به یک کارمند که متعهدانه فقط برای یک شرکت خاص در یک زمان مشخص، وقت نمی گذارد و به صورت آزاد کار می کند، در اصطلاح فریلنسر گفته می شود. فریلنسرها معمولا برای خود، کار می کنند و لزوما به یک کارفرمای خاص در بلند مدت متعهد نیستند. از مزیت های این گونه مشاغل این است که، فردی که به عنوان یک نویسنده، طراح، مترجم و ... پروژه های آزاد را از سراسر دنیا دریافت می کند، در طی روز برای انجام کار محدودیت زمانی ندارد و همچنین از سایر تعهدات مربوط به دیگر مشاغل در این حیطه شغلی خبری نیست؛ البته این نکته حائز اهمیت است که یک فریلنسر باید پروژه را در زمان مشخص شده تحویل دهد تا بتواند اعتماد کارفرماهای مختلف را جلب کند. امروزه فریلنسری به عنوان یکی از شغل های نوظهور، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. افراد با تخصص های گوناگون می توانند از سر تا سر جهان پروژه کاری دریافت کنند. اما متاسفانه مشکلاتی در این مورد برای آن ها وجود دارد که مهم ترین آن دریافت ارزهای مختلف و تبدیل آن به ریال است. در مقالات قبلی به شما پیشنهاد دادیم که از پی پال جهت دریافت درآمد خود استفاده کنید. اما اگر برای نقد کردن درآمد ارزی و فروش paypal به دنبال راهکار هستید؛ مقاله درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. خوشبختانه شما می توانید از طریق فروش دلار پی پال به تراپی، در کمترین زمان ممکن و پایین ترین کارمزد، درآمد ارزی تان را به ریال تبدیل کنید. تنها لازم است به صفحه نقد کردن پی پال مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش پی پال  همراه ما باشید!

لازم به توضیح است ، دوستانی که قصد خرید دلار پی پال جهت شارژ کردن حساب خود را دارند. نیز می توانند در این مرحله هم از خدمات تراپی استفاده کنند. ابتدا شرایط فروش پی پال به شما را مطالعه فرمائید سپس فرم سفارش خرید دلار حساب پی پال شما را ثبت و در نهایت ارسال فرمائید. متخصصان ما در مجموعه تراپی در زمانی بین 1 تا 3 ساعت به درخواست شما رسیدگی می کنند و میزان وجه مورد نظر شما را به حساب پی پال تان واریز می کنند.

مقاله مرتبط: آموزش شارژ حساب پی پال

هرآنچه که باید در مورد فروش دلار پی پال

فروش دلار پی پال و تبدیل آن به ریال

سبز اندیشان گرامی، توجه داشته باشید! خیلی از دوستانی که به تازگی کسب و کار اینترنتی و کارفرمای آزاد و مشاغل فریلنسری را تجربه می کنند از مشاوران ما در مورد نحوه کسب درآمد ارزی و تبدیل آن به ریال و فروش paypal سوالات زیادی پرسیده اند. همین موضوع ما را بر آن داشت تا مختصرا توضیحی در رابطه با آن برای شما گردآوری کرده و در قالب مقاله ای که پیش رو دارید به شما ارائه دهیم.

آیا هم اکنون یک پروژه از خارج از کشور در زمینه گرافیک، عکاسی، برنامه نویسی و ... دریافت کرده اید؟ تبریک می گوئیم! شما می توانید به راحتی درآمد ارزی خود را نقد کرده و با فروش paypal به تراپی ، درآمد خود را مورد استفاده قرار دهید.

اگر درآمد خود را در حساب پی پال تان دریافت می کنید، به منظور تبدیل درآمد ارزی یا موجودی حساب خود به ریال، لازم است که برای فروش پی پال اقدام نمائید. از طریق فروش دلار پی پال شما می توانید موجودی حساب خود را به وجه قابل استفاده تبدیل نمائید و به راحتی از آن استفاده کنید.

آشنایی با روش های نقد کردن و فروش paypal

جهت نقد کردن درآمد ارزی شما، مجموعه تراپی دو راه حل پیشنهاد می دهد. در حقیقت برای فروش پی پال از این دو طریق می توانید اقدام کنید. همچنان همراه ما باشید.

راه حل اول برای فروش paypal:  اولین پیشنهاد ما این است که خودتان اقدام به افتتاح حساب پی پال نمائید. البته این روش به دوستانی که فقط جهت کسب درآمد از حساب پی پال استفاده می کنند توصیه نمی گردد. چرا که همیشه باید مراقب باشید گرفتار هک پی پال نشوید و همچنین در این خصوص با داشتن حساب پی پال مجزا، کارمزد بیشتری برای شما لحاظ می شود؛ در ضمن می بایست راه های جلوگیری از لیمیت پی پال را رعایت کنید.

دومین راه حل برای فروش پی پال: دومین، راحت ترین و بدون دغدغه ترین پیشنهاد این است که زمان دریافت پروژه، زمانی که برای دریافت پول از طریق پی پال، از شما خواسته می شود که یک ایمیل وارد کنید، می توانید ایمیل پی پال مجموعه تراپی را وارد کنید. در این صورت پول شما به حساب تراپی ما واریز می شود و پس از انتقال وجه به حساب ما، حداکثر تا 24 ساعت معادل ریالی درآمد ارزی خود را می توانید دریافت نمائید.

چرا برای فروش پی پال تراپی را انتخاب کنیم؟

تراپی یکی از بهترین شرکت های فعال در حوزه پرداخت های ارزی بین المللی است که خدمات خود را با بهترین کیفیت، بالاترین سرعت و بسیار مطمئن ارائه کرده است. تراپی در طی سال ها فعالیت درخشان خود در این حوزه به لطف خدای متعال توانسته است تا کنون رضایت خاطر تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

فروش پی پال خود را به تراپی بسپارید

آنچه تراپی را از سایرین متمایز ساخته است، عبارتست از :

  • در نظر گرفتن حداقل کارمزد برای کاربران: تراپی در این سال ها تمام تلاش خود را کرده است که بتواند در جهت رفاه حال کاربران مثمر ثمر واقع شود. به همین خاطر میزان کارمزد خدمات خود را با کاهش حاشیه سود خود، به حداقل رسانده است.
  • سرعت عمل در ارائه خدمات: در مجموعه تراپی کلیه ی خدمات در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان مجرب و کارآزموده ما انجام شده و کاربران بدون معطلی قادر به دریافت خدمات با کیفیت و مطمئن خواهند بود.
  • تراپی، مطمئن و امن است: چنانچه قصد خرید یا فروش پی پال، افتتاح حساب پی پال و یا استفاده از سایر خدمات تراپی را دارید، اطمینان داشته باشید که حریم خصوصی شما کاملا رعایت خواهد شد و اطلاعات تان از دید سایر کاربران مخفی می شود. به علاوه با سابقه ی درخشانی که تراپی در سال فعالیت خود داشته، هیچ نگرانی در مورد موجودی حساب خود نخواهید داشت و با خیال راحت می توانید نقد کردن درآمد ارزی خود را به تراپی بسپارید.

نحوه فروش paypal به ما

قبل از هر چیز لازم است بدانید که در وب سایت تراپی سیستم محاسبه گری وجود دارد که از طریق آن می توانید معادل ریالی موجودی حساب پی پال خود را محاسبه کنید.

پس شما می توانید برای آگاهی از معادل ریالی درآمد ارزی خود از محاسبه گر سایت که در صفحه اصلی سایت تعبیه شده است؛ استفاده نمائید. برای این منظور میزان ارز خود را همراه با نوع ارز وارد کرده سپس گزینه خرید پی پال از شما را انتخاب فرمائید. معادل ریالی آن به شما نمایش داده می شود.

سپس برای فروش پی پال خود لینک خدمت آن را انتخاب فرمائید. پس از آن فرم ثبت سفارش را تکمیل کرده و برای ما ارسال نمائید و در زمانی کمتر از 24 ساعت معادل ریالی درآمد ارزی خود را دریافت نمائید.

کلام پایانی

به همین سادگی شما می توانید درآمد ارزی خود را نقد و استفاده کنید. بنابراین با وجود تراپی شما برای دریافت پروژه از سایر کارفرمایان در هر جای دنیا دیگر نگران این مسئله نباشید که چگونه فروش پی پال را انجام دهید و درامد ارزی خود را تبدیل به ریال کنید، چون فروش دلار پی پال به تراپی راه حل این مسئله است. ما در کمترین زمان ممکن به درخواست شما برای فروش Paypal پاسخگو خواهیم بود و شما می توانید معادل ریالی موجودی حساب پی پال خود را در حساب بانکی تان دریافت کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشورت، مشاوران ما در مجموعه تراپی، آماده پاسخگویی به شما گرامیان می باشند...لطفا با ما در تماس باشید!

تاریخ انتشار 03 تیر 1396
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
گیفت کارت پی پال چیست
سقف حساب پی پال
آموزش پی پال
امنیت پی پال
حساب پرسونال پی پال
حساب پریمیر پی پال
تبدیل پی پال به پرفکت مانی
درگاه اینترنتی پی پال
شارژ حساب پی پال
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    حمید رضا پورعلی ناصر ۰۱ تیر ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
    ممنون از مطلب بسیار مفیدتون . یه مقدار درآمد دارم توی سایت freelancer.com میخوام به ریال تبدیلش کنم . خواستم شما به عنوان یک مشاور در زمینه تبدیل ارز به من کمک کنید . سوالم اینه آیا بهتره که شما یک حساب پی پال برای من افتتاح کنید و من درآمد های ارزیم رو به اون حساب واریز کنیم . یا اینکه حساب پی پال شما را در سایت فریلنسر وارد کنم و دلاری که به ساب شما میاد رو با من تسویه حساب کنید . من روزانه درآمد ارزی دارم نمیدونم چطور نقدش کنم .
    با تشکر

    • تصویر آواتار
      مدیر ۰۱ تیر ۱۳۹۶ به این نظر پاسخ دهید
      با سلام . بهترین گزینه و کم هزینه ترین گزینه برای شما همانطور که خودتون اشاره کردید استفاده از حساب پی پال معتبر ما هست . شما از طریق تیکت میزان دلار موجود را به ما را اعلام کنید تا همکاران من یکی از حساب های پی پال را به شما جهت نقد کردن ارز در اختیار شما قرار بدهند . و پس از واریز دلار به حساب پی پال ما ، معادل ریالی آن ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب بانکی شما واریز خواهد شد .
      موفق و پیروز باشید

  • تصویر آواتار
    آرمین نعمت زاده ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به این نظر پاسخ دهید
    من یک فریلنسر هستم و الان چندین ماهه که برای نقد کردن در امدم ار سایت freelancer وتبدیلش به ریال با سایت تراپی کار می کنم نسبت به سایت های همکار قیمت خرید و فروش منصفانه تری دارند و واریزی به حساب بانکی را هم به موقع انجام میدم
    من که ازهمکاری باهاشون لذت میبرم

  • تصویر آواتار
    مصطفی حشمت پور ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    با سلام و احترام خدمت مدیر محترم تراپی.
    با توجه به اینکه تمام اطلاعات شخصی، بانکی و پی پل ما در شرایط مختلف در اختیار سایت قرار میگیرد(مثل رفع لیمیت) چه تضمینی وجود داره که از اطلاعات من سوء استفاده نمیشه و اطلاعات پی پل بنده لو نمیره؟
    ممنون میشم رفع ابهام کنید تا متوجه روند کار بشم.

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      با عرض سلام .
      شما برای رفع لیمت حساب خود ابتدا به ما اطلاعات اکانت پی پال + اطلاعات ریموت جهت اتصال به حساب را ارسال میکنید . پس از اینکه حساب از حالت لیمیت خارج شد شما سپس رمز حساب خود را تغییر میدهید تا اطلاعات شما محفوظ بماند .
      همچنین تمامی اطلاعاتی که به مجموعه ما سپرده میشود محفوظ است و پس از اینکه عملیات رفع لیمیت انجام شد از سیستم های ما حذف میگردد .
      موفق باشید

  • تصویر آواتار
    جمال مرادپور ۱۱ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من تو اینترنت مشغول درآمد با پی پال هستم و میخوام درآمدم را به ریال دریافت کنم ولی پی پال ندارم میتونم از حساب پی پال شما استفاده کنم. ممنون که راهنمایی فرمایید

    • تصویر آواتار
      حامد پاکدامن ۱۲ آذر ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
      بله توی سایت عضو شوید توی پنل کاربری تون گزینه نقد کردن وجود داره . بقیه مراحلش سادس .

  • تصویر آواتار
    داود ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من پرامد اینترنتی دارم یه حساب پیپال افتتاح شده دارم که حساب بانکی روش لینک شده و وریفای خساب بانکی صورت گرفته میتونم به شما دلار بفروشم،امکان فروش دلار کانادا یا یورو هم دارم؟

فرم ارسال نظرات کاربر