اگر شما به دنبال مهاجرت به یکی از کشور های خارجی هستید مطالعه این مقاله به شما توصیه می شوید. برای مهاجرت به کشور های مختلف معمولا به ویزا نیاز است. اما برخی شرایط سخت تری برای اخذ ویزا تعیین می کنند. با این حال کشور هایی نیز هتسند که اخذ ویزای آسان دارند.

کشور هایی که در این مقاله به شما معرفی می شوند امکان اخذ ویزای آسان را در اختیار شما قرار می دهند:

آذربایجان :

آذربایجان اخیرا به دسته کشور هایی پیوسته است که امکان اخذ ویزای آسان را برای مهاجرین فراهم کرده است. برای اخذ ویزای این کشور می توانید آنلاین اقدام کنید و بعد از 2 الی 4 روز کاری ویزای خود را در صورت صحت اطلاعات وارد شده تنها با پرداخت 20 دلار دریافت کنید.

ویزای آسان

تاجیکستان :

تاجیکستان برای اخذ ویزای آسان، ویزای الکترونیکی را پیشنهاد می دهد. شما می توانید تنها با ارائه یک کپی از پاسپورت خود اقدامات لازم برای اخذ ویزا ظرف مدت 1 الی 3 روز را بکنید.

ویزای آسان

برزیل :

این کشور برای افرادی که بازنشته شده اند می تواند گزینه مناسبی برای اخذ ویزای آسان باشد. در صورتی که شما بتوانید تضمین کنید ماهیانه 2000 دلار درآمد دارید، به راحتی می توانید ویزا را دریافت کنید. البته اگر شما بازنشسته هم نیستید ولی بالای 45 سال سن دارید، در صورتی که این تضمین را برای درآمد خود دارید می تواند اقامت این کشور را بگیرید.

ویزای آسان

نیوزلند :

نیوزلند سیاستی خلاف کشور برزیل دارد. در صورتی که بین 18 الی 30 سال سن دارید کاندیدای بسیار خوبی  برای اخذ ویزای آسان باشید. اما یک نکته نسیتا بدی که در مورد این کشور وجود دارد این است که هزینه های زندگی در این کشور 10 درصد بیشتر از امریکاست.

ویزای آسان

سنگاپور :

یکی دیگر از کشور هایی که اخذ ویزای آسان را با استفاده از ویزای الکترونیکی مهیا کرده است، سنگاپور است.

ویزای آسان

نروژ :

نروژ نیز شبیه به برزیل است شما باید برای اخذ ویزای آسان تنها باید ثابت کنید که توان پرداخت هزینه های خود را دارید.

ویزای آسان

البته همراهان عزیز کشور های دیگری نیز وجود دارند که شرایط مهاجرت آسان را برای شما مهیا کرده اند که از طریق لینک های زیر می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید : 

کشور هایی که ویزای آسان به مهاجرین می دهند طبعا دارای امکانات خیلی بالا و ویژه ای نسیتند. به عنوان مثال شما اگر به دنبال کار در یکی از کشور های خارجی هستید آلمان می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. هر چه قدر که دریافت ویزای کاری آلمان سخت باشد به همان میزان شرایط فعلی که در این کشور خواهید داشت بهتر خواهد بود. برای اطلاع از نکات بیشتر در این زمینه خواندن مقالات زیر را از دست ندهید :

بهترین مشاغل در آلمان برای مهاجران کدامند؟

شرایط و روش مهاجرت به آلمان

تحصیل رایگان در آلمان

همین طور برای اخذ ویزای دانشجوی کشور کانادا، شرایط تا حد زیادی مشکل است. اما اگر شما به یکی از دانشگاه های این کشور راه پیدا کنید علاوه بر پیشرفت تحصیلی می توانید آینده شغلی خود را تضمین نمایید. تراپی در مورد کانادا و روش های مهاجرت به آن مقالات زیادی برای شما آماده کرده است که می توانید از طریق لینک های زیر به آن دست پیدا کنید :

سرمایه گذاری در کانادا

اخبار و قوانین جدید شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص یا اصطلاحا اسکیل ورکر (skill worker)

پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت کانادا

هر آنچه که در رابطه با تحصیل در کانادا باید بدانید!

آسان ترین راه برای مهاجرت به کانادا

همراهان عزیز امیدوارم کشور های معرفی شده در این مقاله راهنمای شما در زمینه اخذ ویزای آسان بوده باشند. اگر در انجام امور پرداخت ارزی خود سوالی دارید با متخصصان تراپی در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 30 تیر 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر