چرا مجموعه پیمنت 24 فعالیت نمی‌کند؟ این سوالی است که این روزها کاربران زیادی در رابطه با آن صحبت می‌کنند. متاسفانه افراد زیادی با کارشناسان ما تماس می‌گیرند و از وجود مشکل در عملکرد فعالیت مجموعه پیمنت 24 گلایه می‌کنند. اگر شما هم با مشکل کار نکردن مجموعه پیمنت 24 مواجه هستید، نگران نباشید. در این مقاله قصد داریم شما را با مجموعه تراپی آشنا کنیم که با سال ها تجربه و کسب عنوان برترین سایت خدمات مالی و بانکی و پرداخت آنلاین از نگاه مردم در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، کلیه خدمات ارزی این مجموعه را در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت انجام می دهد.

 

پرداخت های ارزی پیمنت 24 توسط تراپی

با متوقف شدن فعالیت مجموعه پیمنت 24 در طی چند ماه گذشته در زمینه شارژ ، خرید و یا نقد کردن درآمد انواع حساب های ارزی مانند پی پال یا کارت های اعتباری، کاربران زیادی که خدمات ارزی خود را به این مجموعه سپرده بودند با مشکلات فراوانی روبرو شدند. همچنین سودجویان با وجود تلاطم‌های بازار ارز ادعا بر همکاری یا زیرمجموعه بودن این شرکت داشته اند و کاربران زیادی متحمل خسارت شدند.

از آنجایی که مشتری مداری اصل اول در مجموعه تراپی می‌باشد؛ با هدف خدمت به هموطنان عزیز اعلام میداریم که از این پس کلیه خدمات ارزی خود را می توانید به این مجموعه واگذار نمائید.

همچنین یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران این مجموعه را نگران کرده وضعیت نابه سامان مستر کارت هایی است که از مجموعه پیمنت 24 تهیه کرده‌اند. در این راستا مجموعه تراپی شارژ کلیه مسترکارت‌ها را برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

انجام کلیه پرداخت های پیمنت ۲۴ توسط تراپی

خدمات سایت تراپی به مشتریان

  • انجام حواله وسترن یونیون به اقصی نقاط جهان
  • شارژ، خرید و یا نقد کردن درآمد ارزی پی پال/ اسکریل و انجام حواله ارزی با پی پال/ اسکریل
  • افتتاح انواع حساب های ارزی شامل پی پال و اسکریل
  • وریفای کردن انواع حساب های ارزی شامل پی پال و اسکریل
  • انجام پرداخت های اینترنتی با ویزا و مستر کارت

 

چگونه از خدمات تراپی استفاده کنیم؟

از اینکه بین وب سایت‌های ارائه دهنده خدمات ارزی، مجموعه تراپی را انتخاب کرده‌اید به خود می بالیم. برای بهره مندی از کلیه خدمات این وبسایت تنها لازم است در سایت ثبت نام نمائید. مراحل ثبت نام بسیار آسان و ساده می‌باشد. پس از آن به پروفایل کاربری‌تان مراجعه کرده و خدمت مورد نیاز خود را از لیست خدمات انتخاب نموده و سفارش خود را برای همکاران ما ثبت و ارسال فرمائید.

در انجام هر کدام از مراحل ثبت درخواست و ارسال سفارش اگر با سوالی مواجه شدید و نیاز به کمک داشتید می توانید با تیم مجرب پشتیبانی ما به صورت آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی که از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ پاسخگوی شما خواهند بود؛ در تماس باشید.

 

مزایای استفاده از خدمات وبسایت تراپی

از آنجایی که وبسایت پی‌منت 24 مدتی است در دسترس نیست، حجم مراجعات کاربران این مجموعه به دیگر سایت‌های ارائه دهنده خدمات ارزی افزایش یافته است و متاسفانه زمینه برای سوء استفاده بیشتر شده و نارضایتی کاربران زیادی را با خود به همراه داشته است. در نتیجه به هر شرکت و وب‌سایتی صرف ارائه خدمات، درج آدرس و تلفن اعتماد نکنید.

همکاران ما در مجموعه تراپی در تلاش هستند تا در کمترین زمان ممکن به کلیه سفارشات شما رسیدگی کنند. در ضمن لازم به توضیح است کارمزد های مجموعه تراپی با نرخ پایین و ارزانتر از دیگر وبسایت های خدمات ارزی محاسبه میشود. همراهی دوستان وفادار در طی این سال ها و کسب عنوان برترین سایت خدمات ارزی از نگاه مردم در سال 97، گواهی است بر رضایت کاربران عزیز.

 

همانطور که ملاحظه فرمودید در این مقاله به رفع مشکل عدم فعالیت پیمنت ۲۴ توسط تراپی پرداختیم. هنوز بصورت دقیق مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این سایت هست و دلیل متوقف شدن فعالیت پیمنت۲۴ چیست. اما مجموعه تراپی در تلاش است تا نگرانی شما را در زمینه پرداخت های ارزی که از خدمات آن مجموعه استفاده می کردید بر طرف نماید.

لطفا سوالات خود را در بخش نظرات همین مقاله با سایر دوستان خود اشتراک گذاری کنید. همچنین برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد مشکلات اجرایی یا مشورت در مورد زمینه های خدمات ارزی می‌توانید از کارشناسان تراپی راهنمایی بخواهید. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

تاریخ انتشار 08 اردیبهشت 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر