اگر از آن جمله افرادی هستید که به کار فریلنسری علاقه‌مند هستید و دوست دارید که خودتان مدیر خودتان باشید و به صورت یک مترجم آزاد در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستید به کار و فعالیت بپردارید تا به یک فریلنسر موفق تبدیل شود، مقاله‌ی مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. اما قبل از هر چیز سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید که از کجا باید کار فریلنسری را شروع کنم؟ با تراپی همراه شوید تا برای شما عزیزان بگوئیم که چگونه کار فریلنسری را آغاز کنید.

برای فعالیت در شغل‌های فریلنسری از کجا شروع کنیم؟ (شروع کار فریلنسری )

تصمیم در مورد اینکه بهترین زمان برای شروع کار فریلنسری چه موقع است، کاملاً به خود شما بستگی دارد. اولا ، باید بدانید که هنگامی که سبک زندگی فریلنسری را انتخاب می‌کنید، شما باید به یک کارآفرین بزرگ و حرفه‌ای در زمینه فعالیت خود تبدیل شوید. گرفتن پروژه‌ها و مشتری‌ها ، مدیریت وقت خود و ایجاد شرایط برای تحویل به موقع یک پروژه تنها برخی از ویژگی‌های این حرفه می‌باشد.

کار فریلنسری

اما به طور کلی مهمترین چیز برای شروع کار به عنوان یک فریلنسر ، آگاهی از مهارت‌های خود ، ارائه خدمات با کیفیت و ارائه آن‌ها به مشتریان است تا با نظم در کارها و تعهدی که در ارائه به موقع و با کیفیت خدمات دارید، بتوانید برای مدت زمان طولانی با مشتریان خود همکاری داشته باشید.

ورود به دنیای کار فریلنسری ، مستلزم آن است که شما تمام خلاقیت و همچنین دانش شخصی و حرفه‌ای خود را کشف کرده و به دنبال آموزش دائمی باشید تا همواره به روز باشید.

همه‌ی آنچه لازم است در مورد کار فریلنسری بدانید

بهتر است این بخش از مقاله را با یک تعریف مختصر در مورد کار فریلنسری آغاز کنیم.

فریلنسر کیست؟

یک فریلنسر "شخصی است که به طور مستقل عمل می‌کند بدون اینکه به یک سازمان یا ارگان خاصی وابسته باشد. همچنین ، یک فریلنسر شخصی است که بدون تعهد طولانی مدت به هر یک از کارفرمایان ، حرفه‌ای را دنبال می‌کند. "

به عبارت دیگر یک فریلنسر، شخصی است که در یک سازمان کار نمی‌کند و استخدام یک سازمان نیست، اما توسط سازمانی که این کار را بر عهده دارد، مبلغی برای کاری که انجام می‌دهد به فریلنسر پرداخت می‌شود.  به طور کلی فریلنسرها در خانه کار می‌کنند و از اینترنت برای ارتباط با مشتری و تحویل کارشان استفاده می‌کنند.

هر روزه تعداد افرادی که تمایل دارند به انجام کار فریلنسری بپردازند، بیشتر و بیشتر می‌شود، اما به راستی علت چیست؟ در ادامه دلایلی را بیان خواهیم کرد که نشان می‌دهد که چرا طرفداران شغل‌های فریلنسری روز به روز بیشتر می‌شود.

دلایل استقبال از کار فریلنسری در بین جویندگان شغل چیست؟

همانطور که گفته شد همواره تعداد علاقه‌مندان به شغل‌های فریلنسری در حال افزایش هستند این به این دلیل است که :

  • کار فریلنسری این امکان را برای فرد فریلنسر فراهم می‌کند تا کار خود را از هر جای ممکن انجام دهد، در خانه، در محیط کار و ...این خاصیت کار فریلنسری برای آن‌ها این امکان را فراهم کرده است که حتی از شهر به شهر یا از کشوری به کشور دیگر بتوانند در زمینه‌ی تخصص خود به فعالیت بپردازند.

کار فریلنسری
  • همین امکان فعالیت از راه دور می‌تواند امکان کار با گروه‌های مختلف و با فرهنگ‌های مختلف را برای فریلنسر فراهم کند و این دامنه‌ی فعالیت آن‌ها را توسعه می‌دهد.

  • برای خانم‌های خانه‌دار که بچه‌دار هم هستند، امکان فعالیت و انجام کار فریلنسری از خانه و در کنار فرزندان و اعضای خانواده وجود دارد و علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی حرفه و مهارت خود، می‌توانند به امورات خانه رسیدگی کنند و به نگهداری از کودکان شان نیز بپردازند.

  • امکان مدیریت بهتر زمان برای فریلنسرها وجود دارد. شما می‌توانید با فعایت در کار فریلنسری به بهترین شکل ممکن زمان خود را مدیریت کنید و هر زمان که خواستید کار را آغاز کنید و هر زمان که دوست داشتید کار را پایان دهید. برای شما هیچ اجباری نیست که کار خود را در تایم مشخصی آغاز کنید و در تایم مشخصی پایان دهید و یا به اندازه مدت زمان مشخصی در روز کار کنید.

بیشتر بخوانید : پروژه ی فریلنسری آنلاین 

این‌ها مهم‌ترین دلایلی بود که باعث می‌شود افراد زیادی علاقه‌مند به کار فریلنسری شوند و روز به روز تعداد این افراد علاقه‌مند به شغل‌های آزاد افزایش یابد.

از اینکه همواره با ما همراه و همگام هستید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 29 شهریور 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر