راه‌ها روش‌های متنوعی برای کسب درآمد از طریق اینترنت وجود دارد. به طور مثال از طریق کد کپچا و نیز از طریق شغل‌های فریلنسری و ... می‌توان به درآمد رسید. برای انجام فعالیت‌های فریلنسری مقدماتی لازم است که اگر تصمیم گرفته‌اید در این حوزه کار کنید، باید آن‌ها را بدانید. با تراپی همراه شوید تا شما را از اقدامات لازم برای تبدیل شدن به یک فریلنسر نویسنده (نویسنده آزاد) آگاه نمائیم.

برای تبدیل شدن به یک فریلنسر نویسنده (نویسنده آزاد) چه اقداماتی لازم است؟

برای آنکه شما بتوانید به یک فرینسر نویسنده موفق تبدیل شوید، این چند مورد را باید رعایت کنید. در ادامه این موارد را برای شما معرفی خواهیم کرد.

انجام تحقیق و جستجو در بازار

قبل از شروع، باید بدانید که آیا برای خدماتی که شما قرار است ارائه دهید و نیز حرفه و مهارت شما، در بازار تقاضایی وجود درد یا نه. چرا که کاملا واضح است، که در صورتی که خدمات شما متقاضی نداشته باشد، نمی‌توانید در کار خود به موفقیت دست پیدا کنید.

فریلنسر نویسنده

بنابراین پیشنهاد می‌شود که قبل از هر چیز ابتدا تحقیق کنید تا برای شما روشن شود که آیا در حوزه‌ای که شما به نویسندگی می‌پردازید، مشتری وجود دارد یا نه. شما می‌توانید در تابلوهای شغلی برای فریلنسر آزاد نیز به جستجو بپردازید و موردهای مناسب خود را پیدا کنید، زیرا همه‌ی مشتریان کارهای خود را در این تابلوها بر روی این تابلوها قرار می‌دهند.

نمونه کار ایجاد کنید

ایجاد نمونه کار برای یک فریلنسر نویسنده بسیار مهم است. حتی شما می‌توانید برای تهیه نمونه کارهای خود، به دیگر نمونه کارهای موجود در سایت‌های دیگر که مربوط به دیگر فریلنسرها می‌باشد سری بزنید و از کارهای آن‌ها ایده بگیرید و نمونه کارهای خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید.

به علاوه بر این شما با یک گزاره‌ی ارزش منحصر به فرد برای خود داشته باشید، همان چیزی که فقط و فقط مخصوص شماست و به شما تعلق دارد و باید آن را به مشتری ارائه دهید.

با وجودی که امکان تولید محتواهای با کیفیت برای هر فریلنسر نوسنده متبحر و کارآزموده‌ای ممکن است وجود داشته باشد، ولی آنچه توجه مشتریان را به شما جلب می‌کند، تفاوت کاریست که شما ارائه می‌دهید با کار سایر نویسندگان.

پس در مورد این موضوع فکر کنید که چطور بنویسید و چه ابتکار عملی به خرج دهید که کار شما را از سایرین متمایز کند. که این یکی از اقدامات لازم برای شروع کار فریلنسری و موفقیت در کار می‌باشد.

طرح و برنامه‌ی بازاریابی خود را ایجاد کنید

پس از ایجاد نمونه کار، گام بعدی ایجاد طرح و برنامه‌ی بازاریابی است، زیرا پس از ایجاد نمونه کار و نیز شناسایی گزاره‌ی ارزش خود، دید شما به سمت ایجاد یک برنامه‌ی بازاریابی صحیح باز می‌شود.

برنامه‌ی بازاریابی شما باید شامل موضوعاتی باشد که شما به آن‌ها علاقه‌مند هستید و از پس انجام آن بر می‌آئید. به عنوان مثال شما باید ابتدا بسنجید که امکان انجام چند کار در هفته برای شما و جود دارد و مواردی از این قبیل را نسبت به توانایی‌های خود بررسی کنید و طبق آن موارد، برای کار خود برنامه ریزی کنید. در ادامه به نکاتی اشاره خواهیم کرد که بر اساس آن می‌توانید به ایجاد یک برنامه‌ی بازاریابی بپردازید.

فریلنسر نویسنده

نکات ایجاد برنامه‌ی بازاریابی برای یک فریلنسر نویسنده

  • قبل از برنامه ریزی از ساعات کاری خود اطمینان حاصل کنید و ساعات کاری و اوقات آزاد را در برنامه‌ی بازاریابی خود به دقت مشخص کنید.
  • ساعات مشخصی را در برنامه‌تان به بازاریابی اختصاص دهید و برای شروع هفته‌ای 5 تا 10 ساعت را به بازاریابی بپردازید.
  • اهداف خود را دنبال کنید و آن‌ها را بر روی صفحه‌ای که پیشرفت خود را بررسی می‌کنید، مقابل چشن خود قرار دهید.
  • تا جای ممکن در مورد نکات مهم بازاریای تحقیق کنید و سعی کنید پلتفرم مناسبی را برای این کار انتخاب کنید.
  • از میان روش‌های مختلف بازاریابی، دو روش را انتخاب کنید و بر روی آن‌ها تمرکز داشته باشید.

بیشتر بخوانید : نکاتی مهم برای تبدیل شدن به یک مترجم آزاد

بنابراین در صورتی که تصمیم گرفته‌اید وارد شغل‌های فریلنسری بشوید و قصد دارید به عنوان یک فریلنسر نویسنده فعالیت نموده و کسب درآمد کنید، خوب است قبل از هر چیز به نکات گفته شده در این مقاله توجه کافی داشته باشید و قبل شروع کار، این موارد را به کار بندید.

از توجه و همراهی شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم.

تاریخ انتشار 10 آبان 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر