با سلام خدمت شما حامیان عزیز "تراپی". در نظر داریم که در این آموزش به نحوه شارژ اپل آیدی از طریق اپستور برای شما عزیزان بپردازیم.

شارژ حساب از طریق برنامه آپ استور (AppStore) برای دستگاه های آیفون (iPhone)، آیپد (iPad)، آیپاد (iPod) و مک ها (Mac)

برای شارژ اپل آیدی خود از طرق گیفت کارتی که "تراپی" برای شما تهیه کرده است به برنامه ی آپ استور (Appstore) داخل گوشی و یا آیپد (iPad) خود بروید.

اپل استور

قبل از انجام هرکاری باید به این نکته دقت داشته باشید که باید به اینترنت متصل باشید، بعد از باز شدن آپ استور کمی صبر کنید تا صفحه کاملا لود شود سپس از منوی پایین در قسمت سمت چپ گزینه ی Featured را انتخاب نمایید.

feature

پس از باز شدن صفحه اسکرول را به پایین صفحه بیاورید تا به انتهای مطالب این قسمت برسید، در این انتها اپل آیدی خود را خواهید دید و اگر اپل آیدی در این قسمت نبود در اینجا اپل آی دی و رمز خود را وارد نمایید. در بالای اپل آیدی دو گزینه با نام های Redeem و Send Gift وجود دارد که ما گزینه ی Redeem را انتخاب می نماییم.

وارد کردن Reedem در شارژ گیفت کارت

با انتخاب این گزینه صفحه ای جدید همانند شکل زیر برای شما باز می گردد، در این قسمت ما باید به روی گزینه ی  You can also enter your code Manuallyکلیک کنیم تا  قسمتی برای وارد کردن کد گیفت برای ما باز شود.

وارد کردن کد گیفت

بعد از باز شدن تب گیفت کارت، در قسمت مشخص شده کد گیفت کارت خود را تایپ نمایید و در انتها Redeem را انتخاب کنید.

Reedem بعد از وارد کردن شارژ گیفت کارت

تبریک عرض می کنیم، شما موفق به شارژ اپل آیدی خود به وسیله ی گیفت کارت شده اید حال شما می توانید به اندازه ی اعتبار خود از آپ استور خرید انجام دهید.

تاریخ انتشار 08 فروردین 1396
نویسنده  مهدی قاسمی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر