Ken Chee، موسس موسسه وب سایت g2g ، در سال 2013 یک پورتال رسمی برای علاقه مندان به بازی در میان انجمن های بازی ایجاد کرد. ایده تشکیل G2G بسیار پرهیجان و چالش برانگیز بود. در G2G به بازیکنان اجازه داده می شود تا در یک محیط امن قرار بگیرند و چیزهایی را که می خواهند در بازی با بازیکنان دیگر مبادله کنند.

وب سایت g2g ، مسئول پوشش دهی پرداخت جهانی به خریداران می باشد. امروزه پرداخت با بیش از 200 روش در 22 ارز مختلف توسط G2G وجود دارد. G2G انواع مختلفی از پرداخت ها و همچنین روش های برداشت را برای خریداران و فروشندگان ارائه می دهد. این قطعا باعث می شود  تا G2G مزایای رقابتی در بسیاری از پورتال های تجارت الکترونیک موجود در صنعت را بدست آورد.

وب سایت g2g

نقاط قوت وب سایت g2g

 ارائه بالاترین استاندارد ها در زمینه کالا و ارتباطات مجازی
 فراهم آوردن امکانات و افزودن  تجربیات  گیمرها به صورت آنلاین
تشکیل تیمی از افراد با تجربه که در این صنعت برای بیش از یک دهه فعالیت داشته اند

نحوه پرداخت در وب سایت g2g

وب سایت g2g با ارائه ارز In-Game، In-Game Commodities و Accounts سطح بالا، تلاش می کند تا خدمات خود را به طور مداوم گسترش دهد؛ تا نیازها و خواسته های اعضای خود را تامین کند و در نهایت به عنوان یک نیروی جهانی شناخته شود.

برای پرداخت در سایت g2g، کلیک کنید!

پلت فرم g2g در تلاش است تا خدمات خود را در جهت حصول اطمینان مشتریان از تحویل سریع، پشتیبانی مشتری قابل اعتماد و تجربیات بدون دردسر و در عین حال حفاظت از منافع خریداران و فروشندگان ارائه دهد.
 

همراهان عزیز! در این مقاله سعی کردیم شما را با وب سایت g2g آشنا کنیم. امید است از مطالب فوق استفاده لازم و کافی برده باشید. با ما در چت آنلاین همراه باشید. هدف ما خدمت رسانی به شماست.

تاریخ انتشار 29 شهریور 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر