برای عید خود برنامه مسافرت دارید!؟ نمی دانید از کدام روش های پرداختی برای بردن پول استفاده کنید؟ همراه ما باشید تا تراپی بهترین انتخاب ها را در مورد پرداخت در خارج از کشور به شما ارائه دهد تا نه تنها در عید بلکه در همه مسافرت های خود به خارج از کشور بیشترین لذت را ببرید.

انواع روش های پرداخت در خارج از کشور :

  • اولین روشی که ممکن است به ذهن همه افراد برسد این است که پول مورد نیاز خود را به صورت نقدی با خود حمل کنند. این روشی یکی از روش های سنتی است که من اصلا توصیه نمی کنم از آن استفاده کنید چرا که خطرهای خیلی زیادی برای شما به همراه دارد. علاوه بر خطرهایی که ممکن است برای شما داشته باشد، ممکن است که در طول سفر بنا به دلایلی ساک شما دیرتر به دستتان برسد و پول شما در همان ساک باشد. این اتفاقی است که برای یکی از نزدیکان من افتاد و دقیقا در همان زمان هم دوست من به پول خود نیاز داشت. حال که این روش چندان جالب نیست به سراغ روش های بعدی می رویم.

پرداخت در خارج از کشور
  • روش دوم می تواند برای زمانی کارآمد باشد که شما خارج از کشور هستید و نیاز دارید مبلغی به دست شما برسد. در صورتی که شما در سریع ترین زمان ممکن نیاز به این مبلغ دارید بهترین گزینه برای شما وسترن یونیون است. با استفاده از این روش می توانید انتقال وجه زیادی را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در صورتی که در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های انتقال وجه با وسترن یونیون ، کارمزد وسترن یونیون  و حداکثر سقف انتقال وجه با وسترن یونیون استفاده کنید. لازم به ذکر است که در این روش نیاز به داشتن حساب بانکی نیست. اما در صورتی که نیاز شما خیلی فوری نیست روش های دیگری نیز وجود دارند. این روش ها عبارتند از : 
  1. انتقال پول از پی پال به ایران
  2. ارزان ترین راه برای انتقال پول به خارج از کشور چیست؟
  3. بهترین روش های انتقال پول و وجه 

   

پرداخت در خارج از کشور
   

        در این روش ها نیاز است که شما دارای حساب پی پال و ... باشید. در صورتی که در این مورد نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید از مقاله های زیر استفاده کنید :

  1. حساب پی پال (PayPal) چیست و چگونه کار می کند
  • استفاده از کارت های اعتباری همیشه بهترین انتخاب است. بنابراین شما می توانید از کارت هایی مانند ویزا یا مستر کارت استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کارت ها قابلیت شارژ مجدد دارند و شما می توانید در سراسر جهان از آن ها استفاده کنید. یکی از مهمترین کاربردهای این کارت ها این است که می توانید با ارزی خرید خود را انجام دهید که در کارت نیست. بنابراین در صورتی که تمایل به استفاده از این روش دارید می توانید درخواست خود را از طریق لینک زیر برای ما ارسال کنید :

پرداخت در خارج از کشور

همراهان عزیز امیدوارم که با استفاده از موارد گفته شده بتوانید بهترین روش را برای پرداخت در خارج از کشور انتخاب کنید. در صورت وجود سوال می توانید از طریق چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

تاریخ انتشار 27 اسفند 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر