این روزها، خرید اینترنتی به یکی از معمولی ترین کارها برای کاربران اینترنت تبدیل شده است. وب مانی به عنوان یک سیستم خدمات پول اینترنتی برای پرداخت در سایت هایی که حساب وب مانی را می پذیرند قابل استفاده می باشد. در این مقاله قصد داریم تقریبا همه چیز در مورد حساب وب مانی را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا با آگاهی از خدمات و امکانات این درگاه پرداخت اینترنتی، بتوانید برای پرداخت های ارزی خود بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. شاید شما دوستان عزیز یکسری اطلاعات جزئی در مورد انواع حساب وب مانی داشته باشید و یا شاید گمان کنید که همه چیز در مورد حساب وب مانی را می دانید اما ما به شما توصیه می کنیم در این مقاله همراه ما باشید تا بتوانید به اطلاعات خود در این زمینه بیفزائید.

 

همه چیز در مورد حساب وب مانی

همه چیز در مورد حساب وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت می باشد که از سال 1998 در سازمان مرکزی مسکو، کشور روسیه فعال شده است. وبمانی مانند یک بانک آنلاین برای حل و فصل پرداخت های اینترنی برای خدمت به مردم عمل می کند. مانند پی پال، وب مانی یکی دیگر از پردازنده های پرداخت قابل اعتماد مردم است که برای اهداف مختلف استفاده می شود. از حساب وبمانی برای ارسال پول، دریافت وجوه، خرید و انجام بسیاری از چیزهای دیگر که شامل پرداخت های الکترونیکی است استفاده میشود. البته کاربردهای وب مانی متنوع است. در دنیای کسب و کار، مردم نیاز به انجام معاملات مختلف در طول زمان دارند. از آنجا که عصر، عصر دیجیتال است، تعداد زیادی از کسب و کارها به صورت آنلاین می باشند. وب مانی نقش پررنگ و مهمی در انجام این معاملات به طور موثر برای این کسب و کار و یا افراد بازی می کند.

همه چیز در مورد حساب وب مانی

چگونه کار می کند؟

مکانیسم وب مانی ساده می باشد و کار کردن با آن خیلی آسان است. وب مانی خدمات مختلفی برای انواع نیازمندیهای کاربران ارائه می کند. قبل از آن شما باید با انواع حساب در وبمانی آشنا باشید. همچنین وب مانی، کیف پول های مختلفی برای استفاده کردن دارد. شما می توانید به سادگی با آموزش گام به گام و تصویری ساخت حساب وب مانی در سایت رسمی وبمانی به آدرس www.wmtransfer.com ثبت نام کنید و سپس کیف پول مربوط به انجام معاملات در ارز مورد نظر خود را ایجاد کنید. در ضمن، هر عضو وب‌مانی، باید یک وب‌مانی پاسپورت (WM Passport) داشته باشد. پس از ثبت نام، یک WMID منحصر به فرد دریافت می کنید که توسط آن می توانید از خدمات ارائه شده توسط وب مانی بهره مند شوید و به حساب وب مانی پول واریز کرده و آن را شارژ کنید؛ البته اگر سایتی از حساب وب مانی برای پرداخت استفاده نکرد هیچ نگرانی وجود ندارد می توانید در صورتی که فرضا از پی پال استفاده می کند، موجودی خود راانتقال داده و خرید خود را داشته باشید. همچنین برای راحتی کار، می توانید وب مانی کیپر موبایل (Keeper Mobile) بر روی گوشی ‌های اندروید را بر روی گوشی های خود نصب نمایید.

انواع کیف پول ها

برای کمک به کاربران جهت انجام عملیات های مختلف، وب مانی برای هر ارز یک کیف پول ایجاد کرده است. در واقع می توانید هر کدام از 8 نوع کیف پول مختلف، که مورد استفاده شما می باشد را انتخاب کنید. به عنوان مثال از WMZ برای دلار امریکا، WME برای یورو، WMB روبل بلاروس و WMG که نشانگر کیف پول طلا می باشد؛ استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بر اساس نیاز خود برای انتقال ارز، نوع کیف پول خود را می توانید ایجاد نمایید.

همه چیز در مورد حساب وب مانی

آیا وب مانی امن است؟

مطرح کردن این سوال قبل از اینکه شما هر پرداختی را انجام دهید، بسیار مهم است. سیستم وب مانی توسط یک شخص یا یک سیستم پردازشگر مدیریت نمی شود. بلکه برای هر کیف پول شرکت جداگانه ای وجود دارد که شما می توانید آدرس آنها را در وب سایت رسمی وبمانی مشاهده بفرمایید. دوم اینکه سطوح مختلفی برای حفظ امنیت حساب و دارایی شما وجود دارد. در سطح اول و بسیار مفید تائید از طریق پیامک (SMS) می باشد. بدین معنا که هر زمان شما وضعیت نامطلوبی دریافت کردید می توانید آن پرداخت را رد نمائید. تمامی این موارد موجب می شود که حساب وب مانی مطمئن و مورد اعتماد باشد. البته در صورت نیاز به تغییر شماره موبایل خود، به راحتی می توانید شماره تلفن موبایل خود را تغییر دهید.

تا به اینجای کار سعی بر آن بود تا یکسری اطلاعات کلی در مورد حساب وب مانی برای شما دوستان همیشگی بیان شود. شما کاربر گرامی با مطالعه مقاله همه چیز در مورد حساب وب مانی می توانید یک دید کلی در مورد آن به دست آورید.

همراهان ارجمند! تیم تراپی به ارائه خدمات به شما عزیزان مفتخر است. اعضای تیم تراپی همیشه و هر کجا آماده خدمت رسانی به شما دوستان هستند.

تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر