برای کاربران به صورت بسیار سریع و کاملا امن فراهم کرده است. وب مانی دارای کاربران بسیاری است چرا که برای استفاده از آن و انتقال پول به سراسر دنیا نه احتیاجی به دارا بودن حساب بانکی وجود دارد و نه احتیاجی به داشتن کارت اعتباری دارد. اما مشکلی که وجود دارد در کشور ما هیچ نمایندگی رسمی برای پشتیبانی و رسیدگی به مشکلات کاربران وجود ندارد و کاربران در صورتی که با مشکلی مواجه شوند، ناچارا باید به وب مانی تیکت بزنند. آیا مایلید تا با نحوه‌ی تیکت زدن و ارتباط با پشتیبانی وب مانی آشنا شوید؟ در ادامه با تراپی همراه شوید.

مختصری در مورد وب مانی و نحوه‌ی استفاده از آن

تعدا کاربران وب مانی در حال حاضر بسیار زیاد هستند و همواره در حال افزایش می‌باشد. از ویژگی‌های شاخص این سیستم پرداخت الکترونیک این است که دارای امنیت بسیار بالایی است.

پشتیبانی وب مانی

برای اینکه بتوانید از وب مانی استفاده کنید باید نرم افزار آن را تحت عنوان وب مانی کیپر (Webmoney Keeper) دانلود نمائید و آن را نصب کنید و هر بار با آی دی وب مانی که به شما اختصاص داده می‌شود (WMID) به حساب خود وارد شوید.

حال اگر در مورد استفاده از وب مانی با مشکلی مواجه شدید چه باید کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوئیم که چگونه می‌توانید با پشتیبانی وب مانی از طریق تیکت زدن به این سیستم، مشکلات خود را مطرح نمائید.

چگونگی ارتباط با پشتیبانی وب مانی

در این بخش از مقاله برای شما عزیزان نحوه‌ی ارتباط با پشتیبانی وب مانی را آموزش خواهیم داد. لطفا با ما مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله‌ی اول : به آدرس  بروید https://support.wmtransfer.com/asp/index.asp?lang=eng تا صفحه‌ی مربوط به پشتیبانی وب مانی برای شما باز شود.

مرحله‌ی دوم : در صفحه‌ای که برای شما نشان داده می‌شود، دو تب وجود دارد : تب support  و تب Ticket. بر روی تب تیکت کلیک کنید و دکمه‌ی New Ticket را انتخاب نمائید.

مرحله‌ی سوم : در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، از شما می‌خواهد تا نحوه‌ی دریافت پاسخ تیکت را مشخص کنید. به طور مثال چنانچه مایل باشید که از طریق ایمیل پاسخ خود را دریافت نمائید، باید گزینه‌ی E-mail را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر گزینه‌ی WebMoney Keeper را انتخاب کردید، باید وارد حساب وب مانی خود شوید تا بتوانید پاسخ را مشاهده کنید.

مرحله‌ی چهارم : در این مرحله باید نوع مشکلی را که باعث شده است با پشتیبانی وب مانی ارتباط برقرار کنید، مشخص کنید. در این صفحه 4 مشکل مشخص شده است که عبارتند از :

پشتیبانی وب مانی

مشکلاتی که می‌تواند برای کاربران به وجود بیاید در مورد :

  • خدمات پاسپورت (Passport service)
  • شاکی بودن از شخص در وب مانی (Arbitration service)
  • پشتیبانی مالی (Financial support )
  • پشتیبانی تکنیکال ( Technical support)

چنانچه با هر کدام از موارد فوق دچار مشکل شده‌اید می‌توانید یکی از این گزینه‌ها را انتخاب نمائید.

مرحله‌ی پنجم : در این مرحله باید در مورد گزینه‌ای که انتخاب کرده اید، به پشتیبانی وب مانی توضیح بدهید و مشکل خود را به طور دقیق مطرح نمائید. همچنین گزینه ی Attach نیز وجود دارد تا اگر لازم است به همراه نکاتی که مطرح می کنید، فایلی را نیز ارسال نمائید. در پایان گزینه ی Send را انتخاب نمائید.

در این جا مشکل شما برای وب مانی ارسال شده و باید منتظر پاسخ آن باشید. چنانچه در مرحله ی انتخاب روش پاسخ، ایمیل را انتخاب کرده باشید، پاسخ تیکت شما از طریق ایمیل  برایتان ارسال خواهد شد. همچنین یک ایمیل تائید به منظور تائید ارسال تیکت شما نیز به ایمیلتان فرستاده می شود.

اگر هم که گزینه ی دریافت پاسخ از طریق وب مانی کیپر را انتخاب کرده باشید، اطلاعیه ای مبنی بر پاسخ تیکت شما در نرم افزار وب مانی کیپر برای شما ارسال خواهد شد که شما می توانید در آن پاسخ تیکت خود را مشاهده نموده و حتی مجددا به آن پاسخ دهید.

در این مقاله مطالبی را برای شما بیان کردیم که بدانید چنانچه پرداخت های خود را از طریق وب مانی انجام می دهید و با مشکلی در ارتباط با آن مواجه شدید، چگونه با پشتیبانی وب مانی ارتباط برقرار کنید و به آن ها تیکت بزنید و  مشکلات خود را با آن ها مطرح نمائید.

امید است مطالب ارائه شده مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 05 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر