آیا می دانید "آی اس آی" چیست؟ ISI مخفف Import Substitution Industrialization ، یک سازمان غیرانتفاعی و غیر دولتی است که از سال 1949 با شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد، مشارکت داشته است. با سابقه طولانی و تاریخی به طور رسمی، در سال 1885 تأسیس شد، گرچه نخستین گردهمایی های بین المللی متخصصین آمار از سال 1853 شروع شده است. بنابراین، یکی از قدیمی ترین انجمن های علمی می باشد که هنوز در سراسر جهان فعال است.

جهت راهنمایی شما دوستان عزیز و اینکه به جای نوشتن تعاریف ISI که درسایت های دیگر نیز یافت می شود ترجیح دادیم مصاحبه ای داشته باشیم با فردی که تجربه کافی در این زمینه دارد و آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم...با ما همراه باشید

isi

چگونه مقاله آی اس آی (isi) بنویسیم؟

قبل از نوشتن مقاله در سطح isi باید این موضوع را مد نظر داشته باشید که به عنوان محقق، ما در تلاش برای انجام تحقیقات با کیفیت بالا هستیم تا بتوانیم نقش موثری در پیشرفت علم داشته باشیم. فرضیه هایی که می دهیم باید منحصر به فرد باشد، کارمان باید بر روی داده های قوی و استفاده از یک روش تحقیق مناسب، انجام گیرد. این نکته را باید مد نظر داشته باشیم که باید مفاهیم نظری و عملی در مورد کارمان را به اشتراک بگذاریم.

در هفت سال تحقیق و تدریس، چندین نقص در فرآیند تهیه و تحویل مقاله را مشاهده کردم که اغلب منجر به رد مقاله برای انتشار شد. آگاهی از این کاستی ها شانس شما برای دستیابی به چاپ مقاله در مجلات آی اس آی را افزایش می دهد و همچنین موجب پیشرفت تحقیقات و پیشرفت شغلی شما می شود. در این مقاله، برای دانشجویان دکترا و سایر محققان جوان، مشکلات رایج را شناسائی خواهیم کرد و راه حل های مفیدی برای تهیه مقالات ارائه می کنیم.

نوشتن مقالات علمی یک فعالیت بسیار رقابتی است و این مهم است که دلیل رد شدن مقاله مان را درک کنیم. علاوه بر این، فرآیند بررسی مجله، یک عنصر ضروری  قبل از انتشار است، زیرا هیچ نویسنده ای قادر به شناسایی و رسیدگی به تمامی مسائل بالقوه با یک نسخه خطی نیست. با ما همراه باشید...

1. مقاله خود را زمان انتشار آماده نکنید

من همیشه تاکید می کنم که محققان باید در مراحل اولیه تحقیق یا تحصیلات دکترای خود شروع به نوشتن کنند. چرا که ممکن است فرصت کمی برای رفع نقایص کار خود داشته باشند. رویکرد و نگرش پیشگیرانه احتمال رد شدن و نا امیدی را کاهش می دهد. مجددا خواندن در زمینه تحقیق ضروری است و به شناسایی شایعترین مشکلات و نقص های موجود در دست نوشته شما کمک می کند که در غیر این صورت ممکن است تمامی این مشکلات نادیده گرفته شود. نکته دوم اینکه مقاله خود را با دیگر همکاران و محققان در میان بگذارید و از بازخورد آن ها استفاده کنید.

2. در انتخاب مجله دقت فرمائید

من همیشه از همکارانم در مورد انتخاب مناسب ترین مجله ISI برای ارسال مقاله کمک می خواهم؛ پیدا کردن مجله مناسب می تواند به طور چشمگیری شانس پذیرش مقاله تان را بهبود بخشد و باعث شود تا اطمینان حاصل کنید که مقاله شما بدست مخاطبان هدف می رسد.

3. اهداف، محدوده و دستورالعمل های مقاله پایه خود را با دقت بخوانید

بعد از خواندن و دوباره خواندن مقاله پایه و یادداشت کردن مطالب مهم، گام مهم بعدی خواندن اهداف و دامنه مجلات در حوزه پژوهش مورد نظر شما است. انجام این کار شانس پذیرش مقاله شما را برای انتشار بیشتر خواهد کرد. گام مهم دیگر این است که دستورالعمل های نویسنده را یکبار تست کنید. در بعضی مقالات ارقام، جداول و ارجاعاتی وجود دارد که صحیح نمی باشند.

علت رد شدن می تواند در زمان های مختلف و در فرمت های مختلف بیان شود. به عنوان مثال، هدف تحقیق شما با اهداف و دامنه مجله مورد نظرتان مطابق نباشد، یا دست نوشته شما براساس فرمت و ساختار مجله مورد نظرتان نباشد و یا... . به هر علتی که باشد دلسرد نشوید و احساس نکنید که وقت گرانبهای خود را از دست داده اید.

 

isi

4. در نوشتن عنوان و چکیده مقاله خود دقت فرمائید

عنوان و چکیده اجزای فوق العاده مهم یک مقاله هستند. من همیشه خوش شانس بودم که از ویراستاران خوبی در کنارم بهره مند می شوم. دوست دارم مواردی را که آموخته ام را با شما نیز به اشتراک بگذارم:

عنوان، باید موضوع اصلی مقاله را به صورت خلاصه و سهم خود را در این نظریه بیان کند.
چکیده، باید با دقت طراحی شده باشد و هدف و دامنه مطالعه را شامل شود؛ مشکل کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرد و نظریه؛ روش استفاده شده؛ مجموعه داده؛ یافته های کلیدی؛ محدودیت ها؛ و مفاهیم برای نظریه و عمل به ترتیب آورده شود.

6. ارسال نامه همراه با دست نوشته

هرگز اهمیت نامه ای را که به سردبیر مجله هدف ارسال می شود را نادیده نگیرید. این نامه به نویسندگان فرصت مهمی برای متقاعد کردن آنها می دهد که کار تحقیقاتی شما ارزش بررسی دارد.

بر این اساس، محتوای نامه نیز ارزش گذراندن وقت دارد. یک نامه خوب برای اولین بار موضوع اصلی مقاله را مشخص می کند؛ دوم، نوآوری مقاله را استدلال می کند؛ و سوم، مربوط بودن مقاله به مجله مورد نظر را توجیه می کند. من توصیه می کنم نامه را به نصف صفحه محدود کنید. مهمتر از همه، همسالان و همکارانش که مقاله را خواندند و قبل از ارسال مقاله مجددا بازخورد را ارائه دادند، باید در این نامه نیز تأیید شوند.

پرداخت هزینه چاپ مقالات در isi

مجموعه تراپی مفتخر است، با بهره مندی از افرادی متخصص و متعهد با هدف کمک به پیشرفت هموطنان و محققان در زمینه های علمی، پرداخت هزینه چاپ مقالات در isi را انجام می دهد. لطفا فرم درخواست را از طریق لینک زیر تکمیل فرمائید و برای ما ارسال نمائید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن، پس از واریز معادل ریالی به حساب شرکت، به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.

 

فرم سفارش پرداخت هزینه چاپ مقالات

 

تلاش برای ساخت آینده ای بهتر، از اهداف موسسان مجموعه تراپی می باشد....باشد که در این راه مثل "همیشه" در کنارتان باشیم...

تاریخ انتشار 03 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر