این یک امر طبیعی است که شما باید برای سفر به هر کجای دنیا ابتدا برای رزرو  بلیط هواپیما یا قطار و یا کشتی و همچنین رزرو هتل اقدام کنید. نکته‌ای که بسیاری از ما برای رزرو بلیط و رزرو هتل در نظر می‌گیریم مربوط می‌شود به هزینه‌ها و تلاش برای به حداقل رساندن آن‌ها  در عین حال که بهترین و با کیفیت‌ترین گزینه‌ها را انتخاب می‌کنیم. اما آیا به نظر شما چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ در پاسخ باید به شما بگوئیم: بله، امکان‌پذیر است. در وب سایت TripsInsider شما می توانید بهترین گزینه‌ها را برای سفر انتخاب کنید و با مناسب‌ترین قیمت‌ها. لطفا تا پایان این مقاله با تراپی همراه  شوید ما  به معرفی وب سایت  TripsInsider.com برای شما عزیزان پرداخته‌ایم.

آشنایی با وب سایت TripsInsider

در وب سایت TripsInsider شما می‌توانید از اطلاعات منتشر شده در سایت در مورد پروازها، هتل‌ها، اجاره‌ی اتومبیل و سفر با کشتی کروز را مطالعه نمائید و برای یک سفر فوق العاده و بی‌نظیر برنامه‌ریزی کنید.

tripsinsider

متخصصین مشغول به فعالیت در TripsInsider از اطلاعات کافی در مورد صنعت و علاقه‌مندی‌های سفر برخوردارند و به منظور کمک به مسافران و ارائه‌ی راهنمایی‌های لازم برای آن‌ها ابزار و پلتفرم منحصر به فرد خود را ارائه داده‌اند تا کاربران بتوانند بهترین سفرها را با بهترین قیمت‌ها و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنند.

عمل رزرو بلیط را هر کسی می تواند انجام دهد، اما برنامه‌ریزی برای یک سفر خاطره‌انگیز که پر از اتفاقات هیجان‌انگیز و سرگرم کننده باشد، کار هر کسی نیست. در وب سایت TripsInsider این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید برای سفر خود به بهترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به برخی از نکاتی که در این پلتفرم برای کاربران ذکر شده است اشاره کنیم.

برخی از مهم‌ترین توصیه‌هایی که TripsInsider برای کاربران ارائه داده است

  • در حالی که بر روی صندلی خود نشسته‌اید، ورزش کنید

اگر سفر شما یک سفر نسبتا طولانی است، باید سعی کنید بدن خود را از حالت سکون خارج کنید و در حالی که نشسته‌اید، برای چند دقیقه در هر ساعت پاهای خود را از کف بلند کنید و بر روی صندلی‌تان قرار دهید تا برای چندین ساعت متوالی پاهایتان آویزان نباشد. یا اینکه شانه‌های خود را به بالا و پائین تکان دهید و یا با حالت چرخی شانه‌های خود را ورزش دهید.

  • از چمدان‌هایی که با مقیاس دیجیتالی سنجیده می‌شوند استفاده کنید

هنگام شروع سفر زمانی که به فرودگاه وارد می‌شوید، هیچ چیز بدتر از این نیست که به شما بگویند چمدانتان سنگین است و امکان بردن همه‌ی وسایلتان با خود، وجود ندارد. اما اگر از چمدان‌های دیجیتالی استفاده کنید، این چمدان‌ها دارای سایز و وزن بسیار کمی هستند و به این ترتیب در سفر دیگر نگران خرید سوغات و یا جنس اضافه نخواهید بود.

tripsinsider
  • فرودگاه‌های جایگزین را در نظر داشته باشید

برخی از شهرهای بزرگ دارای بیشتر از یک فرودگاه هستند که همیشه قیمت‌ها در یکی از این فرودگاه‌ها ارزان‌تر از بقیه است. بنابراین زمانی که برای رزرو بلیط اقدام می‌کنید ابتدا قیمت‌ها را در فرودگاه‌های مختلف مقایسه کنید.

خدمات وب سایت TripsInsider

در سایت TripsInsider امکان اتصال مشتریان با پلتفرم‌های آنلاینی وجود دارد که ارائه دهنده‌ی خدمات مسافرتی برای کاربران در سراسر جهان هستند. در این وب سایت امکان کسب اطلاعات در مورد پروازها و...وجود دارد و این امکان وجود دارد که مسافران بتوانند به راحتی بهترین پروازها را با توجه به نیازهایشان انتخاب کنند. کاربران از طریق وب سایت TripsInsider می‌توانند مقصد سفر و تعداد سفر خود را مشخص کنند، هتل رزرو کنند و همچنین حدود قیمت را مشخص کنند.

به منظور بهره‌مندی از خدمات سایت TripsInsider بایستی در این سایت یک پروفایل ایجاد کنید و در سایت ثبت نام کنید. به این ترتیب یکی سری اطلاعات کلی از شما در سیستم این سایت ثبت می‌شود و بنابر نیازها و علاقه‌مندی‌هایتان، اطلاعات مفید از سفرها، قیمت‌ها و ... برای شما ارسال می‌شود تا از آن‌ها مطلع باشید.

دوستان و همراهان همیشگی، امید است آنچه در قالب این مقاله در مورد وب سایت TripsInsider برای شما عزیزان مطرح شد، مورد توجه و رضایت شما قرار گرفته باشد. لطفا سوالات خود را با ما در میان بگذارید و ما را از پیشنهادات و انتقادات سازنده‌ی خود نیز بهره‌مند سازید.

از این که همواره با ما همراه و همگام هستید از شما کمال تشکر را داریم.

تاریخ انتشار 09 تیر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر