همراهان عزیز زمانی که شما وارد عرصه کار با ارز دیجیتال می شوید تازه کار هستید و مشابه با هر چیز دیگر در زندگی برای این که بتوانید موفق شوید و از سرمایه گذاری خود در ارزهای دیجیتال سود ببرید، باید با تمام نکات و اصطلاحاتی که در این مورد استفاده می شوند آشنایی داشته باشید. یکی از این مفاهوم آلت کوین است. در این مقاله می خواهیم به بررسی این مفهوم بپردازیم همراه ما باشید. 

با توجه به این که این روزها دلار و سایر ارزهای مالی نوسان زیادی داشتند، بحث ارز دیجیتال بسیار داغ تر شده است. از طرف دیگر پی پال که یکی از اولین درگاه های پرداخت دیجیتال بوده است، باعث شده است که مردم بیشتر به سمت ارزهای دیجیتال رو بیاورند چرا که کارمزدی که از کاربران دریافت می کند افزایش یافته است. در صورتی که در این مورد نیاز به طلاعات بیشتری دارید می توانید از مقالات زیر که تراپی برای شما آماده کرده است، استفاده کنید : 

آلت کوین

بنابراین اگر شما هم می خواهید وارد سرمایه گذاری روی ارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، مونرو، لایت کوین و .... شوید باید بدانید تفاوت برخی از اصطلاحات را به خوبی بدانید. مانند تفاوت آلت کوین و بیت کوین ، توکن و کوین و ... .

آلت کوین چیست؟

آلت کوین عبارتی است که به عنوان جایگزین های بیت کوین شناخته می شود. اما چرا جایگزین های بیت کوین؟ اکثر افرادی که در مورد ارز دیجیتال صحبت می کنند از بیت کوین بیشتر صحبت می کنند حتی با وجود این که اطلاعات زیادی در این مورد ندارند. بنابراین از وجود سایر ارزهای دیجیتال نسبتا بی خبر هستند. از طرف دیگر سایر ارزهای دیجیتال نیز به طور کلی این هدف را دارند که به جایگاهی که بیت کوین در حال حاضر داراست برسند. در صورتی که در مورد بیت کوین نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید به مقالات زیر رجوع کنید :

  1. بیت کوین چیست؟
  2. بیت کوین رایگان چگونه بدست می آید؟
  3. بهترین برنامه های دریافت بیت کوین رایگان
  4. بهترین سایت های دریافت بیت کوین رایگان
  5. هک بیت کوین چگونه است؟
  6. سرمایه گذاری در بیت کوین
  7. استخراج بیت کوین
  8. استخراج بیت کوین با سخت افزار
  9. دستگاه ATM بیت کوین چیست!؟
  10. تبدیل بیت کوین
  11. بایدها و نبایدهای بیت کوین
  12. کیف پول بیت کوین برای ios 

آلت کوین

شاید برای شما عجیب باشد که بدانید بیش از 500 ارز دیجیتال تا کنون به وجودآمده اند. تمام این ارزهای دیجیتال در سرعت انجام معاملات، کارمزد، الگوریتم های پیاده سازی و ... متفاوت هستند. بسیاری از این ارزهای دیجیتال از عرصه رقات خارج شدند چرا که نتوانستند چیز جدیدی به کاربران ارائه دهند. بسیاری از افراد معتقد هستند که نمی توان با بیت کوین رقابت کرد چرا که زیر ساخت بسیایر قوی دارد. از طرف دیگر زمانی که ارزهای دیجتال جدیدی معرفی می شوند گزینه های کاربردی جدیدی را به کاربر ارائه می دهند که همین موضوع انگیزه ای می شود برای توسعه دهندگان بیت کوین تا همچنان به قابلیت های این ارز اضافه کنند. بیت کوین با وجود تمام نوساناتی که تجربه کرده است همچنان نیز اولین گزینه برای بسیاری از اافرادی است که می خواهند در زمینه ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند. 

 

همراهان عزیز در نهایت تمام ارزهای دیجیتال در مورد عملکرد غیر متمرکز بودن، مشترک هستند و این بهترین امکانی است که در اختیار کاربران قرار داده می شود. با ما همراه باشید تا چیزهای جدیدی در مورد آلت کوین فرا بگیرید .

تاریخ انتشار 13 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سرمایه گذاری بیت کوین
افزایش قیمت بیت کوین به بیش از 20000 دلار
پرداخت مستقیم با بیت کوین در مرورگر اپرا
استخراج بیت کوین در ایران
بیت کوین رایگان در علی بابا (Alibaba)
ارزهای دیجیتالی که از بیت کوین جلو می زنند
بیت کوین و لایت کوین
انتقال پول با بیت کوین
خرید بیت کوین
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر