با وجود امنیت بالای پرفکت مانی، باز هم امکان هک اکانت پرفکت مانی وجود دارد و آمار به دست آمده در این زمینه نشان دهنده ی این است که شما باید مراقب حساب پرفکت مانی خود باشید و موارد امنیتی را به درستی رعایت نمائید. به همین دلیل افراد زیادی هستند که برای شارژ حساب پرفکت مانی، خرید و فروش دلار پرفکت مانی  و ... ترجیح می دهند که اطلاعات هویتی خود را در اختیار شرکت های خدمات پرداخت ارزی قرار ندهند و به عبارتی با دور زدن احراز هویت پرفکت مانی حساب خود را شارژ کنند یا دلار پرفکت مانی بخرند و بفروشند. به منظور آشنایی با نحوه خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت، شارژ پرفکت مانی بدون احراز هویت، خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت و استفاده از سایر خدمات پرفکت مانی بدون نیاز به وارد نمودن اطلاعات هویتی، با تراپی همراه شوید.

برای سفارش خرید دلار پرفکت مانی کلیک کنید!

خرید و فروش پرفکت مانی بدون احراز هویت

اگر به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، نگران در اختیار گذاشتن مشخصات پرداختی خود به دیگران هستید، خبر خوب این است که خوشبختانه مجموعه تراپی بر این اساس، خدمت خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت، خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و شارژ پرفکت مانی بدون احراز هویت را برای شما گرامیان انجام خواهد داد.

خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت

عزیزان، این مژده را به شما می دهیم که ما تمامی حساب های پرفکت مانی شامل طلا، دلار و یورو را پشتیبانی می کنیم و شما می توانید به راحتی پس از کسب اطلاع از معادل ریالی ارز درخواستی خود، بر روی لینک زیر کلیک کرده، فرم سفارش را تکمیل نموده و برای ما ارسال نمائید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن به خدمت شما رسیدگی خواهند کرد و میزان دلار مورد نظر شما را به حساب پرفکت مانی تان واریز خواهند کرد.

برای سفارش خرید دلار پرفکت مانی کلیک کنید!

خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام

برای شارژ حساب پرفکت مانی بدون نیاز به احراز هویت می توانید روی کمک ما حساب کنید. هدف هر شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت ارزی، ایجاد محیطی مطمئن و امن برای کسب و کار مشتریان می باشد؛ بنابراین شما می توانید از امکانات بی نظیر مجموعه تراپی در حوزه ی خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت، خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت و بدون نیاز به ثبت نام بهره مند شوید. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید براحتی با استفاده از حساب بانکی ایرانی خود، میزان دلار پرفکت مانی (perfect money)  مد نظرتان را بدون احراز هویت تهیه کنید. لازم به توضیح است برای بهره مندی از هر گونه خدمات تراپی، نیاز است که ابتدا در سایت، ثبت نام نمائید.

عزیزان، این مژده را به شما می دهیم که ما تمامی حساب های پرفکت مانی شامل طلا ، دلار و یورو را پشتیبانی می کنیم و شما می توانید به راحتی پس از کسب اطلاع از معادل ریالی ارز درخواستی خود، بر روی لینک زیر کلیک کرده، فرم سفارش را تکمیل نموده و برای ما ارسال نمائید. متخصصان ما در کمترین زمان ممکن به خدمت شما رسیدگی خواهند کرد و میزان دلار مورد نظر شما را به حساب پرفکت مانی تان واریز خواهند کرد.

برای سفارش خرید دلار پرفکت مانی کلیک کنید!

 

به این نکته ی مهم توجه کنید!
خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت، تنها برای مبالغ پائین امکان پذیر است و شارژ حساب پرفکت مانی بدون احراز هویت، فروش دلار پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام با مبالغ بالا امکان پذیر نیست.

ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

نحوه خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت

قبل از شروع فرایند شارژ حساب پرفکت مانی بدون احراز هویت لازم است از حسن اعتماد شما عزیزان به مجموعه تراپی سپاسگزاری نمائیم.

برای خرید دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت، خواهشمندیم قبل از ارسال سفارش خود، اطلاعات لازم را با دقت وارد نمائید. سپس معادل ریالی ارز درخواستی را به حساب تراپی واریز نمائید. متخصصان ما پس از دریافت فرم سفارش و وجه مورد نظر، در زمانی کمتر از دو ساعت به سفارش شما رسیدگی خواهند کرد.

توجه کنیدهمراهان گرامی به دلیل مشکلات زیاد هنگام انجام شارژ حساب بدون احراز هویت، این خدمت از این به بعد تنها با احراز هویت برای شما عزیزان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته انجام خواهد.

لازم به ذکر است، توجه:
لازم به توضیح است برای بهره مندی بیشتر از امکانات حساب پرفکت مانی و اینکه متحمل کارمزد کمتری شوید، باید حساب پرفکت مانی تان وریفای شده باشد. اگر تاکنون اقدام به این کار نکرده اید، می توانید از طریق صفحه زیر اقدام به وریفای اکانت پرفکت مانی خود کنید.

کلام پایانی

مشتریان ما از شارژ پرفکت مانی بدون احراز هویت و همچنین خرید ووچر پرفکت مانی بدون ثبت نام و یا فروش دلار پرفکت مانی بدون احراز هویت رضایت کافی داشته اند و از اینکه بدون نیاز به گرفتن هیچ گونه مدرکی، حساب پرفکت مانی شان شارژ می شود احساس امنیت و آسودگی خاطر بیشتری دارند. ما هر روز در تلاش برای ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه برای کاربران عریز هستیم و در این زمینه با کمال میل نظر منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما هستیم. لطفا نظر خود را در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

از همراهی همیشگی تان صمیمانه سپاسگزاریم

تاریخ انتشار 21 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
سقف پرفکت مانی
ووچر پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی
آموزش پرفکت مانی

آموزش پرفکت مانی به صورت مرحله به مرحله جهت آشنایی با نحوه استفاده از...

استفاده از ووچر پرفکت مانی
خرید پرفکت مانی با مستر کارت
وب مانی به پرفکت مانی
کیف پول پرفکت مانی
کسب درآمد از پرفکت مانی
دریافت پرفکت مانی رایگان
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    hojat ghimatgar ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    سلام
    من شماره تماس ثابت ندارم. چه طوری میتونم خرید انجام بدم

  • تصویر آواتار
    Ebrahim Arabzadhe ۱۰ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    واسه چی دروغ میگین خرید ووچر بدون اهرازهویت .الان ثبت نام کردم توسایت بازم اهراز هویت میخاد که فقط الکی ثبت نام کردم

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۰ آبان ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      دوست عزیز تاریخ مطلب رو ببین .. ! بله یه زمانی بدون احراز هویت انجام میشد ولی آنقدر از این روش خرید استفاده کردند که مجبور شدیم ما هم احراز هویت رو انجام بدیم.

  • تصویر آواتار
    علیرضا غضنفری ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام . افتتاح حساب پرفکت مانی هم انجام میدین؟

  • تصویر آواتار
    سبحان ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
    سلام ای میشود با ووچر پرفکت مانی ارز را ذخیره و پس انداز کرد ایا تاریخ انقضا دارد؟

    • تصویر آواتار
      روستا ۰۲ امرداد ۱۴۰۱ به این نظر پاسخ دهید
      سلام دوست عزیز
      ووچر های Perfect Money هرگز منقضی نمی شوند. این بدان معناست که شخص در هر زمان و هر روز از ووچر استفاده می کند. فقط مطمئن شوید که کد فعال سازی این ووچر را در امن ترین مکان نگه دارید. مهمترین نکته این است که اطمینان حاصل کنید که کد 16 رقمی و کد فعالسازی ووچر خود را گم نکنید زیرا هرکسی در صورت دریافت جزئیات آن می تواند از آن استفاده کند.

فرم ارسال نظرات کاربر