همانطور که کلید موفقیت برای استارت اپ، جذب مشتریان وفادار است. در صورتی که استارت اپ شما مشتری نداشته باشد محکوم به شکست است. در این مقاله می خواهیم شما را با روش های جذب مشتری برای استارت اپ آشنا کنیم. با تراپی همراه باشید.

جذب مشتری برای استارت اپ

روش های جذب مشتری برای استارت اپ چیست؟

1. داشتن استراتژی رسانه های اجتماعی

آیا استارت اپ شما در پلت فرم های رسانه های اجتماعی فعال است؟ تقریبا یک سوم جهان از شبکه های اجتماعی به طور منظم استفاده می کنند. استفاده از رسانه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. به عنوان مثال، اینستاگرام یک میلیارد کاربر ماهانه در ماه ژوئن 2018 به دست آورد.

علاوه بر این، به اشتراک گذاری مطالب، فیلم و عکس در زمانهای مناسب بسیار مهم است و بیشترین مشارکت کاربر را دارد. اگر در زمان مناسب ارسال کنید، کسب و کار شما می تواند ترافیک بیشتری به سایت شما برساند که می تواند درآمد بیشتری را به همراه داشته باشد.

اگر کیفیت محتوای شما مناسب نیست این کار را به یک آژانس واگذار نمائید. این می تواند محتویات محتوای طولانی فرم باشد که موجب می شود مصرف کنندگان در صفحه شما بیشتر باقی بمانند. این می تواند صفحه شما را در جستجوی Google افزایش دهد.

شما باید اطلاعات بیشتری در مورد کاربران خود بدانید. تجزیه و تحلیل ها می تواند به شما در مورد میانگین زمان جلسه، میزان جست و جو، نمایش صفحات و زمان بازدید از مشتریان بالقوه کمک کند.

2. تبلیغات

آیا کسب و کار شما در Facebook، Google یا LinkedIn تبلیغ می کند؟ طبق گزارشات،  64.6٪ از افراد در هنگام جستجو برای خرید یک آیتم آنلاین به تبلیغات Google میپردازند.

3. انیمیشن ها

از انیمیشن در وب سایت تان استفاده شده است؟ این موضوع را در نظر بگیرید که وب سایت شما یک ویدیو متحرک برای توضیح محصول یا خدمات خود نیاز دارد. با توجه به گزارشات، 75 درصد از افراد روزانه در رسانه های اجتماعی ویدیو تماشا می کنند. 64 درصد از مصرف کنندگان می گویند تماشای یک ویدیو بازاریابی در فیس بوک بر تصمیم خرید خود در ماه گذشته تاثیر گذاشته است.

استفاده از فیلم ها در صفحات فرود، موجب افزایش 86٪ نرخ تبدیل یا conversion rate در سئو به معنی درصد تبدیل کاربران و بازدید کنندگان عادی به مشتریان می شود.

4. سینما و عکاسی

نام تجاری شما نیاز به تجدید حیات به سینما و عکاسی نیاز دارد. اگر ویدئو و متن هر دو در یک صفحه در دسترس باشند، 72 درصد از مردم ویدیو را تماشا می کنند تا در مورد محصول یا سرویس یاد بگیرند یا متن را بخوانند.

5. شبکه سازی

مهارت های شبکه سازی شما باید موجب جذب دوستان بالقوه و مشتریان احتمالی آینده باشد. شما باید روابط را برای بازده بزرگ در آینده پرورش دهید. این بدان معنی است که اگر شما مجبور باشید محتوای رایگان سایت خود را با وبلاگ نویسی بجای ایجاد دوره آنلاین برای دریافت پول پرداخت کنید، در کوتاه مدت باید قربانی کنید.

به گفته نیلسن، 92 درصد از مصرف کنندگان می گویند که به رسانه های به دست آمده از جمله خانواده و دوستان بالاتر از همه انواع تبلیغات دیگر اعتماد دارند.

6. توسعه وب سایت

وبسایت سازمان شما به خوبی کار نمی کند، زیرا SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به خصوص برای تلفن همراه دوستانه نیست.

صفحات فرود استراتژیک توسط 68٪ از شرکت های تجاری B2B برای به دست آوردن مشتری استفاده می شود.

7. برنامه همراه با رابط کاربری آسان

برای جذب مشتری برای استارت اپ نیاز به اپلیکیشن با رابط کاربری آسان دارید. کسب و کار شما برنامه ای برای ترویج مصرف روزافزون تلفن همراه ایجاد نکرده است.

- اگر برنامه داشته باشید و مشتری نداشته باشید ممکن است نتیجه طراحی رابط کاربری شما باشد. طراحی ممکن است تمیز و یا تلفن همراه دوستانه نیست.

- 89 درصد از مردم به لطف حضور تلفن های هوشمند از برنامه ها استفاده می کنند، در حالی که تنها 11 درصد از وبسایت های استاندارد استفاده می کنند. 

تاریخ انتشار 17 دی 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر