آیا با فروشگاه اینترنتی زاپوس آشنایی دارید؟ آیا شما تا کنون از فروشگاه آنلاین زاپوس خرید کرده‌اید؟ در مقالات قبلی شما را با برخی از فروشگاه های آنلاین از جمله هپسی بوردا،میسیز، والمارت و...آشنا کردیم. درصورتیکه تمایل به خرید از فروشگاه آنلاین زاپوس هستید با تراپی همراه باشید تا با نحوه‌ی خرید از این فروشگاه آشنا شوید.

معرفی فروشگاه آنلاین زاپوس

در سال 1999 نیک سویمنورن موسس زاپوس، در سان فرانسیسکو، به دنبال یک جفت کفش بود. او در فروشگاه‌های مختلف گشت می‌زد اما هر کدام از آنها کمبودهایی داشتند برای مثال فروشگاهی سبک مورد علاقه او را داشت اما رنگ‌های مناسبی نداشت، فروشگاه دیگری رنگ مورد نظر او را داشت اما سایز کفش‌ها مناسب او نبود. نیک یک ساعت در بازار گشت از فروشگاهی به فروشگاهی دیگر رفت و سرانجام دست خالی و نا امید به خانه برگشت. نیک در خانه سعی کرد که کفش مورد علاقه خود را به صورت آنلاین در اینترنت پیدا کند اما باز هم موفق نشد. اگر چه بسیاری از فروشگاه‌های فروش آنلاین کفش، نیاز او را برطرف می‌کردند اما متاسفانه خرده فروشی نداشتند.  بنابراین نیک تصمیم گرفت که از کار روزانه خود استعفا بدهد و شروع به خرده فروشی آنلاین کفش کند. درست در همان لحظه بود که کسب و کار موفق آنلاین Zappos.com شکل گرفت.

ایده اصلی این سایت این بود که هر کس بتواند انتخابی از بهترین برندها،‌ سبک ها،‌ رنگ ها و سایز کفش را داشته باشد. اما با گذشت چند سال این شرکت چشم انداز خود را  گسترش داد و نه تنها در زمینه کفش بلکه در فروش سایر اقلام از جمله لباس، کیف، وسایل کودک، لوازم آرایش و حتی ساعت و جواهرات را نیز فعال گردید. در ماه جولای سال 2009 این شرکت برنامه‌های خود را برای پیوستن به آمازون اعلام کرد. از این رو این کار باعث شد که هر دو کمپانی با شور و اشتیاق بیشتری خدمات‌شان را به مشتریان عرضه کنند. هدف زاپوس همیشه ارائه و عرضه بهترین خدمات به مشتریان در سراسر جهان است. خرید از این فروشگاه تفاوت چندانی با وب‌سایت‌های فروشگاهی نظیر دی جی کالا ندارد و درصورتیکه از این سایت خرید کرده باشید، خرید از سایت زاپوس هم به راحتی قابل انجام است.

آموزش خرید از فروشگاه آنلاین زاپوس

برای خرید از این سایت https://www.zappos.com مطابق مراحل مشخص شده در تصویرهای زیر اقدام کنید.

  1. در ابتدا وارد سایت زاپوس شوید سپس با توجه به اینکه محصول مورد نیاز شما در کدام فیلد قرار دارد، یکی از دسته‌ها را مشخص کنید.

فروشگاه آنلاین زاپوس
  1. با کلیک بر روی فیلد مورد نیاز خود منو محصولات موجود برای آن دسته باز می‌شود که هر کدام به صورت دسته‌ای مرتب شده‌اند و دارای زیر دسته‌های دیگر هستند و شما می‌توانید با انتخاب هر یک از محصولات به صفحه آن کالا وارد شوید.  برای مثال ما فیلد Woman را انتخاب کرده‌ایم که خود شامل دسته‌هایی نظیر کفش،‌ لباس و موارد دیگر است. هر یک از این دسته‌‌ها دارای  زیر دسته‌هایی دیگر هستند که از جمله زیر دسته‌های کفش می‌توان به بوت، صندل، ورزشی، کوهنوردی، راحتی، پاشنه‌دار و موارد دیگر اشاره کرد. در شکل زیر دسته‌ها و زیر دسته‌ها مشخص شده‌اند.

فروشگاه آنلاین زاپوس
  1. با کلیک بر روی هر کدام از زیر دسته‌ها به لیست محصولات موجود در آن قسمت وارد می‌شوید. هر کدام از محصولات با قیمت و برند مشخص شده‌اند. در کنار این صفحه قابلیت‌هایی نظیر زیر شاخه (برای انتخاب زیر شاخه محصول مورد نیاز برای مثال بوت مناسب باران)، سایز، برند، رنج قیمت، رنگ و ویژگی‌های دیگر نشان داده شده‌اند که شما می‌توانید با انتخاب هر یک، محصول خود را شخصی سازی کنید.

فروشگاه آنلاین زاپوس
  1. با انتخاب محصول مورد نظر خود وارد صفحه‌ی مربوط به آن می‌شوید. در این صفحه محصول مورد نظر از زوایای مختلف نشان داده شده است‌، علاوه بر این در این صفحه نظرات کاربران و همچنین اطلاعات تخصصی مورد نیاز در مورد محصول نیز ارائه شده است. با انتخاب رنگ و سایز خود و کلیک بر روی دکمه Add cart می‌توانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

فروشگاه آنلاین زاپوس
  1. برای پرداخت هزینه مطابق تصویر با انتخاب proceed to checkout به صفحه حساب کاربری وارد می‌شوید. در صورتیکه حساب کلربری داشته باشید اطلاعات خود را وارد کنید در غیر این صورت می‌توانید حساب کاربری شخصی برای خود ایجاد کنید و یا در صورت داشتن اکانت آمازون با آن وارد شوید.

فروشگاه آنلاین زاپوس
  1. برای پرداخت هزینه باید یکی از انواع کارت‌های اعتباری را داشته باشید.

خدمات تراپی برای پرداخت هزینه خرید از فروشگاه آنلاین زاپوس

درصورتیکه هیچ کارت اعتباری برای خرید در سایت زاپوس ندارید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید پرداخت هزینه‌ی خود را به تراپی بسپارید. برای این کار در سایت تراپی ثبت نام کنید و لینک پرداخت هزینه را در اکانت کاربری خود برای ما ارسال کنید.

با کلیک بر روی نام تراپی در سایت ما عضو شوید.

تاریخ انتشار 28 بهمن 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر