گیفت کارت ها در واقع یک نوع اعتبار مجازی به حساب می آیند و همانطور که آن را نامگذاری کرده اند، این گیفت کارت های آیتونز بیشتر برای هدیه دادن مورد استفاده قرار می گیرد، با توجه به طرفداران بسیار زیادی که محصولات اپل در سراسر دنیا دارد در حال حاضر گیفت کارت آیتونز، یکی از پر طرفدار ترین گیفت کارت ها به حساب می آید که موارد استفاده ی آن در دستگاه های آیفون (iPhone)، آیپد (iPad)، آیپاد (iPod) و مک ها (Mac) فراهم آمده است.
در حال حاضر تمام محصولات اپل، سیستم عاملی به نام IOS دارند که این سیستم عامل مختص شرکت اپل می باشد، همانطور که می دانید، اگر دستگاه شما IOS باشد، اصطلاحا در ایران اغلب آن را باید جیلبرینگ می کنند تا از برنامه های رایگان استفاده کنند و این خود ضرر و زیان هایی برای محصولی که در دست شماست دارد . اگر شما خواهان استفاده اورجینال نرم افزارها هستید باید نسبت به ساخت اپل آیدی اقدام نمایید و با شارژ اپل آیدی می توانید برنامه هایی که لازم دارید را بر روی دستگاه خود نصب کنید.
در زمانی که شما نسبت به شارژ اپل آیدی  خود اقدام می کنید به دنیای جدیدی از محصولات اپل دسترسی پیدا خواهید کرد و می توانید از طریق این گیفت کارت ها نسبت به خرید برنامه های تلویزیونی، فیلم ها، موزیک، کتاب ها و برنامه های کاربردی اقدام نمایید و همچنین می توانید از سایت خود خود اپل محصولاتی مانند ساعت های اپل (Apple Watch)، گوشی های آیفون (iPhone)، مک بوک (Mac) و هر نوع محصولی را که شرکت اپل ارائه داده است را به صورت آنلاین خریداری نمایید.
این اطمینان را داشته باشید که هیچ کاری نشدنی نیست و ما نیز به شما این اطمینان را می دهیم که با گیفت کارت های "تراپی" شما هموطنان عزیز به راحتی می توانید به آنچه در نظر دارید دست پیدا کنید.
برای شارژ اپل آیدی نیاز به خرید گیفت کارت آیتونز دارید که هم اکنون می توانید با اطمینان کامل از "تراپی" برای خرید گیفت کارت اقدام نمایید. پس از خرید گیفت کارت و دریافت کد گیفت کارت، باید طی آموزشی که در لینک های ذیل متناسب با نیاز شما عزیزان آماده کرده ایم پیش بروید تا آیتونز خود را شارژ کنید.
برای شارژ اپل آیدی، شما می توانید به دو روش اقدام نمایید:

تاریخ انتشار 07 فروردین 1396
نویسنده  مدیر سایت
دسته بندی
مشاهده آرشیو مقالات مرتبط
نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی
جام جهانی فوتبال 2018
تهیه گیفت کارت
Steam شبکه بزرگ بازی های آنلاین
نحوه شارژ اکانت Steam
آموزش شارژ اکانت آمازون
تغییر کشور محل سکونت در اکانت گوگل به آمریکا
redeem
تفاوت ایکس باکس لایو
فضای خالی
فرم ارسال نظرات کاربر