مطالبی که در این مقاله در ارتباط با گیفت کارت آمازون به بررسی آن ها می پردازیم به شرح ذیل است:

  • فروشگاه های اینترنتی
  • خرید آنلاین
  • گیفت کارت آمازون
  • کاربرد گیفت کارت آمازون

فروشگاه اینترنتی:

در بستر اینترنت وب سایت های بسیار زیادی وجود دارند که درزمینه عرضه کالا و خدمات به کاربران خود خدمت رسانی می کنند که از بین آن ها فروشگاه اینترنتی آمازون  Amazon به دلیل تنوع در اجناس و مقرون به صرفه بودن ان ها محبوبیت خاصی پیدا کرده است  
در اواخر سال 1999 بستر اینترنت در دنیا سر و صدا به پا کرد و در این میان وب سایت های فروشگاهیف آمازون Amazon به عنوان اولین فروشگاه الکترونیکی راه اندازی شد.
آمازون در ابتدا فقط به فروش کتاب روی آورده بود و رفته رفته این فروشگاه به عنوان بزرگ ترین و محبوب ترین فروشگاه جهان معرفی شد.
از مزایای خرید در فروشگاه های اینترنتی، می توان به راحتی، سرعت عمل و گاهی اوقات ارزان تر بودن اشاره کرد .

خرید آنلاین :

با شکل گیری فروشگاه های اینترنتی همچون آمازون کاربرد کارت های اعتباری شکل تازه ای به خود گرفتند، به گونه ای که بعد از سفارش محصول به صورت آنلاین، با وارد کردن مشخصات کارت اعتباری مبلغ مربوط به آن سفارش از حساب کسر و مدیر فروشگاه آنلاین، آن محصول را برای مشتری ارسال می کرد.
با گذر زمان روش های دیگری نیز برای خرید آنلاین به وجود آمد و گیف کارت ها پا به عرصه ی رقابت گذاشتند.

گیفت کارت آمازون :

فروشگاه اینترنتی آمازون Amazon که امروزه یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی جهان به حساب می آید در سال 2011 افتتاح شد، دانشجویان و مترجمان را می توان از طرفداران سر سخت گیفت کارت آمازون یا همان Amazon Gift Card به حساب اورد، چرا که آمازون در ابتدا کتابخانه ی الکترونیکی بسیار بزرگی بوده است و شاید بتوان اینگونه گفت که تمام آنچه را که بخواهید می توانید در این کتابخانه بیابید و دانشجویان و اساتید از طریق گیفت کارت آمازون و شارژ حساب خود، به سادگی قادر خواهند بود کتاب مورد نظرشان را به صورت کاملا الکترونیکی تهیه کنند که این فقط بخشی از خدمات سایت آمازون می باشد.

گیفت کارت آمازون

کاربرد گیفت کارت آمازون:

گیفت کارت های آمازون کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارند، از جمله کاربرد گیفت کارت های آمازون می توان به خرید لوازم نو و دست دوم، در بستر اینترنت اشاره کرد و هم اکنون این فروشگاه اینترنتی به فروش کتاب، دی وی دی، سی دی، بسته های نرم افزاری، کیف و کفش و پوشاک می پردازد . با توجه به سیاست هایی که سایت آمازون در بر دارد هر روز شاهد پیشرفت فروش آن درزمینه های مختلف هستیم.
شاید این نکته برای شما جالب باشد که از طریق گیفت کارت های آمازون شما می توانید برنامه های اندروید را برای موبایل خود خریداری و نصب نمایید و همچنین با مراجعه به دو سایت myhabit.com و endless.com و وارد کردن مشخصات اکانت آمازون خود می توانید به راحتی با استفاده از اعتبار گیفت کارت آمازون خود، از خدمات این دو سایت نیز به صورت کامل بهرمند شوید.
کاربران عزیزی که در ایران هستند! این نکته را در نظر داشته باشند، درصورتی که از آمازون خرید می کنید، امکان ارسال مستقیم کالا به آدرس ایران وجود ندارد و شما باید از طریق یکی از آشنایان خود در کشوری دیگر  مرسوله را به ایران انتقال دهید .

عزیزان! در صورتی با مطالعه مقاله فوق و آگاهی از مزایای وب سایت آمازون،تصمیم گرفته اید که برای خود گیفت کارت تهیه نمائید، بدون هیچ معطلی این کار را یه ما بسپارید. شما از طریق پر کردن فرم تهیه کارت هدیه، می توانید درخواست خود را به همکاران ما در تیم تراپی اعلام نمائید.

فرم خرید کارت هدیه

دوستان و همراهان گرامی! با مقاله "گیفت کارت آمازون چیست؟" با شما بودیم. از این که تا به این جا همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم. هر گونه سوال یا مشکلی را با ما در میان بگذارید. همکاران ما در تیم تراپی آماده پاسخگوئی به سوالات شما عزیزان هستند. 

تاریخ انتشار 08 فروردین 1396
نویسنده  مهدی قاسمی
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
نظرات کاربران
  • تصویر آواتار
    Qurban Ali Ahmadi ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ به این نظر پاسخ دهید
    عالیه من راضی هستم

  • تصویر آواتار
    نسرین آبیار ۰۱ شهریور ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من ۱۰۰۰ gift cart برنده شدم کسی هم خارج ندارم ک از طریق اون بسته ام رو دریافت کنم باید چیکار کنم

  • تصویر آواتار
    کریم خالدی ۰۸ دی ۱۴۰۰ به این نظر پاسخ دهید
    سلام من برنده هدیه آمازون شدام ولی نمیدانم چطوری آن راتحویل بگیرم لطفا راهنمایی کنید...کریسمس مبارک

فرم ارسال نظرات کاربر