خرید از سایت های فروشگاهی معتبر خارجی، روز به روز در حال افزایش است. dx، یکی از این سایت هایی است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. از بزرگترین مزیت هایی که خرید از سایت dx دارد، حمل و نقل رایگان آن به ایران می باشد. خرید شما به فرودگاه امام منتقل می شود و از آنجا از طریق پست در کشور پخش می شود. مجموعه تراپی مفتخر است در تمامی این سال ها خدمت خرید از سایت را در کمترین زمان ممکن انجام دهد. برای بهره مندی از این خدمت، بر روی لینک زیر کلیک فرمائید.

ثبت سفارش خرید

چرا خرید از سایت dx را انتخاب کنید؟

خرید از سایت dx

  • بیش از 300،000 محصول دارد
  • قیمت محصولات نسبت به دیگر سایت ها بسیار پایین می باشد
  • بازپرداخت و جایگزینی به موقع از ویژگیهای خرید از سایت dx می باشد
  • امتیاز حمل و نقل رایگان در سراسر جهان را داراست

آیا واقعا حمل و نقل پس از خرید از سایت dx، رایگان است؟

بله یکی از امکانات منحصر بفرد خرید از سایت dx، حمل و نقل رایگان در سراسر جهان در تمام موارد به جز محصولات صرفا برقی می باشد! در صفحه پرداخت این سایت، معمولا 3 روش حمل و نقل وجود دارد. سفارشاتی معادل 20 دلار یا بیشتر به طور خودکار به حمل و نقل ردیابی رایگان یا Standard ارتقا می یابند.
 
Supersaver: سفارشات زیر 20 دلار با پست هوایی معمولی بدون شماره پیگیری حمل می شود. شماره ردیابی را می توان در طول پرداخت با 1.7 دلار خریداری کرد.
 
PS: با توجه به مقررات ایمنی خطوط هوایی، برای هر محصول کمتر از 20 دلار که شامل محصولات کاملا برقی نیز می باشد، هزینه حمل و نقل 1.7 دلار برای شماره پیگیری هزینه خواهد شد.
 
Standard: سفارشات معادل 20 دلار یا بیشتر با پست هوایی و با شماره پیگیری به صورت رایگان ارسال می شود.
 
Expedited: اگر نیاز به سفارش فوری دارید، شما می توانید هزینه اکسپرس را برای سفارش خود انتخاب و پرداخت کنید. لازم به توضیح است خرید حمل و نقل اکسپرس یا فوری تنها زمان ارسال پستی کالا را تحت تاثیر قرار می دهد، و زمان پردازش DX را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

dx-buy-trapay

چه مدت زمانی برای تحویل کالا در نظر گرفته شده است؟

سفارش شما از زمان خرید از سایت dx (دی ایکس) توسط مجموعه تراپی و پرداخت با حساب پی پال، قبل از رسیدن به درب شما چندین مرحله را می گذارند. این مراحل عبارتند از:
 
مرحله 1 ....... تأیید پرداخت : 0-3 روز کاری
مرحله 2 ....... فرآیند سفارش : 1-3 روز کاری
مرحله 3 ......... بسته بندی : 1-2 روز کاری
مرحله 4 ......... حمل و نقل هواپیما : 9-14 روز کاری معمولی و   5-7 روز کاری سریع
                                                          
مجموع :       پست هوایی ..... 11 تا 22 روز کاری 
                   سریع .............. 7-15 روز کاری

همه زمان های ذکر شده تخمینی هستند و تضمین نشده اند. زمان دقیق با توجه به مقصد متفاوت است. سفارشات در فصل تعطیلات می تواند تاخیر 2-3 هفته ای را تجربه کند. لطفا لیستی از همه تعطیلات را اینجا ببینید.

نحوه ثبت سفارش در تراپی برای خرید از سایت dx

online-shopping

 

متخصصان ما، با پی پال پرداختی های شما را انجام می دهند. برای ثبت سفارش و خرید از سایت dx، در ابتدا بر روی لینک ثبت سفارش کلیک فرمائید. هزینه محصول را همراه با نوع ارز انتخاب کرده؛ معادل ریالی آن را در سمت چپ فرم سفارش می توانید مشاهده فرمائید. سپس لینک خرید محصول را وارد نمائید. در نهایت بر روی دکمه ثبت سفارش و پرداخت کلیک فرمائید. پس از پرداخت ریالی حداکثر تا 3 ساعت بعد از آن، خرید شما انجام می شود. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما گرامیان هستند...لطفا با ما در تماس باشید!

 

اگر شما هم تجربه خرید از سایت dx را دارید....نظر خود را با دیگران در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

تاریخ انتشار 02 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر