برای سفر به کشورهای خارجی با مشکل رو به رو هستید؟ آیا نیاز به انتقال پول در سطح بین المللی دارید؟ آیا می خواهید ارز خارجی خود را قبل از عزیمت به سفر خارج از کشور دریافت کنید؟ شما می‌توانید با استفاده از Travelex ارز خارجی خود را به راحتی خرید و فروش کنید یا به 50 کشور بدون کارمزد یا با کارمزد کم ارسال کنید. Travelex بیش از 45 ارز خارجی برای مسافران در مسافرت‌های مختلف فراهم می‌کند. با داشتن هزاران مکان در 28 کشور، از جمله فرودگاه‌های مهم و مکان‌های گردشگری، Travelex می‌تواند به شما در پرداخت‌های سریع ارزی کمک کند. انتقال پول به خارج از کشور با Travelex سریع و ساده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارت Travelex در ادامه این مقاله با تراپی همراه باشید. 

 

کارت travelex

انواع خدمات مالی بین المللی کارت travelex


با خدمات گسترده مالی Travelex، پول خود را در خارج از کشور دریافت کنید. آیا دوست دارید که پول خود را به همراه داشته باشید یا بعدا برایتان ارسال شود؟ با استفاده از کارت Travelex قبل از رفتن به مسافرت ارز خود را دریافت کنید، با این کارت می توانید در سفرهای بین المللی با بیمه مسافرت از خود محافظت کنید. هر زمان که به کمک نیاز داشته باشید، می توانید به پشتیبانی مشتری Travelex اعتماد کنید. با خدمات بین المللی انتقال پول Travelex، به خارج از کشور پول ارسال کنید. با استفاده از Travelex می توانید بیش از 45 ارز به 50 کشور مختلف دنیا ارسال نمایید. برای استفاده از خدمات انتقال پول Travelex، باید برای تراکنش های زیر 5000 دلار، 5 دلار به عنوان کارمزد پرداخت نمایید، اما در معاملات بالاتر از 5000 دلار نیازی به پرداخت هیچ گونه کارمزدی نمی باشد. در ادامه به برخی دیگر از ویژگی های خدمات مالی بین المللی کارت Travevellex  اشاره شده است:

  • اولین تراکنش با استفاده از Travelex بدون هیچ گونه کارمزدی انجام می شود و همواره در تمامی تراکنش ها، کارمزدهای عالی دریافت خواهید کرد.
  • خدمات آنلاین با استفاده از  Travelex  به سرعت و با سادگی هر چه تمام تر انجام می شود.
  • Travelex بهترین معامله ممکن را کسب می کند.
  • کسب بهترین مبادله ارزهای داخلی

هزینه انتقال پول با Travelex چقدر است؟

Travlex نرخ ارز رقابتی با سایر خدمات ارزی ارائه می‌دهد و به منظور تضمین این عملکرد، در صورتیکه قیمت کلی بهتری از ارائه دهنده‌هاي دیگری پیدا کردید، حتما با Travelex تماس بگیرید تا آنها قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت مقایسه‌ای شما ارائه دهند. برای اولين تراكنش، حداقل مبلغ انتقال پول 500 دلار است. با این حال، در صورتيكه می خواهید تعداد انتقالات چهار یا حتي بیشتري را به طور منظم ارسال كنيد، حداقل مبلغ برای هر انتقال 400 دلار مي باشد.

 

چگونه می‌توان از کارت Travelex برای انتقال پول استفاده كرد؟

 

همانطور كه گفته شد پرداخت بين المللي با Travelex به مشتریان اجازه می‌دهد تا به 50 کشور دنيا پول ارسال کنند. در صورتيكه تمايل به انتقال پول با استفاده از كارت Travelex داريد، در ادامه به روند انتقال آن اشاره شده است:

  • به وب سایت پرداخت‌های بین المللی Travelex رفته و سپس روی "Get started now" یا "Get started & register" کلیک کنید. وارد سیستم شوید و اطلاعات بانکی خود را تأیید کنید.
  • نرخ های به روز شده را مرور کرده و انتخاب خود را انجام دهید.
  • مبلغی را که قصد ارسال آن را دارید یا مبلغ مورد نیاز گیرنده خود را وارد کنید. سپس روی گزينه "Get a Quote" کلیک کنید.

کارت travelex

با داشتن کارت پول پیش پرداخت Travelex، می توانید با شش ارز مختلف يورو، پوند انگليس، دلار استراليا، ین ژاپن، دلار كانادا و پزو مكزيک تمامی هزینه های سفر خود را بدون هیچ دغدغه و مشکلی پرداخت نمایید. مطمئن باشید که وجوه شما با تراشه و PIN کارت امن است. ایمن نگه داشتن اطلاعات شما نقطه‌ای از افتخار در Travelex است و چندین ضمانت برای تأمین امنيت تراكنش شما برقرار است. نقل و انتقالات بین المللی پول توسط OFX، که در شبکه اجرای جرائم مالی ثبت شده است، انجام می شود. شما می توانید کارت Travelex را بصورت آنلاین و یا در یک فروشگاه Travelex خریداری کنید. 

در آخر توجه كنيد كه Travelex هرگز برای تأیید گذرواژه‌، جزئیات معامله یا اطلاعات شخصی به شما ایمیل نمی دهد. بنابراين اگر از کسی که ادعا می کند Travelex است، ايميلی دریافت کرده‌اید، به هيچ وجه پاسخ ندهید. در صورتيكه احساس مي‌كنيد كه ايميل ارسال شده نوعي كلاهبرداري است، لطفا ايميل او را براي Travelex ارسال نماييد.

تاریخ انتشار 20 مهر 1398
نویسنده  پریسا رضایی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
تفاوت پی پال و وسترن یونیون
حذف حساب وب مانی
بهترین بروکرهای فارکس
خرید با پی پال
sendowl
مدرک CMA
Codeable
اپلیکیشن های ریموت دسکتاپ
Teespring
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر