دوستان عزیز، در مقالات قبلی یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری با نام لجر نانو اس(ledger Nano s) را به شما معرفی کردیم. در این مقاله قصد داریم چگونگی استفاده از لجر نانو اس(ledger Nano s) با EtherDelta را، به منظور ایجاد امنیت بیشتر برای شما عزیزان آموزش دهیم. با تراپی همراه باشید.

بیشتر افرادی که از ارز دیجیتال یا cryptocurrencyها استفاده می کنند، همیشه به دنبال آزمایش سیستم ها یا پلت فرم های معاملاتی مختلفی می گردند. چنین پلتفرم های متمرکز امروزه به هیچ وجه به دنبال تنوع نیستند، زیرا تقریبا تمامی آن ها هزینه های مشابهی دارند. به طور کلی تراکنش ها عمدتا از دو جنبه متفاوت هستند : 1. ارزهایی که حمایت می کنند و 2. اینکه آیا آنها برای تجارت حاشیه ای به کار برده می شوند یا نه؟ با این حال، این روزها دنیای سیستم های مبادله غیر متمرکز، شاهد رقابت چشمگیری بوده است. یکی از این سیستم های عامل یا به عبارتی پلتفرم های در حال ظهور EtherDelta می باشد. پلت فرم EtherDelta ، کیف پول لجر نانو اس(ledger Nano s) را حمایت می کند.

لجر نانو اس(ledger Nano s)

همانطور که مطلع هستید، EtherDelta، به عنوان یک پلتفرم مبادله غیر متمرکز برای نشان های Ethereum مورد استفاده قرار می گیرد که به علت عدم تمرکز، به تازگی مورد حمله هکرها قرار گرفته است. در حمله ی سایبری  308-ETH، صدها و هزاران توکن اتریوم از بین رفت و این عمدتا به دلیل عدم تمرکز کافی در مبادلات می باشد. از آن به بعد، بسیاری از مردم یا استفاده از EtherDelta  را متوقف کردند و یا استفاده از مبادلات غیر متمرکز را کنار گذاشتند. این افراد که پول خود را از دست داده بودند، از Ledger Nano S برای ذخیره اتریوم(Ethereum) استفاده کردند. این اتفاق مرتبط با موضوع بحث ما در این مقاله می باشد.

چگونه از لجر نانو اس(ledger Nano s) با EtherDelta استفاده کنیم؟

به منظور استفاده از Ledger Nano S با EtherDelta، شما باید مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید بدون هیچ گونه نگرانی به صندوق Ledger خود در EtherDelta دسترسی پیدا کنید. با ما همراه شوید.

مرحله اول : ورود به وب سایت EtherDelta و در بالای صفحه سمت راست Ledger Nano S را انتخاب نمائید.

مرحله دوم : پس از انتخاب ledger nano s ، دستورالعمل های ظاهر شده را در دستگاه ledger nano s خود انجام دهید.

دستورالعمل ها عبارتند از : 

1. ابتدا در لجر نانو اس خود لاگین نمائید.

2. در این مرحله اپلیکیشن etherum را انتخاب نمائید.

3. وارد بخش تنظیمات شوید و مُد Browser و contract را روشن نمائید.

4. در این مرحله etherdelat را رفرش نمائید.

5. در این مرحله آدرس لجر نانو اس شما نمایان می شود.

6. هم اکنون کلیه تراکنش های شما از لجر نانو اس انجام می شود.

مرحله سوم : اکنون شما قادر به دیدن موجودی حساب خود خواهید بود.

مرحله چهارم : در این مرحله شما می توانید توکن مورد نظر خود را انتخاب نموده و به انجام تراکنش های خود بپردازید.

دوستان، اعضای تیم تراپی تلاش می کنند تا رضایت شما همراهان همیشگی خود را جلب نمایند. امیدواریم با ارائه مقاله فوق نیز توانست باشیم رضایت شما گرامیان را جلب نموده باشیم. چنانچه نیازمند کسب اطلاعات بیشتری در زمینه مقاله فوق هستید، ما مطالعه مقاله ای با محتوای بهترین کیف پول های سخت افزاری را به شما پیشنهاد می کنیم.

تاریخ انتشار 03 اردیبهشت 1397
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر