ایلنس (elance) برای اولین بار در سال 1999 راه اندازی شد و به عنوان "سپیده دم اقتصاد الکترونیک" جهت حمایت از کسب و کار مجازی که به صورت اینترنتی انجام می شود، توسعه یافت. از جمله خدماتی که ارائه می دهد در رابطه با فناوری اطلاعات، از جمله طراحی وب سایت و برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایل، پی اچ پی، وردپرس، HTML و غیره می باشد. در این مقاله، نگاهی به ایلنس (elance) ، اقتصاد الکترونیک مبتنی بر e-lancers ، مطالبی را برای شما عزیزان، ارائه خواهیم کرد. 

  

ایلنس (elance)

ویژگی های ایلنس (elance)

چت آنلاین (online chat) : امکان چت آنلاین بین مترجمان آزاد و مشتریان  در ایلنس (elance) وجود دارد. به این ترتیب، مذاکرات بین آن ها سریع تر از روش های سنتی انجام خواهد گرفت.

اتاق کار (workroom) : اتاق کار در واقع یک تابلوی خصوصی است، و حاوی تمام اطلاعات مربوط به هر کسب و کار می باشد. کلیه ارتباطات در این بخش صورت می گیرد. به اشتراک گذاری فایل ها، همچنین ویدجت ها و برنامه هایی مانند لیست های وظایف و کنفرانس های ویدئویی در اتاق کار، وجود دارد.

به اشتراک گذاری فایل (file sharing) : یکی از بزرگترین مزایای پلت فرم Elance، امکان به اشتراک گذاری فایل با یک روش بسیار کارآمد برای به اشتراک گذاشتن نمونه ها، پیش نویس ها و سایر اسناد برای کمک به هدایت پروژه به سمت پایانی موفقیت آمیز می باشد.

نقاط عطف (Milestone ): سیستم Milestone به شما کمک می کند تا پروژه ها را با deadline های مختلف ایجاد کنید.

Escrow : Escrow یک سرویس است برای مدیریت اختلاف نظر بین طرفین، فریلنسر و مشتری. Elance اگر اختلاف نظری بین آن ها به وجود آید، برای بر طرف کردن آن اقدام می کند.

Workview : این برنامه برای فریلنسرها، جهت نظارت بر کار ساعتی آن ها می باشد. مشتریان می توانند تصاویری از پیشرفت کاری فریلنسر مربوط به خود را بررسی و دریافت کنند. این به مشتریان بستگی دارد که آیا به Workview نیاز دارد یا خیر.

استعداد یابی محلی (Search Local Talent) : اگر برای انجام پروژه خود، نیاز به جستجوی محلی برای یافتن نیروی متخصص دارید، می توانید از Search Local Talent استفاده نمائید. شما قادرید، جستجوی خود را به فاصله چند مایلی از محل فعلی خود محدود کنید. 

قالب های شغلی (Job Templates) : ایجاد شغل با استفاده از قالب های از پیش تعیین شده ای که اطلاعات اولیه را از کاربر درخواست می کنند، بسیار آسان صورت می گیرد.

 

خدمات ویژه ایلنس (elance)

هزینه های پایین
هزینه های پایین Elance، در 8.75٪، رقابتی هستند. سایت های دیگر هزینه تا 10٪ می باشد. هزینه های پستی برای کسب و کارهای مختلف، رایگان است، مگر اینکه شما بخواهید کسب و کاری را ارتقاء بخشید، و یا به تبادل وجه بپردازید.

ارتباطات

Elance دارای چندین راه ارتباطی، از جمله یک فروم خصوصی برای هر کسب و کار، انجام چت، امکان اظهار نظر، گزارش وضعیت و موارد دیگر می باشد. اگر از مزایای این ابزارها استفاده کنید،  پروژه موفق تری خواهید داشت.

به روز رسانی های ایمیل
هم مترجمان آزاد و هم مشتریان ایمیل های تقریبا به روز دریافت می کنند که آن ها را از وجود شغل های جدید و یا اوراق بهادار متناسب با مجموعه مهارت های آن ها آگاه می کند. چنانچه شما به این به روز رسانی نیاز ندارید، به راحتی می توانید این اشتراک را لغو کنید.

قابلیت اطمینان

Elance با توجه به سابقه و شهرتی که در مقایسه با انواع سایت های freelancing دارد، از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار است.

چت آنلاین 24 ساعته در 7 روز هفته

Elance پشتیبانی از مشتریان را از طریق چت آنلاین و پست الکترونیکی، پشتیبانی می کند که تعداد اپراتورهای آن به 800 نیز می رسد. البته ساعت و زمان انتظار آن ها همیشه ایده آل نیستند.

همراهان گرامی! امیدواریم از مطالعه مقاله فوق لذت برده باشید و اطلاعات لازم و کافی در مورد ایلنس (elance) کسب نموده باشید. در صورت نیاز، هر گونه مشکل یا سوال را توسط  چت آنلاین با ما میان بگذارید. موفق و پیروز باشید.

تاریخ انتشار 24 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر