در سیستم پرداخت الکترونیک WebMoney ، ناشناس بودن یک عامل مثبت نیست! بالا بودن سطح اعتماد بین سایت و مشتری، فرصت های بیشتری برای کسب و کارتان فراهم می کند. در ابتدا سیستم وبمانی با هدف حفظ حریم خصوصی شروع به فعالیت نمود که این موضوع منجر به سلب اعتماد بین کاربران شد در نتیجه احتمال تقلب خیلی زیاد شد. به همین دلیل وب مانی، راه حل صدور گواهینامه یا اصطلاحا انواع پاسپورت را ارائه داد. پاسپورت در وبمانی یک سند الکترونیکی است که باعث افزایش اعتماد بین کاربران و کاهش تقلب می شود. با ما همراه باشید تا با مزایا و کاربرد فرمال پاسپورت وبمانی بیشتر آشنا شوید.

فرمال پاسپورت وبمانی

جهت بهره مندی از امکانات بیشترِ حساب وب مانی، لازم است حساب تان را ارتقاء بخشید. زمانی که اقدام به افتتاح حساب webmoney می کنید؛ به شما پاسپورت الیاس تعلق می گیرد. می توانید به راحتی با مطالعه مقاله آموزش تصویری و گام به گام ارتقاء حساب وبمانی با تبدیل الیاس به فرمال پاسپورت این کار را انجام دهید. هرچه پاسپورت وب مانی تان سطح بالاتری داشته باشد، امکان دریافت پول بیشتری از سمت مشتریان برای شما فراهم می شود چرا که شما اطلاعات بیشتری به وب مانی برای دریافت پاسپورت های سطح بالاتر ارائه داده اید و این به این معنی است که شما دارای اعتبار بالایی هستید و کاربران می توانند به شما اعتماد کنند.

امروز در وب سایت WebMoney بیش از 100 هزار کاربر عضو هستند که اطلاعات شخصی شان را به صورت آنلاین ارائه کرده اند و تعداد مشتریان ناشناس، کمتر از هر سرویس مشابه است. می توان گفت این موضوع شاید باعث شده تا افراد زیادی به وب مانی بیشتر از سایر حساب ها اعتماد داشته باشند.

جهت گرفتن فرمال پاسپورت وبمانی نیاز به هزینه کردن نیست و شما می توانید به صورت رایگان، حساب تان را ارتقاء بخشید. صاحبان رسمی حساب وبمانی لازم است که اطلاعات شخصی خود را در سرویس پاسپورت تأیید کنند تا قادر به استفاده از امکانات آن باشند.

تاریخ انتشار 29 آبان 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    سید سعادت حسینی ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    برای وریفای حساب وبمانی میشه از پاسپورتی که تاریخ اعتبارش گذشته استفاده کرد؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام. خیر متاسفانه جهت وریفایی باید پاسپورت حتما تاریخ اعتبار داشته باشد

  • تصویر آواتار
    سمیرا زند ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام. وب مانی معتبره؟؟
    ایران تحریم نیست؟
    شما حسابشو افتتاح میکنید؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام بله وب مانی حساب معتبر می باشد در حال حاضر ایران تحریم نیست و می توانید در سایت سفارش افتتاح حساب وب مانی رو ثبت کنید

فرم ارسال نظرات کاربر