به دست آوردن تخصص کافی در زمینه های مختلف علمی و عملی، با توجه به گسترش روز افزون دامنه دانش و علوم مختلف، امری اجتناب ناپذیر است. این امر همراه با پیشرفت تکنولوژی موجب شده است تا متخصصان بخواهند از تخصص خود فراتر از  شهر و کشور خود استفاده کنند. خوشبختانه متخصصان ایرانی نیز همگام با متخصصان خارجی در این عرصه نیز فعال بوده اند اما مشکلی که وجود دارد درآمد حاصل از پروژه های دورکاری به دلار، یورو، پوند و... می باشد.  به طور مثال فریلنسرها برای فعالیت با کلاینت ها در دیگر کشورهای دنیا، درآمد خود را به دلار دریافت می کنند. لازم به توضیح است در این رابطه جای هیچ گونه نگرانی نیست! ما در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد. مقاله حاضر، حاوی مطالبی در جهت فروش دلار وب مانی به منظور بهره مندی حداکثری شما از خدمات مجموعه تراپی می باشد. در صورتی که در مورد وب مانی و نحوه عملکرد آن سوالی دارید می توانید از مقاله های وب مانی چیست؟ و طرز کار آن ،  حساب وبمانی (webmoney account) و انواع آن  و انواع پاسپورت در وب‌مانی چیست  استفاده کنید. با "تراپی"، برای کسب "بهترین ها" همراه باشید!

 

نقد کردن درآمد وب مانی

فروش دلار وب مانی به ما

فروش دلار وب مانی

سیستم پرداخت الکترونیکی وب مانی (WebMoney) در سال 1998 در روسیه تاسیس شد و به عنوان یک سیستم انتقال پول برای انتقال دلار آمریکا مشغول به فعالیت شد. در این سیستم پرداخت آنلاین، سرمایه شما در یک کیف پول ذخیره می شود. کیف پول وب مانی، یک ویژگی ثبت شده تحت شناسه ی وب مانی است که برای محاسبه و نگهداری هر واحد ارزی به طور جداگانه وجود دارد. در حقیقت واحدهای ارزی در وب مانی تنها در کیف پول وب مانی قابلیت نگهداری دارد. برای هر کیف پول یک شماره ی ثبت در نظر گرفته می شودکه به آی دی یا شناسه ی وب مانی شما لینک می شود. شماره آی دی کیف پول یک عدد 12 رقمی است که به شناسه ی وب مانی شما لینک می شود.

گسترش علوم ارتباطات سبب شده است تا تخصص های گوناگونی نیز، با توجه به این نیازها به وجود بیاید. خدای منان را شاکریم که با فروش دلار وب مانی شما، می توانیم به شما خدمت کنیم. سازمان ها و شرکت های زیادی جهت نقد کردن درآمد ارزی شما بوجود آمده اند. هر چند که تفاوت هایی در ساختار آن ها وجود دارد، با این حال شباهت های آن ها نیز کم نیستند.

فروش دلار وب مانی

طبعا سازمانی که عملیات نقد کردن درآمد ارزی افراد بیشتری را انجام می دهد بی شک به تمامی قوانین آن آگاهی بیشتری دارد و رضایت کاربران خود را بیشتر جلب می کند. خوشبختانه مار در گروه تراپی، در تمامی این سال ها با بکارگیری افراد کارآزموده، سرعت عمل بالا و کارمزد پائین توانسته ایم رضایت خاطر شما سروران گرامی را تامین کنیم. از همراهی شما، صمیمانه سپاسگزاریم!

فریلنسرهایی که با کلاینت ها به صورت بین المللی همکاری می کنند می توانند به روش زیر، وب مانی را برای دریافت حقوق خود در ازای همکاری که با آن ها دارند، انتخاب کنند. برای این منظور فریلنسرها باید مراحل زیر را طی کنند.

مرحله ی اول : به مشتری یا همان کلاینتی که با او کار می کنید، شماری آی دی وب مانی خود را اعلام کنید. به این ترتیب مشتری شما می تواند مبلغ مورد نظر را از کیف پول یا حساب بانکی اش برای شما انتقال دهد.

مرحله ی دوم : آی دی حساب وب مانی مشتری را پیدا کنید و فاکتور مورد نظر برای پرداخت را برای او با استفاده از WebMoney Keeper ارسال کنید. تا پرداخت برای شما از سوی مشتری شما، صورت گیرد. پس از دریافت دلارها، می توانید برای فروش دلار وب مانی اقدام کنید.

نحوه فروش دلار وب مانی به ما

فروش دلار وب مانی

برای بهره مندی از این خدمت، تنها لازم است فرم سفارش فروش دلار وب مانی را ثبت کنید. سپس درامد ارزی خود را به حساب ما منتقل کرده و طی زمانی حداقل 3 ساعت در روزهای کاری و حداکثر تا 24 ساعت در روز های تعطیل ، معادل ریالی درآمد ارزی خود را دریافت نمائید. برای آگاهی از میزان معادل درآمد ریالی خود می توانید از محاسبه گر در صفحه ابتدایی سایت، استفاده نمائید. ما از معدود شرکت های رسمی در این زمینه هستیم که با پائین ترین کارمزد، درآمد حاصل از کسب و کار شما را به ریال تبدیل می کنیم. همراهان عزیز همچنین توجه داشته باشید، علاوه بر این که می توانید فروش وب مانی داشته باشید می توانید با استفاده از برخی روش ها که تراپی در مقاله دریافت وب مانی رایگان  در اختیارتان قرار داده است، وب مانی را به صورت رایگان دریافت نمایید و سپس آن را بفروشید. همچنین اگر می خواهید این کار را بدون هویت معلوم انجام دهید از مقاله خرید وب مانی بدون احراز هویت و ثبت نام استفاده کنید. 

دیگر خدمت مجموعه تراپی:

خدمت دیگری که ما به شما ارائه می کنیم فروش دلار وب مانی، جهت شارژ حساب شما می باشد. ما می توانیم انواع کیف پول های شما را با دلار، یورو و... شارژ کنیم. پس از ثبت سفارش و واریز معادل ریالی به حساب تراپی، در زمانی کمتر از 3 ساعت حساب وب مانی شما شارژ شده است.

شارژ حساب وب مانی

 

خدمت ویژه:

خیلی از متخصصان ایرانی، ترجیح می دهند به جای داشتن حساب وب مانی و دغدغه های هک شدن آن، به نوعی دیگر درآمدهای خود از پروژه های خارج از کشور را دریافت کنند. تمایل زیادی دارند تا این کار را به شرکت های مطمئن بسپارند تا به دور از هرگونه نگرانی و اینکه متحمل کارمزد بیشتری شوند فقط به بالا بردن سطح تخصص خود فکر کنند. این نوید را به شما می دهیم که به راحتی می توانید در سایت هایی که درگاه وب مانی را می پذیرند شماره کیف پول وب مانی شرکت تراپی را وارد کنید و زمانی که وجه به حساب ما وارد شد معادل ریالی آن را در یکی از حساب های بانکی ایران که زمان ثبت سفارش یادداشت کرده اید؛ دریافت نمائید. برای بهره مندی از این خدمت بر روی لینک ثبت سفارش کلیک کرده؛ متخصصان ما در سریعترین زمان ممکن به خدمت شما رسیدگی خواهند کرد.

در صورتی که شما دوست عزیز نیز در گذشته فعالیت فریلنسری داشته اید و تجربیات مفیدی در مورد انتقال پول با درگاه پرداخت الکترونیکی وب مانی یا فروش دلار وب مانی داشته اید، در صورت تمایل از طریق کامنت اطلاعات مفید خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید.

از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و سپاسگزاریم. لطفا با ما در تماس باشید. منتظر شنیدن صدای گرمتان هستیم.

تاریخ انتشار 16 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
پلتفرم کافئین Caffeine
Itch.io
Preply
استریمر یا ایفلوئنسر بازی
chegg
انتقال پول های کلان به ایران
کسب درآمد دلار
سایت های فریلنسر خارجی
سایت های کلیکی
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    danial007 ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    تنها سایتی هستید که برای فروش وب مانی بهش اطمینان دارم
    قیمت خرید وفروش نسبت به مابقی سایت ها خیلی منصافه است
    خدمات رسانی بسیار حرفه ای و سریع

فرم ارسال نظرات کاربر