به عنوان یک عضو ایکس باکس لایو طلایی (Xbox Live Gold)، شما امتیازات زیادی مانند استفاده از بازی های گروهی، بازی های جایزه دار و گرفتن تخفیف های منحصر بفرد برای اعضاء در فروشگاه ایکس باکس (Xbox) را دارید. توسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) شما میتوانید به دوستان، خانواده و دیگر اعضای ایکس باکس لایو (Xbox Live) در سرتاسر جهان متصل شوید. برای اینکه بتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید تنها لازم است عضویت طلایی خود را در دستگاه ایکس باکس خود فعال نمایید.

ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست؟

Xbox Live Gold، بلیط شما برای دستیابی به شبکه سرگرمی های جذاب می باشد. ایکس باکس لایو طلایی امکانات بیشتری را برای شما فراهم می کند. در صورتی که شما عضویت آن را داشته باشید به مدت یکسال به صورت نامحدود میتوانید بازی های آنلاین چند کاربر بازی کنید و همچنین به هزاران فیلم و سریال HD دسترسی داشته باشید. توسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) میتوانید از بازی های رایگان نیز استفاده کنید و همچنین از تخفیفات 50 تا 75% بهره مند شوید.

xbox live gold

عضویت تک نفره Xbox Live Gold، دسترسی چند نفره را برای هر عضو در خانه فراهم می کند.

مزیت

غیر از تمام مزیت هایی که در بالا ذکر شد مانند استفاده از بازی های رایگان، تخفیفات بالا و... یکی دیگر از مزیت های Xbox Live Gold این است که شما دو بار در ماه به صورت رایگان می توانید از فیلم های پر بیننده، بخش های پر طرفدار و ... انتخاب کنید.

 

به عنوان یک عضو ایکس باکس لایو طلایی (Xbox Live Gold)، شما امتیازات زیادی مانند استفاده از بازی های گروهی، بازی های جایزه دار و گرفتن تخفیف های منحصر بفرد برای اعضاء در فروشگاه ایکس باکس (Xbox) را دارید. توسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) شما میتوانید به دوستان، خانواده و دیگر اعضای ایکس باکس لایو (Xbox Live) در سرتاسر جهان متصل شوید. برای اینکه بتوانید از این قابلیت ها استفاده کنید تنها لازم است عضویت طلایی خود را در دستگاه ایکس باکس خود فعال نمایید

ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) چیست و چه مزایایی دارد؟

ایکس باکس لایو طلایی یک سرویس اشتراک برای کنسول Xbox One و Xbox 360  است که به شما یک بسته نرم افزاری از ویژگی ها اعطا می کند. مهم ترین این ویژگیها عبارتند از:

  • بازی های چند نفره آنلاین
  • بازی های رایگان در هر ماه
  • تخفیفات منحصر بفرد بازی ها

Xbox Live Gold، بلیط شما برای دستیابی به شبکه سرگرمی های جذاب می باشد. ایکس باکس لایو طلایی امکانات بیشتری را برای شما فراهم می کند. در صورتی که شما عضویت آن را داشته باشید به مدت یکسال به صورت نامحدود میتوانید بازی های آنلاین چند کاربر بازی کنید و همچنین به هزاران فیلم و سریال HD دسترسی داشته باشیدتوسط ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) میتوانید از بازی های رایگان نیز استفاده کنید و همچنین از تخفیفات 50 تا 75% بهره مند شوید.

 

یکی از دلایلی که افراد زیادی تمایل به داشتن  ایکس باکس لایو گولد (Xbox Live Gold) دارند، انجام بازی های گروهی آنلاین می باشد. بدین معنی که شما با افرادی که در حال حاضر در کنار شما نیستند می توانید به صورت آنلاین و گروهی بازی کنید. غیر از تمام مزیت هایی که در بالا ذکر شد مانند استفاده از بازی های رایگان، تخفیفات بالا و... یکی دیگر از مزیت های Xbox Live Gold این است که شما دو بار در ماه به صورت رایگان می توانید از فیلم های پر بیننده، بخش های پر طرفدار و ... انتخاب کنید.

مجموعه تراپی ارائه دهنده انواع کارت های کنسول Xbox می باشد. برای خرید گیفت کارت Xbox Live Gold بر روی لینک زیر کلیک فرمائید

 

خرید ایکس باکس لایو گولد

تاریخ انتشار 03 خرداد 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر