همراهان گرامی با آرزوی سلامتی و آرامش برای شما مهربانان، با توجه به درخواست و استقبال زیاد شما به منظور بهره مندی حداکثری از خدمات مجموعه تراپی، در زمینه خرید و فروش اکانت الکسا ، بر آن شدیم تا با برنامه ریزی و تهیه این مقاله شما را راهنمایی کنیم. سایت الکسا (Alexa) که معروف ترین سایت از لحاظ رتبه بندی و بررسی آمار بازدید می باشد؛ ابزارهای حرفه ای در جهت آنالیز سایت در اختیار شما قرار می دهد که به موجب استفاده از آن، کیفیت سایت شما افزایش می یابد. پس از آن که نوع اکانت خود را انتخاب کردید، پرداخت آن را می توانید به ما بسپارید؛ هدف ما ارائه بالاترین کیفیت با بهترین قیمت برای مشتریان گرامی می باشد.

 

پرداخت هزینه خرید اکانت الکسا

 

خرید و فروش اکانت الکسا

خرید و فروش اکانت الکسا

سایت Alexa، برای خرید و فروش اکانت الکسا، سه نوع خدمت را به شما پیشنهاد می دهد:

1. بازاریابی

خرید و فروش اکانت الکسا

این اکانت، برای افرادی که میخواهند تصمیمات بازاریابی هوشمندانه ای بگیرند و فرصتهای کسب و کارشان را پیدا کنند؛ مناسب می باشد. الکسا این خدمت را در سه بسته به شما پیشنهاد می دهد. این بسته ها در ارائه ابزارهای سئو، ابزار های تحلیل رقابتی، فضای کاری و... تفاوت دارند. برای مثال برای دو حساب Advanced و Advanced High Traffic هر دوماه یکبار به تحقیقاتی در مورد کلمات کلیدی می پردازد اما برای حساب Essentials، این عملیات انجام نمی شود.

2. تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت

خرید و فروش اکانت الکسا

برای افراد حرفه ای که می خواهند معیارهای عملکرد سایت هایی را که مورد توجه قرار می گیرند، را بررسی کنند؛ مناسب می باشد. نمایش بازدید کنندگان به صورت ماهیانه، بررسی اجمالی سایت، مقایسه سایت ها، نمایش سایت های برتر و... از امکانات این خدمت می باشد.

3. رتبه بندی

خرید و فروش اکانت الکسا

برای سایت هایی که می خواهند یک منبع معتبر، به اندازه گیری عملکرد ترافیکی سایت آنها بپردازد، پیشنهاد می شود. الکسا برای این خدمت، چهار بسته به شما ارائه می دهد. لطفا توجه داشته باشید که بسته ها را براساس بازبینی ماهیانه سایت خود ، انتخاب نمائید. لازم به توضیح است؛ قیمت گذاری بسته ها، بر اساس میزان ترافیکی که در هر ماه برای سایت شما اندازه گیری می شود، در نظر گرفته شده است و الکسا ترافیکی به سایت شما ارسال نمی کند.

  • در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت در رابطه با خرید و فروش اکانت الکسا، مشاوران ما آماده خدمتگزاری به شما سروران گرامی هستند.

دوره رایگان 7 روزه چگونه می باشد؟

به منظور خرید و فروش اکانت الکسا، به سادگی یک برنامه Basic، Insight، Essentials، یا Advanced را ثبت نام می کنید. بلافاصله مزایای عضویت را دریافت خواهید کرد، اما فقط برای 7 روز اول هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید یک محدودیتی برای دوره آزمایشی رایگان در هر حساب وجود دارد.

شارژ اکانت الکسا چند وقت یکبار است؟

صورت حساب برنامه های الکسا به صورت ماهیانه می باشد، اما شما می توانید هر زمان تمایل داشتید آن را لغو کنید. هم چنین زمان شروع آن، پس از 7 روز بعد از ثبت نام کلید می خورد.

آیا می توان هر زمان به تغییر یا کنسل کردن برنامه اقدام نمود؟

بله شما می توانید به یک برنامه با ویژگی های بیشتر، ارتقا دهید یا در هر زمان اکانت خود را لغو کنید. البته این مژده را به شما می دهیم اگر در دوره 7 روزه، برنامه خود را لغو کنید، هیچ هزینه ای نخواهید پرداخت.

پرداخت هزینه اکانت Alexa

جهت بهره مندی از امتیازات ، ویژگی ها و امکانات سایت الکسا (Alexa)، در ابتدا باید نوع حساب خود را مشخص کنید. خوشبختانه هر کدام از این حساب ها به مدت 7 روز، سرویس رایگان ارائه می دهند. می توانید آن ها را ثبت نام کرده و امتحان کنید؛ سپس حساب دلخواه خود را انتخاب و در آن ثبت نام نمائید. در مرحله ابتدایی ثبت نام، باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و از طریق پیامی که به ایمیل شما ارسال خواهد شد ؛ اطلاعات را تائید کنید. پس از آن نوبت به پرداخت هزینه های خرید و فروش اکانت الکسا می رسد. دو نوع روش پرداخت شامل پی پال و credit cards به شما پیشنهاد می شود. اگر به هیچ یک از این دو نوع روش پرداخت دسترسی ندارید. به هیچ عنوان نگران نباشید! متخصصان ما در این زمینه، ابتدا یک مسترکارت مجازی برای شما صادر می کنند که براحتی می توانید پرداخت هزینه الکسا را انجام دهید. از امتیازات این روش، این می باشد که با شارژکردن آن توسط ما می توانید تمامی هزینه های ارزی دیگر خود را نیز جهت خرید خدمت یا کالا انجام دهید.

پرداخت هزینه خرید اکانت الکسا

 

لطفا نظرات خود را در رابطه با خرید و فروش اکانت الکسا ، با دیگران در کامنت ها به اشتراک بگذارید!

تاریخ انتشار 09 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر