سال ها قبل، کار در خارج از کشور یک رویایی تقریبا دست نیافتنی بود و افراد متخصص می دانستند که برای پیشرفت و کار در جای دیگری از دنیا راه درازی در پیش دارند و احتمال دست یابی به اهداف این چنینی خود را تقریبا صفر می پنداشتند. اما امروزه، با پیشرفت شگفت انگیز تکنولوژی و وجود اینترنت، به علاوه با رواج بافتن مشاغل فریلنسری، برای کار در هر جای دنیا دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و شما می توانید به آسانی به کسب درآمد ارزی فکر کنید. به علاوه با وجود راه های آسان برای نقد کردن درآمد ارزی خود دیگر هیچ نگرانی وجود ندارد و شما می توانید به راحتی درآمد دلاری خود را در کشور استفاده کنید. از حسابتان پول برداشت کنید، و به حسابتان پول واریز کنید؛ تنها کافیست یک حساب بین المللی داشته باشید. اگر سیستم مالی وب مانی را انتخاب کرده اید، در این مقاله ما روش برداشت از وب مانی را به شما آموزش خواهیم داد و یکی از آسان ترین و مطمئن ترین راه های برداشت پول از وبمانی را به شما آموزش می دهیم. لطفا با تراپی همراه شوید.

آشنایی با نحوه برداشت از وبمانی چه اهمیتی دارد؟

در گذشته هر فردی تنها یک شغل ثابت داشت که لازم بود در زمان معینی در محل کار خود حضور پیدا کند و به صورت تمام وقت یا پاره وقت، تنها به انجام همان کار مشغول بود. اما امروزه شما می توانید با توجه به تخصص تان، همزمان چند شغل داشته باشید و آن ها را مدیریت نموده و از از طریق هر کدام از مهارت های خود کسب درآمد کنید.

این روزها، پروژه های دورکاری توانسته جایگاه خوبی در جهان پیدا کند. برای مثال شما به عنوان کارفرما می توانید بدون آن که هزینه ای برای مکان و... بپردازید، و تنها از کارمندان با توانایی یکسان در کار خود استفاده کنید؛ این فرصت را داشته باشید تا کارتان را به افراد بیشتر با توانایی های متفاوت پیشنهاد دهید و متخصصین زیادی را با صرف هزینه کمتری به استخدام خود در آورید و پروژه های دورکاری را با همکاری آن ها آغاز نمایید.

به این ترتیب می تواند چندین کار را به طور همزمان داشته باشد که این باعث می شود درآمد بیشتری کسب کند و مهم تر از آن به صورت بین المللی کار کنید و درآمد ارزی هم داشته باشید. پس لازم است که به افتتاح حساب بین المللی بپردازید.

اگر درآمد خود را از طریق حساب وب مانی دریافت می کنید، به منظور برداشت از وب مانی خود لازم است که با نحوه برداشت پول از وبمانی آشنا شوید و یکی از بهترین راه های برداشت پول از وبمانی، از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد.

مقالات مرتبط:

آموزش انتقال در وب مانی

نحوه تبدیل وب مانی به ریال

برداشت از وب مانی در ایران

نحوه برداشت پول از وبمانی

با توجه به تنوع سیستم های پرداخت ارزی بین المللی، کاربران بر اساس ویژگی های هر درگاه پرداخت و همینطور بر اساس نیازهای خود، یکی از آن ها را انتخاب می کنند. وب مانی یکی از سیستم ها مالی محبوب و مطمئن است. اگر شما نیز یکی از کاربران حساب وب مانی هستید، می توانید با مطالعه آموزش برداشت پول از وب مانی با چگونگی برداشت ریالی از وب مانی آشنا شوید. پس همچنان همراه ما باشید.

توجه کنید : چنانچه هنوز برای افتتاح حساب وب مانی اقدام ننموده اید، از طریق لینک زیر درخواست ایجاد حساب وب مانی را برای ما ارسال نمایید. همکاران ما در مجموعه تراپی در اسرع وقت یک اکانت وب مانی برای شما خواهند ساخت.

 لطفا جهت افتتاح حساب وب مانی کلیک نمایید

به این ترتیب برای دریافت ارز دیگر هیچ نگرانی نخواهید دشت و تنها ممکن است در مورد نحوه برداشت از کیف پول وب مانی خود دچار نگرانی شوید؛ که تراپی این مشکل را برای شما حل نموده است.

اگر نگران نقد کردن درآمد ارزی تان هستید و به دنبال روشی می باشید که پس از کسب درآمد ارزی، توسط بانک های ایرانی که عضویت آن ها را دارید و یا با کارت های بانکی، معادل آن وجه را دریافت نمائید؛ همچنان با ما همراه باشید و ادامه مقاله را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. در این مقاله ما به شما راه های برداشت پول از حساب وب مانی را آموزش خواهیم داد.

نحوه برداشت پول از وبمانی چگونه است؟

هر روش برداشت پول از وب مانی، که بتوانید از طریق آن از حساب خود پول برداشت کنید، در وب سایت رسمی WebMoney در قسمت "Withdraw funds" ، ذکر شده است. که محبوب ترین آن ها عبارتند از: مبادله وجوه به صورت نقدی توسط یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات ارزی، از طریق بانک و از طریق کارت های بانکی می باشد.

بنابراین در این بخش از مقاله به شما عزیزان خواهیم گفت که از طریق شرکت خدمات پرداخت ارزی تراپی چگونه از وب مانی پول برداشت کنیم!

برداشت از وب مانی به واسطه تراپی

شما می توانید برداشت پول از وبمانی را از طریق تراپی، بسیار سریع، آسان و مطمئن انجام دهید. برای این منظور کافیست مراحل زیر را همراه با ما دنبال کنید.

مرحله اول : برای برداشت از وب مانی قبل از هر اقدامی لازم است که به سایت تراپی مراجعه کنید و برای خود یک اکانت یا همان حساب کاربری ایجاد کنید. پس به وب سایت تراپی به آدرس www.trapay.net مراجعه و سپس ثبت نام کنید.

برداشت پول از وب مانی در تراپی

مرحله دوم : در مرحله دوم، برای برداشت پول از وبمانی، به حساب کاربری خود وارد شوید و از طریق ثبت تیکت، درخواست برداشت از وب مانی را به ما اعلام نمایید. همچنین می توانید از طریق لینک زیر ، درخواست برداشت پول از وب مانی را برای ما ارسال نمائید.

ما به محض اینکه درخواست شما را دریافت نمودیم، بررسی های لازم را انجام داده و برداشت پول از وبمانی برای شما انجام خواهد شد.

 لطفا جهت برداشت از حساب وب مانی درخواست دهید

مرحله سوم : در این مرحله تراپی به شما شبا یا شماره کارت بانکی شما برای واریز به حساب وب مانی تان نیاز دارد. اگر برداشت از وب مانی مبلغی بیشتر از 200 دلار بود، شماره شبا بانک و اگر کمتر از 200 دلار بود، شماره کارت بانکی تان را برای همکاران ما ارسال نمائید

مرحله چهارم :  پس از آن، در تیکتی که ارسال کرده اید، همکاران ما به شما پاسخ داده و شماره حساب وب مانی تراپی را جهت واریز ارزتان به شما اعلام خواهند کرد. پس از آن که مبلغ دلاری به کیف پول تراپی واریز شد، و توسط متخصصان ما مورد بررسی و تائید قرار گرفت؛ معادل ریالی آن به حساب شما واریز خواهد شد.

این تمامی مراحل مربوط به نحوه برداشت پول از وبمانی توسط تراپی می باشد که در کمتر از یک ساعت توسط متخصصان ما برای شما عزیزان صورت خواهد گرفت.

کلام پایانی

آموزش برداشت پول از وب مانی، روش برداشت از وب مانی را گام به گام به شما می آموزد و پس از آن دیگر هیچ نگرانی بابت کسب درآمد ارزی و دریافت پول خود در حساب وب مانی و برداشت پول از وبمانی نخواهید داشت. بر همین اساس در این مقاله نحوه برداشت پول از وبمانی به یکی از بهترین روش ها که توسط شرکت های خدمات پرداخت ارزی می باشد را به شما آموزش دادیم و اکنون می دانید که از طریق تراپی چگونه از وب مانی پول برداشت کنید.

تاریخ انتشار 02 اردیبهشت 1401
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
وب مانی کیپر
وب مانی رایگان
خرید وب مانی بدون احراز هویت
بازیابی رمز وب مانی
تغییر رمز وب مانی
کد حفاظتی در وب مانی
پشتیبانی وب مانی
مشکل وب مانی
وام وب مانی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    رضاابراهیم پور ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من برای برداشت به اشتباه ادرس ترون ولتم دادم بجای کیف پول بیت کویین الان نمیتونم برداشت بزنم لطفا راهنمایی کنین

  • تصویر آواتار
    سعید مهدوی ۰۵ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من خودم حساب وب مانی ندارم میتونم از بروکری که با اون کار میکنم مبالغ زیر 300 دلار را به کیف پول وب مانی شما انتقال بدم و به من ریال بدید؟

    • تصویر آواتار
      ودیعی ۰۷ تیر ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      بله می توانید در سایت احراز هویت نمایید و از خدمات وب مانی و نقد کردن استفاده نمایید

  • تصویر آواتار
    علی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام چقد زمان میبره پول واریز شه به حسابم؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      ابتدا میبایستی در تراپی احراز هویت کنید سپس درخواست نقد کردن وب مانی را ثبت کنید
      پروسه نقد کردن ها حداکثر تا 72 ساعت کاری زمان میبرد

  • تصویر آواتار
    عبدالکریم دریس ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ببخشید امکانش هست پول واریز شود دلاری برداشت بشه

    • تصویر آواتار
      معصومه میرزائی ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      از وب مانی به عنوان کیف پول ارزی می توان استفاده نمود.

  • تصویر آواتار
    مهدی صالحی نیا ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من در وب مانی صد دلار دارم بلد نیستم نقد کنم میخام نقد کنید برام فقد ریالی نمیخام تتری میخام برام واریز کنید

    • تصویر آواتار
      معصومه میرزائی ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ به این نظر پاسخ دهید
      سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ، پس از عضویت در سایت در بخش اپلود مدارک طبق دستورالعمل سایت مدارک احراز هویت خود را ارسال نمایید، مدارک شما در کمترین زمان ممکن تایید خواهد شد و سپس شما میتوانید سفارشات خود را ثبت بفرمایید.

فرم ارسال نظرات کاربر