بسیاری از دوستان برایشان سوال است که برای پرداخت های ارزی خود از کدام درگاه پرداخت استفاده کنیم؟ آیا پی پال بهتر است یا استرایپ (stripe) ؟ شکی در این نیست که استرایپ (stripe) یک رسانه ی انجام خدمات پرداختی بسیار محبوب می باشد که اخیرا ظهور کرده است و بر قدرت مند سازی کسب وکارهای اینترنتی متمرکز است و برای انجام هر نوع کسب و کار آنلاین بسیار انعطاف از خود نشان می دهد. در ادامه برای شما عزیزان در مورد اینکه چطور استرایپ فعالیت های اینترنتی را برای صاحبان کسب و کار متفاوت کرده است، گفتنی های بسیاری داریم. تا پایان با ما باشید.

استرایپ (stripe)

تاریخچه ی استرایپ (stripe)

شرکت استرایپ (stripe) در سال 2010 در سن فرانسیسکو تاسیس شد. موسسان این شرکت عبارتند از :  Sequoia Capital، Elon Musk, Max R Levchin و Peter Thiel. هدف اصلی استرایپ، این بود که بتواند نظر توسعه دهندگان وب را به خود جلب نماید و برای پرداخت های اینترنتی از طریق موبایل مورد استفاده قرار گیرد. این هدف، باعث شد که در مدت زمان بسیار کوتاهی، به موفقیت بزرگی دست یابد و در میان صاحبان کسب و کار از محبوبیت خاصی برخوردار شود.

محصولات و خدمات استرایپ (stripe)

ابزارهائی که برای ارائه خدمات توسط استرایپ (stripe) ارائه می شود آنقدر کاربردی و جالب است، که ممکن است برای شما عزیزان باور کردنی نباشد. در این قسمت به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

فرایند پرداخت

سرویس پرداخت استرایپ (stripe) شامل یک فرایند سه بخشی می باشد. هدف از ارائه این نوع سرویس، پایان قطعی و کامل تراکنش پرداخت می باشد. سرویس های پرداخت استرایپ ، در بیش از 25 کشور در دسترس می باشد و بیش از 100 نوع واحد ارزی مختلف را پشتیبانی می کند.

ابزارهای  توسعه

این بخش از خدمات استرایپ در میان کاربران از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. در این بخش یک سری API (واسطه های کاربردی برنامه نویسی) ارائه شده است و یک پلتفرم فوق العاده را جهت انجام فرایند پرداخت برای کاربران ارائه کرده است که زبان های برنامه نویسی curl, Ruby, Python, PHP, Java, Node و...را پشتیبانی می کند.

در اینجا برخی از ویژگی هائی که استرایپ برای شما عزیزان فراهم کرده است را خاطر نشان خواهیم کرد:

پرداخت استرایپ (stripe) :

با استفاده از این ویژگی پرداخت،  علاوه بر اینکه شما نیازی به طراحی فرم ها و جریان تراکنش های پرداخت ندارید، اجازه ی خصوصی سازی امکانات این بخش نیز برای شما فراهم شده است.

یکپارچه سازی تجارت موبایل :

استرایپ (stripe) اسنادی را برای سیستم عامل اندروید و iOS جهت پرداخت با موبایل فراهم کرده است. حتی این امکان برای کاربران فراهم شده است تا اطلاعات خود را برای انجام خرید در آینده، ذخیره سازی کنند.

سایر خدمات استرایپ :

راهنمای بازار، ابزارهای ساخت پلتفرم، راهنمای اشتراک، کوپن ها و موارد آزاد، ارتباط با Stripe و....تعرفه ها در Stripe نرخ تعرفه ها در استرایپ ، به ازای هر تراکنش، حدود ۲/۹ ٪ و ۳۰ سنت می باشد. استرایپ به شما مژده میدهد که چنانچه جابه جائی دلار در حساب شما از حدی معین بیشتر شود، می توانید از امکانات ویژه این تعرفه ها استفاده نمائید.

نکته ی قابل ذکر دیگر این است که تراکنش ها در پلتفرم استرایپ (stripe) از امنیت بسیار بالائی برخورداراست.

همراهان همیشگی در این مقاله شما را با یکی دیگر از سیستم های پرداخت آنلاین آشنا کردیم. از توجه شما کمال تشکر را داریم. امید است تا گامی سودمند در جهت افزایش دانش و آگاهی شما عزیزان برداشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

مزایا و معایب پی پال

 

تاریخ انتشار 31 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    مهدی سلجوقی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام
    ایا شما خدمات stripe رو انجام میدید؟ اگر نه لطفا یه جایی رو معرفی کنید خیلی خیلی لازمش دارم. ممنون

فرم ارسال نظرات کاربر