همان طور که می دانید امروزه ارزهای دیجیتال مختلفی وارد بازارهای جهان شده اند که همزمان با ورود خودشان توجه بسیاری از افراد و صنعت گران را به خودش جلب کرده است. برخی از این ارزهای بر مبنای بلاک چین کار می کنند که همین موضوع باعث تفاوت زیادی بین آن ها می شود. یکی از ارزهای دیجیتالی که به خوبی از این فناوری استفاده کرده است ارز دیجیتال کاردانو است. بنابراین این ارز با استفاده از ویژگی های بلاک چین سعی دارد که امنیت خیلی زیادی را برای کاربر و کیف پول آن ها تامین کند. یکی از هدف های این ازر این است که بتواند انجام انجام معاملات در مقیاس بزرگ را به انجام برساند در این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد این ارز دیجیتال بدست آورید.

معرفی ارز دیجیتال کاردانو :

ارز دیجیتال کاردانو

این ارز در اواخر سال 2017 ارائه شد که در واقع توکن این ارز Ada نام دارد. این ارز نیز به صورت متن باز ارائه شد و شعار آن انجام معاملات به صورت گسترده است. شاید بپرسید که چگونه می خواهد به این هدف برسد؟ درواقع مزیت این ارز به سایر ارزها این است که امنیت با سطح خیلی بالایی استفاده می کند و در واقع این امنیت را با استفاده از خاصیت چند لایگی ایجاد می کند. اساس این ارز بر استفاده از پروتکل های بلاک چین است. همچنین این ارز برای مخاطبان خود، کارمزد بسیار کم برای انجام معاملات در نظر گرفته است. و این ادعا را دارد که این مقدار کارمزد در یک مخزن جمع می شود و سپس در میان کسانی که از این پروتکل استفاده می کنند تقسیم می شود!

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو، کلیک کنید!

کارمزد در ارز دیجیتال کاردانو :

ارز دیجیتال کاردانو

در واقع این مقدارکارمزد بر اساس فرمول زیر محاسبه می شود :

کارمزد = a+b*c . در این فرمول a و b دو مقدار ثابت هستند که در حال حاضر مقدار آن ها بر اساس توکن ADA به صورت زیر است :

a = 0.155381 ADA

b = 0.000043946 ADA/Byte

c در واقع نماینگر مقدار هزینه ای است که بر اساس بایت شما می خواهید انتقال دهید. بنابراین بر اساس فرمولی که ارائه شد، هر معامله ای که توسط ارز دیجیتال کاردانو انجام می شود حداقل دارای کارمزد  0.155381 ADA است. که به ازای هر بایت، مقدار  0.000043946 به آن اضافه می شود. شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که چرا کارمزد این ارز از این فرمول محاسبه می شود. در واقع مقدار ثابتی که در نظر گرفته شده است به این دلیل است که اگر کسی می خواهد به کیف پول های این ارز حمله کند، این مقدار از کیف پولش کم شود و همین موضوع باعث شود که جلوی میلیون ها حمله سایبری گرفته شود. پارامتر دیگر که در واقع در موجودی شما ضرب می شود مقدار واقعی است که شما باید برای کارمزد بپردازید. در واقع هرچه که موجودی کیف پول شما بیشتر باشد مموری و فضای بیشتری برای نگهداری داده های شما به صورت امن استفاده می شود. بنابراین می توان یکی دیگر از علت های موفقیت این ارز را این موضوع دانست که کارمزد متغیر با موجودی شماست که باعث می شود معملات به صورت عادلانه تری انجام گیرند.

کیف پول ارز دیجیتال کاردانو :

ارز دیجیتال کاردانو

بریا استفاده از این توکن ها و ذخیره آنها شما باید از کیف پول Daedalus استفاده کنید. این کیف پول با استفاده از ساختار چند لایه ای بودن امنیت بالایی برای ارز دیجیتال کاردانو تامین می کند. شما به راحتی می توانید این کیف پول را برای کامپیوتر خود دانلود کرده و آن را راه اندازی کنید.

 

همراهان گرامی در این مقاله هدف معرفی ارز دیجیتال کاردانو، کارمزد و کیف پول آن بود. در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 20 بهمن 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
ارز دیجیتال کاردانو
ارز دیجیتال کاردانو
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر