انتقال پول به کشورهای دیگر یکی از مشکلات حال حاضر مردم در کشورهای مختلف است. شرکت وسترن یونیون از جمله شرکت­‌های انتقال وجه بین المللی با ارزهای مختلف است. به تازگی امکان انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون در خاورمیانه امکان پذیر شده است. این شرکت با  قابلیت‌های انتقال جهانی پولی در سرتاسر خاورمیانه پیشرفت قابل توجهی کرده است؛ هفت کشور در حال حاضر خدمات آنلاین به مشتریان خود جهت پرداخت وجه و معاملات آنلاین و شخصی ارائه می­‌دهند. امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) با آخرین نسل از پلت فرم Omni کانال وسترن یونیون در خط مقدم انقلاب دیجیتال وسترن یونیون در خاورمیانه قرار دارد. در ادامه با تراپی همراه باشید تا از فعالیت جدید وسترن یونیون در خاورمیانه مطلع شوید.

انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون

امکانات وسترن یونیون

شرکت وسترن یونیون یکی از بزرگ­ترین شرکت­‌های بین المللی انتقال پول در دنیا است که دارای بیش از 550000 نمایندگی خدمات ارزی در کشورهای مختلف می­‌باشد. در حال حاضر، وسترن یونیون در بیش از 60 کشور جهان به علاوه سرویس‌­های دیجیتال از طریق WU.com و سرویس‌­های تلفن همراه در 35 کشور جهان به منظور ارائه‌­ی خدمات بیشتر در خدمت کاربران قرار گرفته است.

در امارات متحده عربی، شرکت وسترن یونیون نیز برنامه تلفن همراه و وب سایت Westernunion.com را مجددا راه‌اندازی کرده تا کاربران آن بتوانند به راحتی روش مورد نظر خود را برای انجام معاملات آنلاین از طریق انتقال مستقیم از حساب­‌های بانکی در امارات متحده عربی، انتخاب نمایند.

انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون

خاورمیانه یک مرکز حیاتی و رو به رشد اقتصادی است که محل همکاری بسیاری از کشورهای اروپا، آفریقا و آسیایی می‌­باشد. از این رو مهاجران بین المللی که در سراسر این منطقه کار و زندگی می­‌کنند، بخش بزرگی از جمعیت خاورمیانه را تشکیل می­‌دهند و سالانه میلیون­‌ها پول را به کشور خود ارسال می‌کنند. در امارات متحده عربی، 88 درصد از جمعیت را مهاجران بین المللی، در قطر 75 درصد، کویت 72 درصد، بحرین 51 درصد، عمان 41 درصد، اردن 40 درصد و لبنان 34 درصد تشکیل می­‌دهند. از این رو حجم زیاد مهاجرین و افزایش پیشرفت‌­های فناوری و اقتصادی کشورها باعث همکاری بیشتر وسترن یونیون در خاورمیانه شده است. وسترن یونیون بیش از 20 سال خدمات انتقال پول در سراسر کشورهای خاورمیانه را تأمین کرده است و بیش از 4،000 مکان نمایندگی خرده فروشی در بحرین، اردن، کویت، لبنان، عمان، قطر و امارات متحده عربی دارد. کاربران برای انتقال پول همچنان می‌توانند به صورت فیزیکی در این مکان­‌ها حضور یابند یا از طریق روش‌­های آنلاین وجه خود را منتقل نمایند.

با استفاده از این سیستم کاربران قادر به استفاده از هر سطح از تجربه­‌ی مالی جهت انتخاب هر کانال­، دیجیتالی یا نقدی بودن پول و آنلاین یا آفلاین سیستم می­‌باشند. با توجه به مشارکت مدیرعامل وسترن یونیون در این زمینه و  انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون در خاورمیانه وی ذکر کرد که توانایی انتقال پول بین المللی به صورت مساوی و به صورت مرسوم با آخرین روش­‌های دیجیتال، ارتباط آن‌ها را با کاربران در سراسر جهان افزایش می‌­دهد. او همچنین اشاره کرد که کاربران وسترن یونیون چند فرهنگی، چند نسلی با تنوع مالی و تکنولوژی می‌­باشند. رویکرد Omni-channel در مورد خدمات رسانی به وسیع‌­ترین گروه از مشتریان با تامین نیازهای پولی خاص خود است.

انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون

مشترکان برای استفاده از خدمات وسترن یونیون باید مطابق با مقررات محلی خود قبل از اولین استفاده از سرویس آنلاین، در وب سایت www.westernunion.com  ثبت نام کنند. سپس با شناسه اقامت معتبر صادر شده دولت خود در محل نمایندگی Exchange Al Fardan، حاضر شوند. پس از تأیید موفقیت آمیز، کاربران با دریافت یک پیام تاییدیه می‌­توانند به راحتی و در هر زمان، با چند کلیک، از طریق وسترن یونیون پول خود را به صورت آنلاین منتقل کنند.

به این ترتیب امکان انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون در هر زمان از طریق وب سایت و اپلیکیشن iOS و اندروید قابل انجام است. اپلیکیشن­‌های وسترن یونیون نمایش دهنده‌ی نرخ ارز، پیگیری انتقال پول آنلاین، لیست معاملات اخیر و مدت انجام تراکنش‌­ها، خدمات مشتری و لیست گزینه‌­های پرداخت در دسترس کشور گیرنده می­‌باشد.

پلت فرم انتقال وجه به صورت دیجیتال با وسترن یونیون

پلت فرم بین المللی وسترن یونیون، دارای قابلیت انتقال ارزهای مختلفی می­‌باشد. این پلت فرم با عملیات­‌های مختلف در بیش از 200 کشور، هر ثانیه به طور متوسط 34 معامله را پردازش می­‌کند. تکنولوژی وسترن یونیون API، تبدیل ارزهای خارجی، شبکه عامل، قابلیت‌های ضد پولشویی و تشخیص تقلب، یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای پولی دیجیتال و فیزیکی برای مصرف کنندگان در سراسر جهان است.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا با ما تماس بگیرید و سوالات و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 03 امرداد 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر