سال 2018 سال بسیار متفاوتی برای ریپل و XRP بوده است و عده ای این سال را سال موفقیت ریپل می دانند و سعی می کنند کلیه اتفاقاتی که در این سال برای ارز دیجیتال ریپل افتاده است را به حافظه بسپارند. برای سرمایه گزاران XRP، جز ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده نیست. در سال 2018 ، XRP با نام ریپل شناخته شد و توانست در بازار ارز دیجیتال بیشترین ارزش را به خود اختصاص دهد. در ادامه ی این مقاله با تراپی همراه باشید تا به بررسی XRP در سال گذشته خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید : بهترین زمان خرید ریپل (XRP)

بررسی XRP در سال گذشته

ژانویه

XRP در شروع سال 2018 گوی سبقت را از سایر ارزهای دیجیتال ربود و بیشترین میزان رشد را نسبت به ارزهای دیجیتال دیگر داشت و حدود 3.83 دلار شد. اما این میزان رشد چندان دوامی نداشت و در 8 ژانویه این عدد به 2.62 دلار رسید. این باعث شد تا بازار ارز دیجیتال دوباره رونق پیدا کند و سرمایه گذاران ارز دیجیتال درآمد خوبی کسب کنند.

مارچ

در مارچ 2018، XRP به شدت کاهش یافت و در اوایل این ماه به 1 دلار رسید. به طوری که تقریبا می توان گفت تا پایان سال هم نتوانست این افت قیمت را جبران کند. حتی بسیاری از سرمایه گذاران از فعالیت در زمینه ی این ارز دیجیتال پشیمان شدند و اقرار کردند که اشتباه کرده اند. در طول ماه مارچ XRP به نصف قیمت کاهش یافت و به 0.5 دلار رسید.

آپریل

همانطور که انتظار می رفت ماه آپریل، ماه خوبی برای افزایش ارزهای دیجیتال باشد، این اتفاق افتاد. ارزهای دیجیتال دیگر مانند بیتکوین به 1000000دلار افزایش یافت و به دنبال آن XRP  به 0.94 دلار رسید. ماه آپریل ماه خوبی برای XRP بود و این نتیجه ی حرکت بزرگی بود که شرکت ریپل انجام داد و آن هم همکاری با بانکداری عظیم بین المللی به نام Santander بود که یک اپلیکیشن موبایل با استفاده از تکنولوژی ریپل راه اندازی کرد. این اولین باری بود که از تکنولوژی ریپل استفاده می شد و با استقبال زیادی هم روبرو شد.

XRP در سال گذشته

می، ژوئن، جولای

در خلال این ماه ها نام XRP در تیترهای مطبوعاتی ظاهر شد و این دلایل مختلفی داشت. در ماه می قیمت XRP به 0.94 دلار رسید و کم کم تا 1 دلار افزایش پیدا کرد. در حال حاضر بر اساس اطلاعات موجود XRP دیگر از این آستانه عقب نشینی نکرده است. در ماه ژوئن به دلیلی مشکل قانونی که ریپل پیدا کرد به خاطر فعالیت های غیرقانونی در اوراق بهادار، اعتبار آن خدشه دار شد به طوری که تا به امروز بسیاری از سرمایه گذاران در مورد امنیت ریپل دچار شک و شبه هستند و به منظور فاصله گرفتن از این بی اعتباری، نام تجاری خود را به XRP تغییر داد. با این وجود ریپل دیگر به  ارزش اولیه اش یعنی 3 دلار، بازنگشت.

سپتامبر

پس از یک تابستان آرام و پر از حدس و گمان در مورد XRP،  در نهایت تبدیل بعدی در XRP تا سال  2018 با راه اندازی تجاری xRapid، که یکی از محصولات ریپل است و به طور فعال از توکن XRP استفاده می کند، به وجو آمد. در ماه سپتامبر، Ripple اعلام کرد که xRapid در ماه اکتبر برای استفاده تجاری آماده و ارائه می شود که این منجر به افزایش شدید ارزش XRP شد و از 0.27 دلار به حداکثر 0.61 دلار ممکن افزایش یافت. راه اندازی xRapid در نهایت به XRP اجازه داد تا قیمت پایه جدید 0.45 دلار را به دست آورد.

با مقاله ای دیگر تحت عنوان " بررسی XRP در سال گذشته " با شما بودیم. امید است مطالب ارائه شده مفید و کاربردی واقع شده باشد. عزیزان، سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

تاریخ انتشار 23 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر