امروزه کسب درآمد مکمل، برای درآمد زایی از طریق اینترنت به وفور افزایش یافته است. افرادی که تخصصی در زمینه ترجمه، عکاسی و... دارند می توانند از سایت های معتبر و مرتبط با تخصصشان پروژه ای دریافت نمایند و در وقت های آزاد خود انجام دهند. یکی از سایت های معتبر در زمینه ترجمه که برای ترجمه بیش از صد زبان رسمی دنیا ایجاد شده است www.translated.net می باشد. البته این کار به همین آسانی ها هم نیست! پیدا کردن مکانی مطمئن جهت نقد کردن درآمد های ارزی نیز یکی از بزرگترین دغدغه های فری لنسرها می باشد. کسب درآمد ارزی از سایت translated و نقد کردن آن را می توانید به متخصصان ما بسپارید. ما می توانیم در سریعترین زمان ممکن نقد کردن درآمد ارزی سایت translated را انجام دهیم.

نقد کردن درآمد ارزی

 

نقد کردن درآمد ارزی سایت translated

کسب درآمد ارزی از سایت translated.net

سایت translated.net، در سال 1999 توسط یک زبان شناس و یک دانشمند کامپیوتری با سرمایه گذاری اولیه حدود 100 دلار ایجاد شد که برای خرید دامنه و اولین فضای تبلیغاتی آنلاین استفاده شد. سایت translated.net، ترکیبی از تکنولوژی انحصاری پیشرفته با یک شبکه منحصر بفرد از 244،177 مترجم بومی در سراسر جهان و 100،320 مشتری می باشد که بیش از صد زبان رسمی توسط مترجمان این سایت، ترجمه می شود. از مزایای سایت translated.net، وجود مترجمانی برای 40 تخصص در زمینه صنعت، تکنولوژی، علمی و... همراه با بیش از ده خدمت خاص مانند ترجمه سایت، ترجمه زیرنویس ویدئویی و... می باشد. مجموعه تراپی به منظور ارائه خدمت نقد کردن درآمد ارزی سایت translated.net به مشتریان، با تضمین کیفیت و در عین حال کاهش زمان تبدیل دلار به ریال خدمتگزاری می کند.

translated-net-site

نقد کردن درآمد ارزی سایت translated.net

یکی از امکانات بی نظیر مجموعه تراپی، نقد کردن درآمد ارزی شما گرامیان و تبدیل درآمد ارزی به ریال می باشد. در این زمینه یکی از خدماتی که مشتریان زیادی به ما مراجعه می کنند نقد کردن درآمد ارزی سایت translated.net می باشد. شما به راحتی در سایت translated ثبت نام می کنید سپس پروژه ترجمه خود را دریافت می کنید و پس از تحویل و دریافت وجه مورد نظر خود، معادل ریالی آن را از ما کسب می کنید. از امتیازات تراپی داشتن مجوز "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" می باشد. و خوشبختانه سرعت عمل بالای متخصصان تراپی همراه با کسر کارمزد پایین در تمامی این سال ها، رضایت خاطر مشتریان ما را جلب کرده است.

چرا تراپی را برای نقد کردن درآمد ارزی سایت translated انتخاب کنید؟

هدف تراپی حمایت از بین المللی کردن کسب و کارهای شما می باشد. کسب و کار اصلی ما نقد کردن درآمد ارزی، خریدی بدون دغدغه از سایت های خارجی و شارژ حساب های ارزی شما می باشد.

برای ارائه ارزش مناسب برای پول، تصمیم را از ابتدا به صورت یک سرویس کاملا آنلاین بنا نهاده ایم. به گونه ای که فرآیند ثبت سفارش و رسیدگی به درخواست های شما به صورت کاملا آنلاین انجام می شود که این موضوع منجر به کاهش هزینه ها می شود. از طرفی متخصصان ما در تلاش برای بهبود کیفیت و افزایش بهره وری با راهکارهای نوآورانه و متناسب با نیاز شما هستند. شاید از بزرگترین دغدغه های شما زمان نقد کردن درآمد ارزی خود، افشای اطلاعاتتان می باشد؛ در کنار ما به هیچ عنوان نگران این موضوع نباشید! از مهمترین ویژگی های تراپی احترام کامل به محرمانه بودن اسنادی است که شما در اختیار ما قرار می دهید.

 

تراپی به همکاری متقابل با شما، دستیابی به موفقیت مشترک در همکاری و ایجاد آینده ای روشن متعهد است.

 

تاریخ انتشار 04 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر