آزمون تافل iBT که از طریق اینترنت انجام می شود، یکی از موارد ضروری و مورد نیاز شما برای سفر جهت تحصیل در یک کشور انگلیسی زبان می باشد. به منظور انجام این تست، برنامه ای وجود دارد به نام ETS TOEFL که علاوه بر تست، ابزارها و راهنمایی هایی را برای کمک به شما برای آماده شدن برای آزمون و بهبود مهارت های زبان انگلیسی شما فراهم می کند. توسط آزمون TOEFL iBT توانایی شما برای استفاده و درک زبان انگلیسی در سطح دانشگاه سنجیده می شود و توانایی خواندن، شنیدن، صحبت کردن و مهارت های نوشتن شما ارزیابی می شود.

تافل iBT

چه کسانی در آزمون تافل iBT شرکت می کنند؟

بیش از 30 میلیون نفر از سراسر جهان آزمون TOEFL را برای نشان دادن مهارت زبان انگلیسی خود انجام می دهند. میانگین سطح مهارت زبان انگلیسی آن ها بین متوسط تا پیشرفته است. در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد که چه کسانی و برای چه کاربردی در این آزمون شرکت می کنند. با ما باشید.

  • دانش آموزان برای برنامه ریزی تحصیلی در موسسات آموزش عالی
  • برای پذیرش در آزمون یادگیری زبان انگلیسی
  • برای صدور گواهینامه نامزدها و بورس تحصیلی 
  •  آموزان زبان انگلیسی برای افرادی که  پیشرفت تحصیلی خود را دنبال می کنند
  • دانش آموزان و افرادی که درخواست ویزا دارند

چگونه می توانید پشتیبانی محلی برای زبان انگلیسی دریافت کنید؟

شما می توانید از مرکز منابع محلی TOEFL iBT برای اطلاعات عمومی در مورد آمادگی آزمون زبان انگلیسی و آمادگی آزمون TOEFL استفاده کنید. مراکز منابع TOEFL iBT، در کشورهایی خاص در دسترس هستند.

نمره آزمون تافل مورد قبول چه کسانی است؟

نمره آزمون تافل، برای بیش از 10،000 کالج، سازمان و موسسات آموزش عالی دیگر در بیش از 130 کشور جهان، قابل قبول می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در اینترنت به جستجوی مراکز مربوطه بپردازید.

 

 آزمون TOEFL iBT کجا و چگونه برگزار می شود؟

آزمون TOEFL دارای بیش از 50 آزمون آزمایشی در سال در مراکز آزمون مجاز در سراسر جهان می باشد. شما می توانید آزمون را هر چند بار که می خواهید انجام دهید، اما نمی توانید آن را بیش از یک بار در یک دوره 12 روزه انجام دهید. به طور مثال اگر در حال حاضر برای تست فوق ثبت نام کرده اید، نمی توانید برای یک تست دیگر که در عرض 12 روز از زمان حال ثبت شده است، ثبت نام کنید.

 

توجه نمائید که اگر بعد از ثبت نام، اما قبل از تاریخ تعیین شده برای آزمون، از شرکت در آزمون منصرف شوید، ثبت نام شما لغو خواهد شد ولی هزینه آزمون شما بازپرداخت نخواهد شد. همچنین اگر تا زمانی که نمرات شما گزارش نشده باشد، برای لغو آزمون خود تقاضا دهید، نمرات شما لغو خواهد شد و لغو نمره شما، کتبا به شما اعلام خواهد شد ولی هزینه تست شما بازپرداخت نخواهد شد.

 

دوستان و همرا هان گرامی! اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که برای مواردی که در بالا ذکر شد، تمایل دارید به خارج از کشور سفر نمائید، نیازمند شرکت در آزمون تافل iBT هستید و پیشنهاد ما این است که این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمائید. 

سروران! برای ثبت در آزمون تافل iBT و پرداخت اینترنتی هزینه آن، می توانید روی کمک همکاران ما در تیم تراپی حساب کنید. شما می توانید از طریق تکمیل و ارسال فرم زیر،در خواست خود را به ما اعلام نمائید.

  پرداخت با پی پال

 

 

تاریخ انتشار 01 مهر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر