اگر به دنبال یک منبع مفید برای آموزش خرید ووچر پرفکت مانی می گردید، باید بگوئیم که مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله ما شما را با نحوه ی خرید ووچر پرفکت مانی به واسطه ی تراپی آشنا کرده ایم. تیم ما یک مجموعه ی امن و مطمئن برای خرید ووچر پرفکت مانی و یا شارژ حساب پرفکت مانی با کمترین کارمزد و بالاترین سرعت عمل می باشد. لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ است که می توان از آن برای واریز و برداشت وجه بدون نیاز به افتتاح حساب پرفکت مانی استفاده کرد. هر ووچر پرفکت مانی شامل یک شماره سریال 16 رقمی و یک کد فعال سازی ده رقمی می‌باشد. ووچر پرفکت مانی را به راحتی می‌توان از طریق سرویس های مبادلات آنلاین نقد کرد و یا به دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد. جهت اطلاعات بیشتر می توانید ووچر پرفکت مانی چیست؟ را مطالعه کنید.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی برای شارژ حساب پرفکت مانی

دوست عزیز، شما می توانید با مطالعه آموزش خرید ووچر پرفکت مانی هر مرحله را همراه با ما انجام دهید و در صورتی که با سوال یا مشکلی مواجه شدید، حتما با ما تماس بگیرید. جهت خرید ووچر پرفکت مانی اولین کاری که باید انجام دهید، عضویت در سایت ما می باشد. برای عضویت در وب سایت و استفاده از خدمات این مجموعه، اینجا را کلیک کنید و مطابق دستورالعمل های زیر اقدام نمائید.

مرحله اول : در مرحله اول از آموزش خرید ووچر پرفکت مانی مطابق توضیحاتی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، فرم مربوطه را تکمیل نمائید.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی: عضویت در سایت

مرحله دوم : پس از فشردن دکمه‌ی "ذخیره" پیغام زیر را مشاهده می کنید مبنی بر اینکه لازم است وارد ایمیل خود شوید و پیغامی که دریافت کرده اید باز نمائید تا ایمیل شما تأیید شود.

" اطلاعات ثبت نام به آدرس ایمیل ارسال گردید . درصورت لزوم پوشه spam یا junk را نیز چک نمایید."

مرحله سوم : در مرحله سوم از آموزش خرید ووچر پرفکت مانی پس از تأیید ایمیل خود، به صفحه زیر منتقل می شوید که در این مرحله رمز حساب کاربری خود را وارد می کنید.

مرحله دوم نحوه خرید ووچر پرفکت مانی

 

مرحله چهارم :  در این مرحله وارد حساب کاربری خود می شوید. حالا لازم است کد ارسالی به شماره همراه خود را وارد کنید. در صورتی که همچنان کدی برای شما ارسال نشده دکمه ی ارسال مجدد را بزنید.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

مرحله پنجم : در مرحله ی پنجم از آموزش و راهنمای خرید ووچر پرفکت مانی،  جهت ثبت سفارشات، شارژ انواع کیف پول و یا خرید ووچر باید حتما مدارک احراز هویت خود را ارسال نموده باشید. (سفارشات پرداخت مستقیم به سایت های خرید محصول نیازی به احراز هویت ندارند.)

توجه داشته باشید که شما باید مدارک خود را دقیقا مطابق با نمونه های قرار داده شده در صفحه آپلود مدارک برای ما ارسال نمایید؛ در غیر اینصورت مدارک شما تایید نمی گردد.

همچنین توجه داشته باشید که پس از فشردن دکمه ارسال مدارک حتماً باید عکس آپلود شده را ببینید در غیر اینصورت مجددا ً اقدام به ارسال نمایید.

 در صورتی که تصویر ارسالی مات باشد و به وضوح قابل مشاهده نباشد، تصویر ارسالی تایید نمی گردد. در نهایت تأیید و یا عدم تأیید مدارک از طریق پیامک و ایمیل به شما گزارش داده می شود.

نحوه خرید ووچر پرفکت مانی: آپلود مدارک

مرحله ششم : در مرحله ششم از آموزش خرید ووچر پرفکت مانی لازم است از قسمت کارت های بانکی، شماره کارتی که می خواهید با آن سفارش انجام دهید را وارد کنید. دقت فرمایید که کارت مورد استفاده باید به نام خود کاربر باشد.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

مرحله هفتم : جهت شارژ و یا خرید ووچر پرفکت مانی مطابق با تصویر زیر عمل کنید.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

جهت پرداخت وجه در صورتی که در کیف پول سایت موجودی داشته باشید می توانید از طریق کیف پول پرداخت را انجام بدهید در صورت کمبود وجه به درگاه بانک متصل می شوید و یا اینکه مستقیماً از طریق درگاه کل وجه را می توانید پرداخت نمایید. 

در نهایت اطلاعات ووچر صادر شده را می توانید در توضیحات سفارش انجام شده، در پنل کاربری خود مشاهده کنید. همچنین اطلاعات ووچر به ایمیل تایید شده ی شما هم ارسال می گردد.

آموزش خرید ووچر پرفکت مانی

حال که با نحوه خرید ووچر پرفکت مانی از طریق تراپی آشنا شدید، در ادامه به آموزش خرید ووچر از سایت پرفکت مانی اشاره خواهیم کرد.

اگر برای مبادلات ارزی خود قصد دارید از خدمات پرفکت مانی استفاده کنید اما تمایلی به افتتاح حساب پرفکت مانی ندارید، می توانید از طریق ووچر پرفکت مانی تراکنش های مالی خود را انجام دهید. از طریق آموزش خرید ووچر پرفکت مانی می توانید به دو روش برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کنید؛ خرید کد ووچر پرفکت مانی از سایت رسمی Perfect Money و خرید ووچر پرفکت مانی از طریق وب سایت های خدمات ارزی.

آموزش خرید کد ووچر پرفکت مانی از سایت Perfect Money

در این بخش از مقاله با راهنمای خرید ووچر پرفکت مانی همراه شما هستیم و این بار آموزش خرید ووچر پرفکت مانی را از طریق سایت رسمی Perfect Money برای شما عزیزان خواهیم گفت.

  • مرحله اول : پس از افتتاح حساب پرفکت مانی، به حساب خود لاگین کنید و وارد اکانت پرفکت مانی خود شوید.
  • مرحله دوم : از میان گزینه های موجود در منوبار، گزینه ی Withdraw را انتخاب کرده و پس از آن گزینه ی "e-Voucher" را انتخاب نمائید.
  • حالا مبلغ ووچر را انتخاب کنید و سپس سایر مراحل را دنبال نمائید تا ووچر پرفکت مانی برای شما ایجاد گردد.

کلام پایانی

در این مقاله به دو روش، آموزش خرید ووچر پرفکت مانی را برای شما عنوان کردیم. نحوه خرید ووچر پرفکت مانی از طریق تراپی و راهنمای خرید ووچر پرفکت مانی از سایت Perfect Money . امید است مطالب ذکر شده برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام در زمینه آموزش خرید کد ووچر پرفکت مانی ، حتما با ما تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

تاریخ انتشار 06 اسفند 1396
نویسنده  س-حق نیاز
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر