دوستان همراه، در مقاله ای تحت عنوان زدکوین چیست و چگونه کار می کند ، شما را با پول دیجیتال zcoin آشنا کردیم. در این مقاله بر آنیم تا انواع کیف پول زدکوین را به شما معرفی کرده و همچنین نحوه خرید این ارز دیجیتال را برای شما بیان کنیم.

با وجود اینکه تعداد زیادی کیف پول برای واحد ارزی زدکوین (Zcoin) وجود ندارد، اما گزینه های کافی از این کیف پول ها برای حفظ امنیت ارزهای شما وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

انواع کیف پول زدکوین

کیف پول موبایل - Coinomi (آندروید)
 کیف پول های وب یا Browser
کیف پول دسکتاپ - Wallet رسمی GUI Zcoin (ویندوز، لینوکس، مک)

کیف پول زدکوین

نحوه خرید زدکوین

دوستان همراه، متاسفانه خرید زدکوین، به آسانی خرید بیتکوین نیست. شما نمی توانید Zcoin را با استفاده از یک کارت اعتباری خریداری کنید، بنابراین شما باید توسط یکی از مبادلات رمزنگاری ارز استفاده کنید تا Zcoin را با استفاده از Bitcoin خریداری کنید. چنانچه مایل هستید برخی از واحد های Zcoin را دریافت نمائید، با استفاد از لیستی از منابعی که در این بخش برای شما تهیه کرده ایم، برای خودتان زدکوین خریداری نمائید.

  • Binance
  • جفت های پشتیبانی شده  Bittrex عبارتند از XZC / BTC هستند.
  • جفت های پشتیبانی شده  Cryptopia عبارتند از   XZC / BTC، XZC / LTC، XZC / DOGE
  • جفت های پشتیبانی شده  CoinExchange عبارتند از  XZC / BTC
  • جفت های پشتیبانی LiteBit.eu عبارتند از  XZC / EUR

در این قسمت مراحل خرید زدکوین را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

مراحل خرید زدکوین (zcoin)

مرحله اول : ابتدا باید یک کیف پول را برای ذخیره Zcoins هایی که می خواهید خرید کنید، تنظیم کنید.

مرحله دوم : در این مرحله می توانید مشخص کنید که برنامه را کجا نصب کنید. پس از پایان مراحل نصب،کیف پول جدید شما باز خواهد شد. ممکن است از شما خواسته شود که کیف پول را از طریق فایروال خود به اینترنت متصل کنید. در صورت نیاز می توانید این کار را به صورت دستی نیز انجام دهید.

مرحله سوم : در این مرحله کیف پول خود را ایمن کنید.  دکمه 'تنظیمات' را فشار دهید و سپس 'رمزگذاری کیف پول' را انتخاب نمائید. رمز عبور را وارد نمائید، توجه نمائید که رمز عبور خود را از میان رمز عبور های قوی انتخاب نمائید.

توجه کنید که : چنانچه این رمز عبور را از دست بدهید، دسترسی به ارز دیجیتال خود را از دست خواهید داد.

مرحله چهارم :  گزینه "فایل" و "کیف پول پشتیبان" را فشار دهید. از شما خواسته می شود که یک فایل ایجاد و آن را ذخیره کنید. نام فایل را انتخاب نموده و آن را در مکانی مشخص ذخیره کنید.

مرحله پنجم :  گزینه "دریافت" و سپس گزینه "درخواست پرداخت" را انتخاب نمائید. در این قسمت آدرس کیف پول خود را دریافت نمائید که یک رشته طولانی از اعداد و حروف می باشد.

مرحله پنجم : حالا شما Cryptocurrency محبوب خود را خریداری نموده اید، به طوری که ما می توانیم آن را برای ZCoin مبادله کنیم.

دوستان و همراهان گرامی، در مقاله ی مذکور سعی کردیم شما عزیزان را با انواع کیف پول زدکوین آشنا نمائیم. همچنین نحوه خرید این ارز دیجیتال را برای شما دوستان بیان کردیم. امید است مقاله کیف پول زدکوین و معرفی انواع آن برای شما سروران مفید واقع شده باشد.

تاریخ انتشار 30 فروردین 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
Copay
خرید لجر نانو ایکس
معرفی کیف پول لجر نانو ایکس
لجر نانو ایکس و لجر نانو اس
کیف پول بیت کوین برای ios
مقایسه انواع کیف پول سخت افزاری
خرید کیف پول سخت افزاری
لجر نانو اس
کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر