امروز وقتی خبرها را چک می کردم، خبری در مورد ارز دیجیتال مونرو دیدم که یادم انداخت، در مورد این ارز دیجیتال مقاله ای برای شما همراهان گرامی ننوشته ام. بنابراین در این مقاله می خواهم در مورد ارز دیجیتال اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهم. قطعا شما با ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتریوم ... آشنایی دارید. پس وقت آن رسیده است که با این ارز دیجیتال هم آشنا شوید. 

مونرو

مونرو چیست؟

مونرو یک ارز دیجیتال شخصی است. این ارز، یک ارز دیجیتال رمز نگاری شده است که به صورت متن باز طراحی شده است و می تتواند در اختیار همگان قرار گیرد. این ارز این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که بانک خودتان باشید و همین موضوع باعث می شود که تنها خودتان از معاملاتی که انجام می دهید آگاه باشید. هدف اصلی این ارز دیجیتال این است که انجام معاملات را به صورت شخصی نگه دارد. این ویژگی باعث شده است که در مقابل سایر ارزها مانند بیت کوین، اتریوم و ... که قابلیت ردیابی دارند برتری پیدا کند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این ارز دیجیتال با استفاده از رمز نگاری قوی که انجام می دهد باعث می شود که معاملات شما تا حد امکان شخصی نگه داشته شوند. مشابه با سایر ارزها، کمپانی خاصی از این نوع حمایت نمی کند.

مونرو

تاریخچه مونرو : 

مونرو در سال 2013 پروتکل خود را به صورت رسمی ارائه داد. در سال 2014 به طور رسمی شروع به فعالیت کرد. در ابتدا اسم این ارز بیت-مونرو بود که برگرفته از اسم بیت کوین و مونرو بود ولی 5 روز بعد از عرضه آن اسم این ارز به طور رسمی به مونرو تغییر پیدا کرد. در سال 2016 این ازر به واسطه امنیت بالایی که به کاربران خود ارائه می دهد مورد استقبال اکثر تاجران قرار گرفت.

برای خرید ارز دیجیتال مونرو، کلیک کنید!

 

با توجه به مقاله قرار داده شده می توان نتیجه گرفت که این ارزدیجیتال مونرو نسبت به سایر ارزها دارای امنیت بیشتری است. بنابراین شما با توجه به کاری که می خواهید انجام دهید، باید ارز دیجیتال خود را انتخاب کنید. برای آشنایی با انواع کیف پول این ارز دیجیتال  و نحوه خرید ارز دیجیتال مونرو از مقاله مربوط به آن استفاده کنید. دوستان عزیز در صورت وجود هر گونه سوال می توانید از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 24 دی 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر