وسترن یونیون یک شبکه ی پرداخت بسیار پرسرعت و امن است؛ Western Union کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد که ارسال حوالجات ارزی خود را با استفاده از این سیستم پرداخت انجام دی دهند. برای نقل و انتقالات مالی از این طریق لازم است در وب سایت رسمی وسترن یونیون افتتاح حساب نمایید. در این مقاله ما افتتاح حساب وسترن یونیون را به صورت گام به گام به شما آموزش داده ایم. لطفا با تراپی همراه شوید.

برای افتتاح حساب Westen Union ، کلیک کنید!

آموزش افتتاح حساب وسترن یونیون

افتتاح حساب در وسترن یونیون کاری بسیار راحت است. ایجاد حساب تنها در چند مرحله زیر قابل انجام است.

مرحله اول : برای افتتاح حساب ابتدا به وب سایت وسترن یونیون به آدرس  www.westernunion.com  وارد شوید و در گوشه ی بالا سمت راست صفحه،  گزینه ی register  را انتخاب کنید.

مرحله دوم : در این مرحله شما وارد صفحه ی ثبت نام خواهید شد که لازم است اطلاعات مربوط به خود را وارد کنید و یک حساب کاربری در وسترن یونیون برای خود ایجاد کنید.

لازم به ذکر است که اطلاعات مربوطه را با دقت و صحیح وارد کنید تا پس از افتتاح حساب، برای ارسال حواله وسترن یونیون یا دریافت آن با مشکل مواجه نشوید.

به این ترتیب به آسانی تنها در مدت زمان 10 دقیقه می توانید افتتاح حساب وسترن یونیون را انجام دهید؛ البته امکان ایجاد حساب برای کاربران ایرانی در این وب سایت وجود ندارد به این دلیل که شرکت وسترن یونیون یک شرکت آمریکایی است که تحریم هایی را برای هموطنان عزیز ما در نظر گرفته است و امکان ورود به سایت Western Union با IP ایران برای ثبت نام و استفاده از خدمات دریافت و ارسال وسترن یونیون وجود ندارد؛

حتما می پرسید راه حل این مشکل چیست؟ همچنان با ما همراه شوید تا شما را با نحوه ی ساخت اکانت وسترن یونیون از ایران در سایت تراپی آشنا کنیم.

حساب وسترن یونیون
ارسال پول به هر کشور دیگر از طریق حواله وسترن یونیون تنها در مدت زمان چند دقیقه امکان پذیر است. اما قبل از آن لازم است افتتاح حساب وسترن یونیون را انجام داده باشید. وسترن یونیون برای کاربران ایرانی محدودیت قائل شده است و ورود به وب سایت Western Union برای ساخت اکانت وسترن یونیون با IP ایران امکان پذیر نیست؛ بنابراین افتتاح حساب وسترن یونیون از ایران، به واسطه یک کشور ثالث، و تنها از طریق شرکت های خدمات پرداخت ارزی امکان پذیر خواهد بود.

آموزش افتتاح حساب وسترن یونیون در تراپی

تراپی به منظور کمک به کاربران ایرانی که قصد دارند حواله وسترن یونیون را از ایران انجام دهند و نیاز به افتتاح حساب وسترن یونیون دارند، عملیات ایجاد حساب Western Union را بر عهده گرفته است و شما می توانید از تیم تراپی بخواهید که ساخت وسترن یونیون را برای شما انجام دهد. برای ساخت حساب وسترن یونیون به واسطه تراپی مراحل زیر را با ما دنبال کنید.

مرحله اول : در سایت تراپی برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید و احراز هویت نمایید.

مرحله دوم : از طریق لینکی که در ادامه مشاهده می کنید، درخواست افتتاح حساب وسترن یونیون را ثبت نموده و برای ما ارسال نمایید.

مرحله سوم : در این مرحله تیم تراپی به درخواست شما عزیزان رسیدگی خواهد کرد و عملیات ساخت اکانت وسترن یونیون به واسطه تراپی و از طریق یک کشور ثالث برای شما به صورت کاملا اصولی و قانونی انجام خواهد شد.

برای افتتاح حساب Western Union ، کلیک کنید!

به این ترتیب شما هم می توانید به عنوان یک کاربر ایرانی، یکی از دارندگان حساب وسترن یونیون باشید و ارسال حوالجات ارزی وسترن یونیون را با استفاده از آن انجام دهید.

حساب وسترن یونیون

به این نکته ی مهم توجه داشته باشید!

همانطور که گفتیم، یکی از مهم ترین ویژگی های شبکه پرداخت وسترن یونیون انتقال سریع وجه می باشد. به این معنا که افراد برای ارسال آنی حوالجات ارزی، وسترن یونیون را انتخاب می کنند.  اما لازم است این نکته ی مهم را بدانید؛ اگر نقل و انتقال وسترن یونیون از ایران به صورت مستقیم فراهم بود و تحریمی وجود نداشت، این انتقال در مدت زمان چند دقیقه انجام می شد.

اما اکنون که ارسال و دریافت حواله وسترن یونیون از طریق کشور ثالث و به واسطه شرکت های خدمات پرداخت ارزی از ایران انجام می شود، حواله وسترن یونیون طی یک الی دو ساعت ارسال خواهد شد. علاوه بر این کارمزد این نقل و انتقال کمی بیشتر خواهد بود.

کلام پایانی : حساب وسترن یونیون

آیا تاکنون تجربه ی ارسال حواله وسترن یونیون برای یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود را در کشوری دیگر داشته اید؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، تنها به این دلیل که کاربران ایرانی توسط این شبکه مالی تحریم شده اند، باید بگوییم که با مطالعه این مقاله می آموزید که چگونه افتتاح حساب وسترن یونیون برای ایرانیان نیز فراهم شده است و شرکت های خدمات پرداخت ارزی چگونه توانسته اند ساخت اکانت وسترن یونیون را برای هموطنان از ایران انجام دهند.

در این مقاله با آموزش افتتاح حساب وسترن یونیون همراه شما بودیم؛ شما می توانید با طی نمودن مراحل ذکر شده به راحتی یک اکانت وسترن یونیون داشته باشید و انتقال پول به هر کشور دیگر را از طریق ارسال حواله وسترن یونیون، سریع تر انجام دهید. به علاوه این سیستم پرداخت بسیار امن است و گیرنده تنها با در دست داشتن کدی که از سوی وسترن یونیون برای فرستنده ارسال شده است، می تواند برای دریافت حواله وسترن یونیون اقدام کند.

امید است نکات ذکر شده در این مقاله مورد توجه و رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل با ما تماس بگیرید.

تاریخ انتشار 07 تیر 1401
نویسنده  مهدی قاسمی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نمایندگی وسترن یونیون در ایران
کارمزد در وسترن یونیون
وسترن یونیون
انتقال پول وسترن یونیون
حساب وسترن یونیون
مزایای وسترن یونیون
دریافت حواله وسترن یونیون در ایران
انتقال پول به بلاروس
دستیابی وسترن یونیون به Accelerator
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر